Wat vind je het leukst aan je hond?

Voor algemene onderwerpen over honden. Berichten die niet over honden gaan kunnen in het Old Cross Cafe geplaatst worden.
Forumregels
Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Wat vind je het leukst aan je hond?

Berichtdoor Mick » 21 Apr 2016, 12:51

Ts. begint:

Noa: Was degene waarmee het virus begon, miepmuts. Eigenwijze drol, doet wat zij wil en als ze ergens geen zin in heeft kun je op je kop gaan staan, maar die doet het dan ook echt niet.... Ik zie der nog zitten op de mill, echt met zo'n blik van "ik dacht het niet vriend" kansloos lol.

Banzai: Kwam op een moment na een zeer slechte ervaring en heeft mijn vertrouwen in mezelf weer terug gegeven! De kleine mafkees is onuitputtelijk en altijd klaar voor actie en heeft een heerlijk karakter!

Penny: Draak, mijn god als dit onze eerste staffords was geweest...... Knettergek die hond, maar ook super lief. Kun je uren mee praten en ze praat terug.
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Aphraell
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Wat vind je het leukst aan je hond?

Berichtdoor Aphraell » 21 Apr 2016, 13:25

Rebel is de eerste (stafford), dat is een kroelkont, heel relaxed, die krijg je niet gek. Luistert nog steeds voor geen meter (heeft G&G2) .. ja, als je m een grote bek geeft.. maar is wel lief

Baylee is een net als jouw Penny denk ik...knettergek, lijkt wel een klipgeit met die rare sprongen van d'r, daagt je uit om te komen stoeien en praat tegen je. Is heel stemgevoelig en lief

sja...Kaya (geen stafford) .. is eigenlijk niet zo heel leuk meer, gromt tegen alles wat bij mij in de buurt komt , inclusief man. Is niet meer te corrigeren. Maar ik moet daarbij wel in gedachten houden dat hij al heel zijn leven pijn moet hebben. Alles kraakt als je ergens op duwt dus ik kan het hem niet kwalijk nemen.
[img]http://i130.photobucket.com/albums/p253/Aphraell_photos/sig3_zps28786050.jpg[/img]

Chleo
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Chleo » 21 Apr 2016, 13:38

Chleo; onze eerst Amerikaanse Stafford. Stronteigenwijs, doet waar ze zin in heeft, maar ze kan ook zo heerlijk bij je komen liggen kroelen of je aankijken (ja nog steeds na ruim 5,5 jaar) met een blik waar je gewoon van weg smelt.

Caesar; onze eerste SBT van 2 jaar oud nu en gehad als puppie na een zeer pijnlijke ervaring met onze kruising. Een geweldig ventje, niet moe te krijgen, altijd doen wat jij als baasje wilt, kan gigantisch lang tegen je praten, maar ook hij is een eerste klas kroelkippie.
Chleo 01-10-2010

Caesar 24-01-2014

Brasco 23-07-2010 / 02-12-2013, out of our life, but not out of our heart.

Bomba
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Bomba » 21 Apr 2016, 18:20

Als tie met zijn kop op me hoofd slaapt :)

Staffordlover
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Staffordlover » 21 Apr 2016, 19:04

tyson: eerste sbt die vrij rustig is maar ook erg lief is. Slaapt graag en ligt het liefst op of bij je.

Indy : tweede sbt die beduidend drukker en gekker is waar we altijd erg om moeten lachen.

Hopelijk groeit ze uit als een leuk sport hondje waar ik dan af en toe een sport evenement mee kan bezoeken.
[img]http://i1355.photobucket.com/albums/q717/Mike_Jorissen/20c44e35-fb42-408e-9d7f-29c94ccec45b_zps3ed70029.jpg[/img]

linneke
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor linneke » 21 Apr 2016, 21:37

Nala: Ik moet der naam nog maar vernoemen in een zin en ze kijk al op. Gekke flapdrol kan ook gewoon in het midden van een wandeling stoppen, al zittend beginnen krabben, op de rug vallen, door rollen tot ze weer terug zit en dat zonder te stoppen met krabben.

Lila: is Lui met de hoofdletter L. Ze kan in het midden van een winkel gaan liggen en niet meer recht willen, mag je gek doen wat je wil... ze blijft liggen! Je kan der zelfs gewoon over de grond verder slepen tot... ze een 'slachtoffer' in der vizier heeft die haar MOET aaien. Dan staat ze recht, staart zachtjes kwispelend naar beneden, hoofd laag, snuit omhoog, oren plat, ogen op zielig en gaan ervoor. Ze luistert wanneer ze wil aan een slow-motion tempo maar ze doet nooit wat verkeerd en is echt de makkelijkste hond ever.

Kira: Die was ballen-gek. Zelfs al zeiden we B-A-L in een zin dan stond ze er nog met een bal in der bek. Ze vindt ze overal! Wij kopen nooit ballen, bij een tennisveld gewoon zeggen dat ze de bal moet zoeken, die afpakken en ze weer laten zoeken. Mijn zus zocht 1 bal bij haar thuis, Kira vond er 4, zus verbaasd :zoo

Haar eerste da vond haar reflexen geweldig, gooide snoepjes naar alle kanten en ze ving ze allemaal :D
[img]http://i1366.photobucket.com/albums/r780/Linneke_Vervliet/banner-kopie_zpsdaca8263.png[/img]

Terug naar “Algemeen”