Even voorstellen

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Merie
Rookie Staff
Rookie Staff

Even voorstellen

Berichtdoor Merie » 16 Nov 2018, 21:35

Hoi allemaal, mijn naam is Merie en ik ben hier namens ons hele gezin. Na 10 jaar hondloos, ik moet het anders zeggen, Staffordloos, en Bullterrierloos te zijn geweest, hebben wij besloten weer op zoek te gaan naar een Engelse Stafford pup. We zijn verliefd op dit ras, het karakter en hoe de hond er uit ziet. We missen een hond in ons leven en weten precies wat ons te wachten staat...... ja, ik Merie heb 3 Bullterriers gehad, en nu nog een petekind Bull, manlief heeft altijd Staffords gehad dus we weten wat we in huis halen.. we zijn er uit qua kleurstelling en hebben besloten dat manlief en ik op zoek gaan naar de juiste pup, reu of teef ........ daar zijn we nog niet uit. We hebben 3 dochters en 2 schoonzonen waarvan eentje ook bekend is met Staffords en Bullterriers.....dus dat worden teveel meningen. Papa en mama gaan rustig op zoek, en hopen dat ze de juiste pup voor het gezin vinden, dat gaat in ieder geval niet over 1 nacht ijs. We nemen de tijd en het geld ligt al apart........ als we de juiste pup tegenkomen, dan weten we het wel...... eigenlijk kan ik niet wachten, maar aan de andere kant, geduld is een schone zaak......

Terug naar “Voorstellen”