2 honden gestolen... type american bully

Voor algemene onderwerpen over honden. Berichten die niet over honden gaan kunnen in het Old Cross Cafe geplaatst worden.
Forumregels
Carla
Rookie Staff
Rookie Staff

2 honden gestolen... type american bully

Berichtdoor Carla » 13 Jul 2016, 22:40

Niet helemaal zeker of het hier goed geplaatst is en of ik het mag plaatsen ... maar hulp gevraagt voor 2 honden die gestolen zijn in Duitsland en nu ws in nederland zijn.

Ik hoop dat de link werkt

http://listenhunde-nothilfe.de/portfolio-items/sos-2-unserer-hunde-gestohlen/?portfolioID=13618

Nederlandse vertaling erbij gezet

Niederländisch

Search alert!

In de nacht van 9 juli - 10 juli na 02:00 waren onze twee honden gestolen uit de dierenwinkel pensioen in Weiterstadt.

Miro - 3 jaar - een grijs- blauwe mannetjes (type American Bully ) bebouwde oren . Amy - 2,5 jaar - donker grijs / witte markeringen vrouw - nog steeds zichtbaar uiers .

Beide honden zijn vers gecastreerd , de steken werden alleen 06.Juli verwijderd

De fatale is dat onze Miro lijdt aan mestcel tumoren en onderging een operatie op donderdag. Hij dringend drugs en de juiste behandeling van kankerpatiënten . Helemaal links dij is een vrij grote en vers litteken.

Amy is de moeder van onze 6 -nest Sebastian , Louis , Ursula en Co.

De uier is derhalve nog steeds erg opvallend.

De dieven hebben toegang tot de installatie ondermijnd. Het is interessant dat Miro ben Zwinger niet erg vriendelijk gedraagt en handelt best eng . Daarom zou een vreemdeling zeker gaan geen risico , vooral omdat er zijn honden die veel mooier gedragen de grid .

Er waren gericht alleen deze twee honden gekozen en het ontbreekt ook geen halsband of riem , heeft deze gebracht door de eigenaar of dieven .

Voor waardevolle informatie die ons zal leiden tot de honden , zetten we een beloning van € -1,000.00 .

Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld .

Daven
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: 2 honden gestolen... type american bully

Berichtdoor Daven » 14 Jul 2016, 06:48

Pfffffffff wat een nachtmerrie ,hoop dat ze snel gevonden worden :engel

Sterkte en succes ermee !!!

Daven

Berichtdoor Daven » 14 Jul 2016, 07:06

Misschien je verhaal ook op hondenpage doen , dat forum is wat actiever als dit forum :knipoog

Carla
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Carla » 14 Jul 2016, 09:05

Dit is niet mijn verhaal maar van iemand anders.

Deze link werd gezet op een bullenpagina op facebook waar ik ook zit

Het vermoeden is dat deze honden in Nederland zijn vandaar dat ik het hier neerzet om een zo groot mogelijk groep te bereiken en zeker een groep die zich meer beweegt binnen dit ras ...

Ik hoop zeker dat ze zo snel mogelijk gevonden worden en snel weer terug kunnen naar de eigenaar, hopelijk zonder al teveel ellende meegemaakt te hebben

Carla
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Carla » 14 Jul 2016, 09:43

Als mensen dit in andere groepen willen delen... gewoon doen

Terug naar “Algemeen”