Bailey and Me :)

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Baileyandme
Rookie Staff
Rookie Staff

Bailey and Me :)

Berichtdoor Baileyandme » 04 Jun 2018, 16:39

Hallo allemaal,

Totaal onverwacht ben ik afgelopen vrijdag thuisgekomen met een 8 weken oude Engelse Stafford.
Nooit eerder ben ik met dit ras in aanraking gekomen, maar ik was op bezoek bij iemand, zag deze dame en heb haar niet meer los gelaten. Liefde op het eerste gezicht zeg maar.

Het gaat ook super goed, ze heeft (nog) niet één keer haar behoefte binnen gedaan. Gaat goed slapen wanneer ik haar in haar bench leg en gaat dapper overal mee naar toe.
Ze wandeld zelfverzekerd mee aan het riempje en ook los volgt ze me super.
Auto is geen probleem, mee naar stal, naar de paarden is leuk, iedereen is leuk.
Honden, kippen, parelhoederen, katten, konijnen, paarden.. alles is interessant en leuk.

Ze kijkt ook heel bedachtzaam, auto's, fietsen, tractoren, ze gaat echt op dr kontje zitten en volgt ze helemaal. Dan staart ze op en stapt stoer verder. Ik vind het geweldig. Dat was bij mijn andere honden toch wel anders.

Woensdag beginnen we met de PRE-Puppy cursus (dat zijn een paar speelkwartiertjes voor de pups van de nieuwe lessen om kennis te maken en wat theorie te bespreken, de pups kunnen dan spelen) Heb er echt heel erg veel zin in.

Voor een Noob wat dit ras betreft ben ik echt ongelooflijk onder de indruk. Ik hoop hier wat meer verdieping te vinden om het ras beter te begrijpen en wellicht wanneer ik tegen het één of ander aanloop om informatoie te kunnen uitwisselen.

Groetjes Claire

Terug naar “Voorstellen”