Even voorstellen

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Mirjam1972
Rookie Staff
Rookie Staff

Even voorstellen

Berichtdoor Mirjam1972 » 06 Apr 2019, 15:41

Hoi hoi,
Mijn naam is Mirjam. We hebben sinds een half jaartje em tweede kans stafford. Het is een prachtig teefje en ik ben helemaal verliefd op haar. Ik wil haar tas beter leren kennen en hoop op dit forum heel veel informatie te kunnen vinden. Als eerste wil ik graag weten wat voor een loopsheid broekje het beste voor haar geschikt is. Dus als iemand hIer tips voor heeft, hoor ik het graag.
Groetjes uit het zonnige zuiden.
Mirjam

wakefullestaff
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Even voorstellen

Berichtdoor wakefullestaff » 09 Apr 2019, 07:06

Hallo Mirjam, welkom en lees je suf, voldoende info beschikbaar!
Loopsheidsbroekjes...sja, de een zweert bij dit, de ander dat. Sommige mensen trekken hun hond helemaal geen broekje aan. In het verleden kocht ik zelf de kleinste kinder-onderbroekjes bij de Zeeman, gat achterin knippen voor de staart, maandverbandje erin, klaar... :D Wil je het (wat) professioneler aanpakken, de Clubwinkel van de SBTCN heeft hele gave- en goede loopsheidsbroekjes te koop, een aanrader en je sponsort er de SBTCN ook nog eens mee, altijd goed. Succes gewenst!
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

Terug naar “Voorstellen”