Even voorstellen

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
raggy
Rookie Staff
Rookie Staff

Even voorstellen

Berichtdoor raggy » 20 Feb 2019, 12:13

Hallo, ook ik zal me even voorstellen...ik heet Raggy en de trotse eigenaar van Jessie. Een Amerikaanse Staff van nu 2 jaar.
Ik heb haar al inmiddels al weer een tijdje, ze is van mijn zoon geweest die in Tjechie heeft gewoond en Jessie daar heeft gekregen van zijn inmiddels ex vriendin. Het bekende verhaal terug gekomen maar wist zich geen raad met haar ook omdat ie hier geen geschikte ruimte had voor haar en we wilde haar ook niet daar achterlaten dus bij mij terecht gekomen. Dat is nu ruim een jaar geleden. Vrij snel besloten om haar bij mij te houden definitief omdat dat voor haar het beste was. Ik heb veel ervaring met andere rassen maar toen nog niet met een Stafford, me volledig ingelezen in het ras en nu stapel verliefd op haar. Ze gaat overal mee naar toe, afgelopen december naar Zweden geweest met haar midden in het bos en ze vond het geweldig....ik ook natuurlijk.
Ik had al een andere hond, eentje met 3 poten uit Suriname en dat gaat gelukkig erg goed....

Ik hoop hier veel info te vinden plus lees plezier...

Groet,

Raggy

kurt brusselmans
Rookie Staff
Rookie Staff

Re: Even voorstellen

Berichtdoor kurt brusselmans » 22 Feb 2019, 18:22

hello ,ik ben kurt brusselmans en ik kom uit ieper in belgie ,wij hebben 2 amstaff een reu tyson en een teefje cicci ,de kleur van reu is bringe en van het teefje rood -wit .

mvg kurt

wakefullestaff
Beheerder
Beheerder

Re: Even voorstellen

Berichtdoor wakefullestaff » 04 Mar 2019, 09:43

Welkom beide, vermaak jullie en lees je suf!
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

Terug naar “Voorstellen”