Hulp nodig

Voor algemene onderwerpen over honden. Berichten die niet over honden gaan kunnen in het Old Cross Cafe geplaatst worden.
Forumregels
Bmeijs
Rookie Staff
Rookie Staff

Hulp nodig

Berichtdoor Bmeijs » 27 Aug 2016, 16:46

Wij hebben Dana iets meer dan een jaar geleden gekregen van een vriend van ons. Hij kende de eigenaar van ground zero amstaff kennel in België. Deze moest van een teefje af dat getraumatiseerd was doordat ze te vroeg pups had gekregen (ze was iets jonger dan 2).

Wij moesten echter haar paspoort nog halen. Na een poging in contact te komen werden wij genegeerd. De website werd niet meer bijgewerkt en de facebook pagina gedelete. Ook kon onze gemeenschappelijke vriend niet meer met ze in contact komen.

Heeft iemand enig idee hoe wij aan haar paspoort kunnen komen, om haar zo op onze naam te laten zetten?

Alvast bedankt

Sandy dingo R
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Re: Hulp nodig

Berichtdoor Sandy dingo R » 27 Aug 2016, 20:13

Nederlandse dierenarts een nieuwe laten maken

Bmeijs
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Bmeijs » 27 Aug 2016, 20:16

Bedankt, ik zal mijn dierenarts volgende keer vragen tenzij iemand hier mij toevallig eerder in contact kan brengen met de kennel.

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 31 Aug 2016, 09:22

Paspoort kun je idd bij een dierenarts krijgen. Als je gelijk vraagt of ze de chip willen uitlezen, dan kun je met dat nummer, wellicht bij de FCI organisatie (s. Hubertus?) mogelijk ook nog de stamboom weten te krijgen.

Ik zou bij een aantal Belgische showfokkers aankloppen voor gegevens van die fokker, grote kans dat je via die weg ze nog wel zal kunnen vinden. (bv. Arlette van Stocky Rascals)
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Bmeijs
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Bmeijs » 31 Aug 2016, 12:13

Bedankt voor het meedenken!

Terug naar “Algemeen”