Gekke trekjes

Voor algemene onderwerpen over honden. Berichten die niet over honden gaan kunnen in het Old Cross Cafe geplaatst worden.
Forumregels
linneke
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Gekke trekjes

Berichtdoor linneke » 25 Apr 2016, 20:07

Kom op met die gekke gewoontes, trekjes, momentjes van jullie staffies. Wat doen jullie staffords waardoor je steevast in de lach schiet en denkt 'maffe hond' of dat oooh-hoe-lief-gevoel bij krijgt?

Nala is mafkees eerste klas. Zo gaat ze soms heel rustig naar de mat om dan als een gek te rolle bolle op de mat en dan weer rustig recht staan om weer verder te gaan alsof er niets gebeurt is.

Wanneer het wat kouder is zijn hier alle deuren dicht en dat vindt Nala eigenlijk maar niks. Dussss... als ze een deur open wil hebben (om bij ons te komen als we naar de wc gaan of even iets in de keuken doen) dan aait Nala de deur heel zachtjes met der poot. Kom je niet snel genoeg dan wordt mevrouw ongeduldig en aait ze de deur nog een keer (je kan het echt geen krabben noemen) waarna ze begint te piepen.

Nala heeft een gevoelige plek in haar nek, aai haar daar en je kan maar beter je hand meteen wegtrekken want ze krabt gewoon tegen je hand. Haar tuigje wrijft ook een beetje over die plek waardoor ze 1 keer per wandeling gaat zitten om te krabben en daar gaat ze vaak zo in op dat ze op der rug met 4 poten in de lucht verder krabt en soms helemaal al krabbend doorrolt.

Lila heeft weinig typische stafford-karaktertrekjes, ze is lui maar wel een volhouder. Als Lila iets wil gaat ze er voor zitten/liggen, uren lang als het moet. Zo zit/ligt ze soms een halve avond op de mat in de woonkamer naar ons te staren omdat die vreetkont meer eten wil dan goed voor haar is.

Kira duwt deuren open met haar neus en het leukste is wanneer het haar niet lukt. Dan duwt ze van boven naar onder en terug en nog eens en nog eens, dan kijkt ze om naar 1 van ons met een blik van 'hallo! Doe is open!' reageer je daar niet op dan komt ze der snoet tegen je hand duwen.
[img]http://i1366.photobucket.com/albums/r780/Linneke_Vervliet/banner-kopie_zpsdaca8263.png[/img]

Daven
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: Gekke trekjes

Berichtdoor Daven » 16 Jul 2016, 08:46

Bolle is een clown en een pestkop en als Cookie ligt te slapen vind ze het heerlijk om Cookie wakker te maken en in haar billen te bijten :D :lac :lac :lac :lac :lac

Cookie is slimmer ,als Bolle naast me ligt en zij wil naast me liggen dan lokt ze Bolle weg met een theedoek ,die reageert altijd en springt dus van de bank :knipoog en zo kan madame dus mooi naast mij komen liggen :D :lac :lac :lac :lac :lac

Tja en oma Angel is de queen in the house en kijkt erna ,maar alleen al van haar gezicht kom ik niet meer bij :D :lac :lac :lac :lac :lac

[img]http://i.imgur.com/4ey4045.jpg[/img]

Daven

Re: Gekke trekjes

Berichtdoor Daven » 16 Jul 2016, 08:55

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de gekke trekjes van Banjo zijn houden :ig :lac :lac :lac :lac

Of krijgen we het antwoord : Hebben mijn honden niet :D :lac :lac :lac :lac

Terug naar “Algemeen”