Mezelf voorstellen

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Frankfrank125
Rookie Staff
Rookie Staff

Mezelf voorstellen

Berichtdoor Frankfrank125 » 09 Mei 2019, 20:43

Hallo mijn naam is Frank, 37 jaar oud, getrouwd en heb 2 dochters van 5 en 8.
Wij hebben een amstaff reu inmiddels al 14 jaar een echt opaatje. Daar waar vroeger het testosteron uit de oren kwam is het nu de hele dag bankhangen hier in huis.
Ik hoop hier aan leuke discussies te kunnen deelnemen en mijn ervaring met het ras kunnen delen met forummers.

Gr Frank

wakefullestaff
Beheerder
Beheerder

Re: Mezelf voorstellen

Berichtdoor wakefullestaff » 10 Mei 2019, 08:35

Hoi Frank, leuk dat je je hebt aangemeld, lees je suf en vermaak je!
Discussies zullen er niet veel meer zijn, dat was "vroegah" een mooi ding, nu veelal informatief m.b.t. hetgeen er door de jaren heen is opgebouwd. Vragen stellen en/of een mening hebben is natuurlijk van harte welkom.
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

gjckorevaar@tele2.nl
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor gjckorevaar@tele2.nl » 18 Mei 2019, 18:36

Goedenavond,

Mijn naam is Gert-Jan en ik heb een kruising Amerikaanse/Engelse Stafford, Django, 7 jaar oud. Een heerlijk beest, gek op wandelen en langs de fiets lopen.

Ik ben op zoek naar informatie over voer. Django laat al jaren erg zuur-stinkende scheten. Dan weer wat meer, dan weer minder. Ik heb Django overgenomen toen hij 18 maanden was. Hij kreeg voer van de Aldi/Lidl. Ik ben daar eerst even mee doorgegaan totdat ik naar de dierenarts moest ivm scheten. Hij is toen overgegaan op Pro-fine. Het bleef. Sinds 4 maanden geef ik hem Carocroc orginal . Dat ging, net als bij het vorige voer, een weekmof zes prima en later komen toch de scheten weer.

Django ziet er gezond uit, is vrolijk en houd van een spelletje. Maar de scheten blijven en dat is in huis ook niet. Ik ben op zoek naar iemand die me eens advies kan geven.

Tot horens en groeten, Gert-Jan

wakefullestaff
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor wakefullestaff » 20 Mei 2019, 10:06

Hoihoi Gert - Jan, welkom op het forum en lees je suf.
Als ik je aan mag raden, zet je hond op KVV (fijn/grof gemalen vers vlees, diepgevroren), er is veel te krijgen, diverse prijzen, diverse diersoorten, ook mix-soorten. Ik ga er eigenlijk vanuit dat je hond daar zienderogen van op zal knappen. Qua prijs/kwaliteit gezien vind ik persoonlijk Kivo een prima KVV. Hierover voer ik verder geen discussie, eenieder voert zijn/haar hond dat waar deze goed op gaat, heb ook geen aandelen :knipoog . Verder ben ik persoonlijk qua brok voorstander van geperste brok, geen gebakken brok. Geperst valt makkelijk uiteen, beter verteerbaar en door de lagere bereidingstemperatuur blijven er meer voedingsstoffen over. Geperst o.a. Prins, Farmfood. Succes met je hond!
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

Terug naar “Voorstellen”