wat vinden jullie van dit schema??
Forumregels
-
- Gezellige Staff
Re: wat vinden jullie van dit schema??
-
- Rookie Staff
-
- Gezellige Staff
ik heb brede achterbanden genomen. june gaat er flink op los kan ik je zeggen haha!
-
- Gezellige Staff

we zijn toch al weer ff bezig en ik ben blij hoe ze groeit. niet overdreven breed 0maar aardig netjes voor een amateur houder als ik. veel lopen, kartband en apporteren zijn we nu mee bezig, carnibest natuurvoer en eitjes en dergelijke. gewoon normaal en ze doet het er goed op. karakter nog steeds oude june, zeer enthousiast naar alle mensen. Wel aardig waaks moet ik zeggen en als andere honden haar willen aanvliegen, wil ze er of bovenop klappen of ze loopt de andere kant op, verschilt per hond en ben er nog niet achter waar het verschil in zit? iemand een idee? observeer het maar krijg de vinger er niet op, hoeft niet opgelost te worden, zo is ze en zo accepteer ik haar ook. enig inzicht erin is wel fijn. maar buiten dat is ze een droomhond voor ons gezin.echte toevoeging en aanwinst.
-
- Gezellige Staff
ook is ze voor de 2e keer loops geweest , ze word niet gesteriliseerd( geen fokplannen oid overigens) , geen reden voor, ze doet het goed . alweer bijna 2 jaar (8juli)
- Daven
- Ben Niet Weg Te Slaan staff
Zou eens een tijdje gorillamax geven ,denk dat je dan nog meer bespiering zal zien , hond ziet er wel goed uit
Vrouwen en hormonen pfffffffffff zucht dit maakt hen onvoorspelbaar en gevaarlijk
Het zijn soms ook net mensen he wahahahaha lol

Vrouwen en hormonen pfffffffffff zucht dit maakt hen onvoorspelbaar en gevaarlijk

Het zijn soms ook net mensen he wahahahaha lol