Ik is hier

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
El Pollo Diablo
Rookie Staff
Rookie Staff

Ik is hier

Berichtdoor El Pollo Diablo » 11 Jan 2019, 12:19

Hallo allen,

De naam is Stephen, 33 jaar, woon in Dordrecht en naast motorfietsliefhebber (de mensen om mij heen vinden dit een subtiele omschrijving) natuurlijk een grote hondenliefhebber.

Vroeger bij mijn ouders altijd Duitse Herders gehad, waarmee ik ook werkte (puppycursus, speuren etc.) Mijn vriendin en ik hebben het zo lang als ik kan herinneren over een hond. Mijn vriendin heeft met haar ouders altijd pups voor het KNGF opgevoed. Zelfs bij het bezichtigen van ons eerste huisje zeiden we tegen elkaar: "Dit is een leuke buurt om te lopen met de hond". Inmiddels wonen we sinds enkele maanden in ons nieuwe huis en hebben we nog steeds geen hond. Waarom niet? Omdat we vinden dat je als je kiest voor een hond, daar ook echt de tijd en aandacht voor moet hebben. Dat was in onze ogen voorheen gewoon niet mogelijk. Nu we verhuisd zijn, dichtbij onze beide ouders wonen, ander werk hebben met gunstige tijden, is het eindelijk tijd voor verandering. En dus zijn we hard op zoek naar een hond. Eindelijk! :D

Qua karaktereigenschappen, formaat en looks zijn we op een Stafford uitgekomen, maar het kan ook zomaar zijn dat er nog iets anders op het pad komt. Maar de kans op een Stafford is groot. Uiteraard al ruim de tijd gehad om me in te lezen, maar voorpret is halve pret..

El Pollo Diablo
Rookie Staff
Rookie Staff

Re: Ik is hier

Berichtdoor El Pollo Diablo » 11 Jan 2019, 12:37

O ja, misschien wel leuk om te zeggen: wij gaan binnenkort bij Lenny Mahdaoui kennismaken van de kennel "Kids best frends". Hij heeft een 10 maanden jonge reu die een gebroken poot heeft gehad en daarom niet meer geschikt is als showhond. Hij zoekt een nieuw baasje voor hem. Dus wie weet!

wakefullestaff
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Ik is hier

Berichtdoor wakefullestaff » 12 Jan 2019, 11:38

Welkom en lees je suf! Van die kennel heb ik nog nooit gehoord maar als jij er een goed gevoel bij hebt, doen. Succes en veel plezier van- en met je toekomstig hond!
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

Terug naar “Voorstellen”