Voorstellen

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Celinaa@
Rookie Staff
Rookie Staff

Voorstellen

Berichtdoor Celinaa@ » 04 Nov 2019, 20:28

Hoihoi , even voorstellen.

Ik ben Celina en samen met mijn vriend baasjes van Lola. Lola is een stafford van nu jaar en 4maanden. Dol op eten , spelen , mensen en alles wat verder beweegd.

Helaas is er 2 maanden geleden geconstateerd dat ze LPC heeft in de linkerelleboog van haar voorpoot en 4 weken geleden is ze hieraan geopereerd. Hierbij het advies van 2 á 3 maanden rust, niet rennen, spelen , springen , loslopen ect. alleen wat trekken aan de riem mag. Vanaf de dag na de operatie zijn we gaan proberen spelletjes te spelen , denk spelletjes ect. om haar rustig te houden , met botjes maar veel effect heeft het niet. De denk spelletjes vind ze niet interessant of ze heeft ze zo door en met het botje gaat ze gooien waardoor ze alsnog rare bewegingen gaat maken. We merken ook dat ze steeds gefrustreerder raakt, ze piept/jankt veel wat ze voorheen zelden deed , soms "stoeien" we een beetje met haar waar we nu wel bij merken dat ze wat feller word en moeilijker te stoppen is ( ik denk begrijpelijk want ze kan haar energie niet kwijt ) we geven haar bij erg drukke momenten bench rust omdat ze dan echt niet te houden is en ook uit beschermingen voor haar poot.
Al met al moet we tot eind december dit volhouden. Ik hoop wat tips/informatie te krijgen of iemand die zijn ervaringen kan delen..

Fijne avond iedereen!

wakefullestaff
Beheerder
Beheerder

Re: Voorstellen

Berichtdoor wakefullestaff » 07 Nov 2019, 15:02

Hoihoi Celina, welkom op het forum en sjeemig wat vervelend voor je hond en jullie!
Spit vooral het forum lekker door, ik dacht ook gelijk aan wat denkspelletjes...misschien de aanhouder wint en gaat ze het toch nog leuk/aardig vinden? Misschien wel een tip/advies van een van de forummers... Sterkte, succes en lees je suf op 't forum.
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

Terug naar “Voorstellen”