Overstap van Duck naar Naturis

Voor alles omtrent verse voeding. BARF (Bones and Raw Food) en KVV (Kant en klaar Vers Vlees). Ook onderwerpen over natuurlijke voedingstoevoegingen en medicatie kunnen hier geplaatst worden.
Forumregels
billywest

Overstap van Duck naar Naturis

Berichtdoor billywest » 10 Mar 2011, 16:34

Heb de afgelopen 5 jaar Duck gegeven, en stap sinds vandaag over op Naturis.

Iemand ervaring met Naturis (is ook kvv)?

Doe de overstap omdat Lana haar eten de laatste weken links liet liggen... ben er 100% zeker van dat ze niet ziek is, ze is het eten gewoon weer eens beu (gebeurde vroeger ook, toen ik ze nog brokken gaf).

Ben benieuwd hoe het loopt !

mvg

Damien

Re: Overstap van Duck naar Naturis

Berichtdoor Damien » 10 Mar 2011, 17:53

overstappen van duck op iets anders is altijd goed. heb zelden zulke troep gezien.

kan je helaas niks vertellen over naturis, misschien heb je op barfplaats meer succes met vragen over kvv

mary-jane
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor mary-jane » 10 Mar 2011, 18:14

Ik vind duck met een stuk nat karton

Dus alles is beter dan dat.

Nou ben ik ook niet erg gecharmeerd van naturis

Het stinkt, ziet er vies uit, verkleurt snel, spuit alle kanten op als je de rol in snijdt, en geen van mijn honden wordt er wilt van laten het ook gerust staan.
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y31/16v/received_m_mid137647757374251372bc997d0a86a69_0_zps018615a3.jpeg[/img]

[color=#0080FF][b][u]http://www.neytiri-amstaffs.com[/u][/b][/color]

dieseltje

Berichtdoor dieseltje » 10 Mar 2011, 18:22

in belgie is het moeilijk kvv te krijgen vind ik zelf,

maar ik ben ook iedere dag in nl dus voor mij geen probleem.ik voer vanalles eigenlijk.nu toevallig even duck,maar mijn honden eten alles.

natudog is het volgende dat ik eens ga voeren,zelf voer ik rodi,carnibest,duck en nu ook natudog dit is 100%graan vrij dit kun je ook bestellen.

en over stappen kan gewoon in een keer,succes

billywest

Berichtdoor billywest » 10 Mar 2011, 22:14

Alvast bedankt voor de reacties...

Heb deze avond voor de eerste maal een portie naturis gegeven... het zag er inderdaad wel redelijk goor uit... :)

Ziet carnibest er dan smakelijker uit ?

Danex

Berichtdoor Danex » 10 Mar 2011, 22:17

[quote="billywest"]Alvast bedankt voor de reacties...

Heb deze avond voor de eerste maal een portie naturis gegeven... het zag er inderdaad wel redelijk goor uit... :)

Ziet carnibest er dan smakelijker uit ?[/quote]

Kun je niet aan Tinlo of Carnivoer komen ofzo? Dat is in mijn ogen een veel betere KVV nog dan Carnibest!

Danex

Berichtdoor Danex » 10 Mar 2011, 22:23

[quote="dieseltje"]in belgie is het moeilijk kvv te krijgen vind ik zelf,

maar ik ben ook iedere dag in nl dus voor mij geen probleem.ik voer vanalles eigenlijk.nu toevallig even duck,maar mijn honden eten alles.

natudog is het volgende dat ik eens ga voeren,zelf voer ik rodi,carnibest,duck en nu ook natudog dit is 100%graan vrij dit kun je ook bestellen.

en over stappen kan gewoon in een keer,succes[/quote]

Ik weet niet of ik het hier neerzetten mag en of je er in de buurt woont, maar hier kun je diverse KVV's krijgen en het is in België :knipoog

http://www.avado-hondenvoeding.be/node/3

billywest

Berichtdoor billywest » 10 Mar 2011, 22:37

Hey Corina,

Super bedankt, Schoten is niet zo ver van waar ik woon.... straf, ik ben al maanden op zoek naar een deftige zaak waar ze goed hondenvoer verkopen, maar vind nooit iets in de buurt... cool !

Ilona1986
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Ilona1986 » 10 Mar 2011, 22:39

Ik vind zelf Carnibest er niet goor uit zien.
[img]http://i801.photobucket.com/albums/yy297/Ilona1986/Lucaforumplaatje2-1.jpg[/img]

Groetjes Ilona & Erwin, pootje van Luca

Danex

Berichtdoor Danex » 10 Mar 2011, 22:45

[quote="billywest"]Hey Corina,

Super bedankt, Schoten is niet zo ver van waar ik woon.... straf, ik ben al maanden op zoek naar een deftige zaak waar ze goed hondenvoer verkopen, maar vind nooit iets in de buurt... cool ![/quote]

Graag gedaan! Succes ermee! :cool

Terug naar “BARF en KVV”