Voorstellen

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Viper
Rookie Staff
Rookie Staff

Voorstellen

Berichtdoor Viper » 21 Aug 2018, 11:31

Hallo allemaal :zwaai
Ik ben Connie en aanstaande vrijdag gaan ik en mijn vriend kijken bij een amstaff herplaatser
Mijn liefde voor dit ras komt al uit de jaren 80,mijn broer had er een genaamd Tripper,geweldig dier en 18 jaar geworden
Kijk ook erg uit naar vrijdag na anderhalf jaar dierloos te zijn geweest(honden paarden geiten ect allemaal overleden door ouderdom)weer een nieuwe start
Ben hier voor de gezelligheid,liefde voor het ras en leren van elkaar!
Ik hou jullie op de hoogten en ga uitvinden hoe ik foto’s kan plaatsen
Groetjes Connie

Viper
Rookie Staff
Rookie Staff

Re: Voorstellen

Berichtdoor Viper » 27 Aug 2018, 11:10

Nou Viper natuurlijk meegenomen arm beest hoe zou ik het zeggen netjes we hebben een bijna 3 jaar oude pup :D hij is alleen zindelijk haha
Al de verhalen over hem geen 1 klopt,maar wat gaat hij al goed en wat heeft hij al veel geleerd in 3 dagen ben trots op hem :D
Niet meer trekken aan de riem en snapt nu dat hij niet ff snel hoeft te poepen en plassen maar heerlijk een poos uit gaat!
Hij is goed tot rust gekomen heerlijk kluiven en lekker rustig spelen en slapen.
Hij moet goed overweg kunnen met andere honden maar ze zei zoveel wat niet klopt
Iedere keer een stapje

Terug naar “Voorstellen”