Toch een kratje lotgering mee besteld met buurvrouw

Voor alles omtrent verse voeding. BARF (Bones and Raw Food) en KVV (Kant en klaar Vers Vlees). Ook onderwerpen over natuurlijke voedingstoevoegingen en medicatie kunnen hier geplaatst worden.
Forumregels
Staffordlover
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Re: Toch een kratje lotgering mee besteld met buurvrouw

Berichtdoor Staffordlover » 16 Sep 2013, 17:05

Ik verdedig lotgering niet hoor.. Zou niet weten waarom

Heb het besteld omdat haar honden er wel goed uitzagen en ik dacht dat het misschien wel verbeterd was in de loop van tijd..

Het ruikt niet zuur of bedorven ofzo maar T ruikt wel een beetje maar niet vies ofzo..

Of die lucht moet van die kraakbeen af komen omdat het in dezelfde krat gelegen heeft die kraakbeen ruikt namelijk wel vrij sterk maar die zit ook maar heel dunnetjes ingepakt in vershoudfolie

Oja een kennis van m'n vriendin was een keer in de boerderij geweest in Abcoude van lotgering

Maar dat was niet aan te raden geloof ik want dan weet je zeker dat T de laatste keer is dat je T besteld.. Maar dat hoorde we pas na de bestelling.

Zie dat kivo ook wel aantrekkelijk geprijsd is.. Misschien die eens proberen volgende keer,

Hoor er ook niks negatiefs over namelijk of is dat ook nie veel soeps ?
[img]http://i1355.photobucket.com/albums/q717/Mike_Jorissen/20c44e35-fb42-408e-9d7f-29c94ccec45b_zps3ed70029.jpg[/img]

Emmentaljuusto
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor Emmentaljuusto » 16 Sep 2013, 18:29

Wat is er dan met die boerderij? :zoo

Xavi

Toch een kratje lotgering mee besteld met buurvrouw

Berichtdoor Xavi » 16 Sep 2013, 18:45

[quote="ilona&kira"]Als je het te lang laat ontdooien lekken alle kvv..... :nut[/quote]
Ontdooien tot t ontdooit is lijkt me niet te lang, en toch heb ik met CB wel es lekkende rollen.

Denk eerder dat t ijzertje dan misschien net wat losser zit. En met wat Skyline beschrijft lijkt me dat verder geen probleem te zijn.

@TS: waarom eigenlijk over op Lotgering? Wat had je eerst en waar wil je naartoe? Als ik naar onze eigen situatie kijk, onze kat en hond op CB, bevalt super en zal dus ook niet overstappen zolang het zo goed blijft gaan.
Well behaved women rarely make history.

ellyenrob
Idunastaffie
Idunastaffie

Berichtdoor ellyenrob » 16 Sep 2013, 19:10

[quote="Emmentaljuusto"]Wat is er dan met die boerderij? :zoo[/quote]

Je bent er dus nooit geweest?
Elly

[img]http://img.photobucket.com/albums/v86/ellyenrob/IMG_1239-kopie640x480320x200.jpg[/img]

Emmentaljuusto

Berichtdoor Emmentaljuusto » 16 Sep 2013, 20:02

[quote="ellyenrob"][quote="Emmentaljuusto"]Wat is er dan met die boerderij? :zoo[/quote]

Je bent er dus nooit geweest?[/quote]

Nee het ligt bepaald niet in de buurt hé, heb het gekocht bij een locale dealer toen. :knipoog

Staffordlover
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Staffordlover » 16 Sep 2013, 20:22

Hoorde dat het een vieze onhygiënische bende is daar maar dat heb ik ook maar gehoord hè dus weet niet of het echt zo erg is..

Maargoed.. Waarom over op lotgering?

Nou ik ben eigenlijk op zoek naar iets wat ik wil blijven voeren.. En ging toen naar pets place en daar verkopen ze energique en tinlo..

Nouja energique is net als rodi en prins enzo van die soort hamburgers dat is weer wat andrs als dat vlees zoals tinlo en lotgering..

