Bedankt

Voor algemene onderwerpen over honden. Berichten die niet over honden gaan kunnen in het Old Cross Cafe geplaatst worden.
Forumregels
lambo
Rookie Staff
Rookie Staff

Bedankt

Berichtdoor lambo » 01 Nov 2015, 12:51

Bedankt moderator/s dat ik mijn lieve vriendje hier mocht neerzetten in het topic herplaatsers. Ook bedank ik de mensen die hebben gereageerd in mijn topic. Voordat ik lambo hier geplaatst had werd mij dit afgeraden. Dit omdat ik zou worden aangevallen door de leden omdat ik hem herplaats. Ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die gefrustreerd raken als er weer een dier weg moet om een of andere rare reden. Ik ben zeld ook een van die mensen die vaak heeft gedacht ja jaa niet goed ingelezen en nu moet het dier weg. Helaas leven we in een wereld waar er goede mensen en slechte mensen wonen. Er zijn zat mensen die een klein jong dier in huis nemen omdat ze zo leuk en schattig zijn maar als ze oudwr worden moeten ze weer weg en dat is erg triest. Dieren worden door ons mensen uitgekozen. Hun kiezen ons niet dus wij mensen moeten ervoor zorgen dat ze krijgen wat ze verdienen. Maar er zijn ook mensen die in ons situatie zitten en echt met verdriet hun dier weg moeten doen. Nu ik in zo'n situatie heb gezeten heb ik meer begrip gekregen voor mensen die geen andere oplossing zien dan herplaatsen. Die mensen wil ik bij deze een hart onder de riem steken want dit proces is geen pretje. Ik heb er wakker van gelegen nachtmerries van gehad en zelfs ziek van geweest.

Ik hoop dat de mensen meer gaan inlezen over het dier wat ze in huis willen halen en zich eerst gaan afvragen is onze situatie ideaal voor het dier en kunnen we het geven wat het nodig heeft. Dieren geven zoveel liefde in mijn ogen zijn het de ideale wezens op deze aardbol.

Terug naar “Algemeen”