Maak kennis met Hulk!

Voor algemene onderwerpen over honden. Berichten die niet over honden gaan kunnen in het Old Cross Cafe geplaatst worden.
Forumregels
american bully DJ
Rookie Staff
Rookie Staff

Re: Maak kennis met Hulk!

Berichtdoor american bully DJ » 19 Jul 2016, 17:41

[quote="Funky"]Buiten de extreme dosis vet, vind ik dit echt een non-functioneel gedrocht, dood zielig te noemen. En dat enkel als pikverlenging van de mens :([/quote]

Heb je piknijd? Ga naar een psychiater :loep

Daven
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor Daven » 19 Jul 2016, 17:45

Ik heb meer dat ik mijn pik benijd ,maar dat is gezonde jalousie en hoef je niet mee naar de dokter :D :lac :lac :lac :lac :lac

american bully DJ
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor american bully DJ » 19 Jul 2016, 18:29

Prachtig beest die Hulk. Zo 1 is echt zeldzaam.

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 19 Jul 2016, 18:33

Vind die Hulk ook niks. En ben het er mee eens dat er heel wat kilo's af kunnen...Die hond is niet breed maar vet breed en dat is gewoon jammer....Maar ja daar kan het beessie niks aan doen zou zoiets hier komen als her plaatser zal ik ervan houden maar zou me geld er niet aan uit geven voor een pup
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

Daven

Berichtdoor Daven » 19 Jul 2016, 18:38

[quote="maula"][quote="Daven"]Hulk is overigens voor 20.000 Dollar te gebruiken als dekreu :knipoog

Vraag me nu ineens af hoeveel mijn zaad waard is :D :lac :lac :lac :lac

Zal eens een potje op marktplaats zetten ,kunnen ze bieden :cool[/quote]

Zet je potje zaad op marktplaats en ik gok dat je nog serieus reacties gaat krijgen...[/quote]

Wist wel dat je van me hield :D :lac :lac :lac :lac :lac :lac :lac

Daven

Berichtdoor Daven » 19 Jul 2016, 18:39

[quote="maula"]Vind die Hulk ook niks. En ben het er mee eens dat er heel wat kilo's af kunnen...Die hond is niet breed maar vet breed en dat is gewoon jammer....Maar ja daar kan het beessie niks aan doen zou zoiets hier komen als her plaatser zal ik ervan houden maar zou me geld er niet aan uit geven voor een pup[/quote]

Hulk is ook te dik ,maar die krijgt weet ik hoeveel kilo gehakt per dag te eten he :knipoog

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 19 Jul 2016, 18:41

Wist wel dat je van me hield :D :lac :lac :lac :lac :lac :lac :lac[/quote]

Vind het een beetje genant om op een Staffordforum om je zaad te vragen. Via een advertentie is dan toch anders. :bleble :lac
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

Daven

Berichtdoor Daven » 19 Jul 2016, 18:43

[quote="maula"]Wist wel dat je van me hield :D :lac :lac :lac :lac :lac :lac :lac[/quote]

Vind het een beetje genant om op een Staffordforum om je zaad te vragen. Via een advertentie is dan toch anders. :bleble :lac[/quote]

achhhhhhhhhhhhhh jij krijgt een liter gratis :knipoog :D :lac :lac :lac :lac :lac :cool

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 19 Jul 2016, 18:44

[quote="Daven"][quote="maula"]Vind die Hulk ook niks. En ben het er mee eens dat er heel wat kilo's af kunnen...Die hond is niet breed maar vet breed en dat is gewoon jammer....Maar ja daar kan het beessie niks aan doen zou zoiets hier komen als her plaatser zal ik ervan houden maar zou me geld er niet aan uit geven voor een pup[/quote]

Hulk is ook te dik ,maar die krijgt weet ik hoeveel kilo gehakt per dag te eten he :knipoog[/quote]

Dat is gewoon belachelijk van die Amerikanen. Maar ja nou hebben ze daaro sowieso wel wat meer vreemde trekjes... :knipoog

Daven

Berichtdoor Daven » 19 Jul 2016, 18:47

[quote="maula"][quote="Daven"][quote="maula"]Vind die Hulk ook niks. En ben het er mee eens dat er heel wat kilo's af kunnen...Die hond is niet breed maar vet breed en dat is gewoon jammer....Maar ja daar kan het beessie niks aan doen zou zoiets hier komen als her plaatser zal ik ervan houden maar zou me geld er niet aan uit geven voor een pup[/quote]

Hulk is ook te dik ,maar die krijgt weet ik hoeveel kilo gehakt per dag te eten he :knipoog[/quote]

Dat is gewoon belachelijk van die Amerikanen. Maar ja nou hebben ze daaro sowieso wel wat meer vreemde trekjes... :knipoog[/quote]

Gelukkig zijn wij normaal :ig :lac :lac :lac :lac

Terug naar “Algemeen”