Tinlo was opzich wel goed alleen heb ik liever halve kilo verpakking dan ligt het vlees ook nie zo lang in de koelkast maar dan betaal ik 3,50 voor 500 gram.

Dat vind ik op den duur best duur worden eerlijk gezecht..

Daarbij had ik laatst een paar rollen die na ontdooiing al gelijk beetje zuur roken..

Dus toen kwam ik die buurvrouw tegen met 3 amstaffs bij dr en toen begon het praatje over lotgering etc etc
[img]http://i1355.photobucket.com/albums/q717/Mike_Jorissen/20c44e35-fb42-408e-9d7f-29c94ccec45b_zps3ed70029.jpg[/img]

diemetdieblondeharen
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor diemetdieblondeharen » 16 Sep 2013, 21:09

Kivo raad ik zeker aan. Ben daar zelf gaan ophalen omdat het voor mij in de buurt was... Hij was ook 1x vlees aan het maken, nou ik vind het niet smakelijk zo'n fabriek met die machines maar kon niks geks ontdekken, vond het wel oké daar, lekker is een ander verhaal natuurlijk :knipoog als ik terug naar kvv ging zou ik zeker naar kivo terug gaan. Ik barf nu dus vandaar dat ik het niet meer voer.
[img]http://i1322.photobucket.com/albums/u574/diemetdieblondeharen/b1f31d8a-7f9f-4a5c-b26e-3e36ec8cab72_zps6c18ff0f.jpg[/img]

[b][i]Chelsey & Pascha[/i][/b]

Ickx
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Ickx » 16 Sep 2013, 21:15

Wij voeren ook Kivo, komt gewoon thuisbezorgd.

Heb wel alleen de puppyvariant, die is iets fijner gemalen, maar dezelfde samenstelling. Je zou wel een rol een keer kunnen proberen hoef je niet gelijk een doos te bestellen.
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y157/Wicked_Flower/7b1230b3-f8a5-4147-99de-2535ce5d2347_zps1f717c19.jpg[/img]

[color=#400080]Tot ooit lieve Ickx[/color]

Staffordlover
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Staffordlover » 16 Sep 2013, 21:24

Ja jij woont er niet gek ver vanaf.. Moet de 26e toch in Helmond zijn voor tattoo dus kan mis wel gelijk even langs rijden om te kijken bij die man..

@ baasje van link:

Zou wel kunnen.. Zullen we op korte termijn een leuk rondje lopen bij leurde bos of bij groene heuvels..

Is leuk daar kunne ze lekker spelen enzo..

Mis dat die andere mensen ook mee willen uit bergharen..

Emmentaljuusto

Berichtdoor Emmentaljuusto » 16 Sep 2013, 23:26

[quote="Staffordlover"]Hoorde dat het een vieze onhygiënische bende is daar maar dat heb ik ook maar gehoord hè dus weet niet of het echt zo erg is..

Maargoed.. Waarom over op lotgering?

Nou ik ben eigenlijk op zoek naar iets wat ik wil blijven voeren.. En ging toen naar pets place en daar verkopen ze energique en tinlo..

Nouja energique is net als rodi en prins enzo van die soort hamburgers dat is weer wat andrs als dat vlees zoals tinlo en lotgering..

Tinlo was opzich wel goed alleen heb ik liever halve kilo verpakking dan ligt het vlees ook nie zo lang in de koelkast maar dan betaal ik 3,50 voor 500 gram.

Dat vind ik op den duur best duur worden eerlijk gezecht..

Daarbij had ik laatst een paar rollen die na ontdooiing al gelijk beetje zuur roken..

Dus toen kwam ik die buurvrouw tegen met 3 amstaffs bij dr en toen begon het praatje over lotgering etc etc[/quote]

Voor 3,50 per 500 gram mag je best je geld terug krijgen als het zuur ruikt, dat hoort niet!

Energique dat lijkt niet eens op vlees, heel apart. Maar ze schijnen er wel hygiënisch te werk te gaan.

Veel mensen zijn tevreden over kivo en het is betaalbaar.. misschien is dat wat om te proberen?

Terug naar “BARF en KVV”