Even opnieuw Voorstellen

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Sportdogs
Rookie Staff
Rookie Staff

Even opnieuw Voorstellen

Berichtdoor Sportdogs » 22 Okt 2018, 09:30

Hoi alle,

Ik ben in het verleden 2011/20112 al een geruime tijd actief geweest op dit forum. In die tijd hadden wij vier Engelse Staffords Staffords ( Bonzuk's Dreamcatcher (DJ) – Dembright bewitched ( Massi) – Mr Ghizmo van de Geringoya's - Mrs Tyler van de Geringoya's ). Hiervan heb ik er eentje overgeplaatst en zijn de andere drie in de loop der jaren overleden. Momenteel overwegen we om ergens volgend jaar weer een SBT te kopen vandaar ook de hernieuwde aanmelding.

Een persoonlijke deel:
Aangenaam ik ben Andy 48 jaar oud woonachtig in de parel van het zuiden en naast vier Staffords die wij hebben gehad. Heb ik ook meerdere honden groot gebracht in zowel de I.P.O als in de KNPV sport. Omdat ik het niet kan laten oriënteer ik mezelf in wat de mogelijkheden zijn met een SBT in een totaal andere tak van sport. Want actief bezig zijn met mijn honden is voor mij een pre.

Groet:
Andy

wakefullestaff
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Even opnieuw Voorstellen

Berichtdoor wakefullestaff » 24 Okt 2018, 14:12

Welkom terug, vermaak je!
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

Terug naar “Voorstellen”