Meerwaarde forum

Voor algemene onderwerpen over honden. Berichten die niet over honden gaan kunnen in het Old Cross Cafe geplaatst worden.
Forumregels
Stefan
Erelid
Erelid

Re: Meerwaarde forum

Berichtdoor Stefan » 07 Feb 2015, 17:28

[quote="Funky"]Mss alleen het café niet openbaar maar voor vaste leden?[/quote]

Geregeld.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v199/Stefan_dana/onderschrift_dana.jpg[/img]

Don't demand less of yourself than you do of your dog.

A lazy dogman often fails to see his dogs weaknesses or to realise the dogs full potential.

baja&zilla
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor baja&zilla » 07 Feb 2015, 18:07

Als nieuwe stafford eigenaar (onze eerste) ben ik bijzonder blij dat ik dit forum ben tegengekomen. Ik heb nu al heel veel gelezen en geleerd en ik heb al advies kunnen vragen over een goede hondentrainer. Ik kan niks met een forum zoals op Facebook waar alles wordt verteld alsof het in de Efteling (sprookjesbos ;-)) gebeurt...

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 07 Feb 2015, 18:28

Top geregeld Stefan :cool
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Toska » 07 Feb 2015, 20:40

[quote="Stefan"][quote="Funky"]Mss alleen het café niet openbaar maar voor vaste leden?[/quote]

Geregeld.[/quote]

:cool

ilona&kira
Necstaff
Necstaff

Berichtdoor ilona&kira » 08 Feb 2015, 07:26

Het forum heeft een hele tijd zeker wel meerwaarde voor mij gehad...... heb er warme en minder warme herrineringen aan.

Er kunnen mooie dingen ontstaan op een forum.

Zo heb ik al bijna 10 jaar dezelfde kerel :nut en ben ik 2 knappe zoons rijker. Niet dankzij dit forum wel dankzij een ander.

Vergis je niet Stefan misschien lijkt het soms totaal nutteloos, voor veel mensen is een forum een sociale bezigheid.

Iets om kennis, ervaring en sociale contacten te delen. Dus absoluut een meerwaarde.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a199/ilonapeters/3588ec3d-fbbe-4cee-9626-ef8c48c892c2.jpg[/img]

jet
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor jet » 26 Feb 2015, 10:13

Ik heb zoveel aan dit staffordforum gehad (en nog steeds). Doe zelf niet aktief mee aan schrijven maar haal hier zoveel bruikbare info vandaan wat ik nergens anders kan vinden. Dusssss...................Wat een meerwaarde dit forum.

j0rnnn
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor j0rnnn » 10 Mar 2015, 12:34

Ik heb een algemene vraag. Hoeveel bezoekers worden ook echt actief op dit forum? Of is het vaak registreren eenmalig iets vragen en daarna nooit meer terug komen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

michael_m
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor michael_m » 29 Mar 2015, 14:19

Ondanks dat ik nog niet lang actief ben, en nog niet veel berichtjes heb gedaan ben ik wel ontzettend blij dat ik op dit forum terecht kwam.

Voordat ik besloot ja nu ga ik opzoek naar de juiste pup, heb ik van te voren me goed verdiept, bevriende hondentrainer op voorhand advies gevraagd, voor/nadelen bekeken enz enz. Maar toch heb ik in de korte tijd hier belangrijke/behulpzame dingen opgestoken wat mij en me dametje zeker geholpen heb!

Vandaar dat ik het forum zeker een meerwaarde vind.

Ben zeker bereid om donatie.te doen als dat nodig zou wezen om forum te behouden

Want ben ook op Facebook, andere sites dingen tegen gekomen, waar A of niks van klopt B Er dingen verteld worden/geadviseerd waar ik van heb hoe durf je dat te vertellen of als advies te geven.

Jolyn
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Jolyn » 08 Apr 2015, 09:34

Nou als de meerwaarde van het forum me nog niet duidelijk was, was die het nu wel. Sjonge wat een reacties op FB zeg! Mensen die totaal geen verstand hebben van het ras en de bouw, hebben commentaar op perfect geconditioneerde hondjes. Ze geven voorbeelden van te dikke honden om te laten zien hoe een hond eruit moet zien in hun ogen. Om moe van te worden!!

Zo, dat ben ik ff kwijt:)

Mascha
Forumbabe 2007
Forumbabe 2007

Berichtdoor Mascha » 08 Apr 2015, 14:41

[quote="Jolyn"]Nou als de meerwaarde van het forum me nog niet duidelijk was, was die het nu wel. Sjonge wat een reacties op FB zeg! Mensen die totaal geen verstand hebben van het ras en de bouw, hebben commentaar op perfect geconditioneerde hondjes. Ze geven voorbeelden van te dikke honden om te laten zien hoe een hond eruit moet zien in hun ogen. Om moe van te worden!!

Zo, dat ben ik ff kwijt:)[/quote]

er zijn aan beide zijden mensen die te ver gaan.
[img]http://i.imgur.com/W9eWwci.jpg[/img]

Terug naar “Algemeen”