Darf Eko

Voor alles omtrent verse voeding. BARF (Bones and Raw Food) en KVV (Kant en klaar Vers Vlees). Ook onderwerpen over natuurlijke voedingstoevoegingen en medicatie kunnen hier geplaatst worden.
Forumregels
Jonnebailey

Re: Darf Eko

Berichtdoor Jonnebailey » 03 Okt 2013, 21:00

[quote="sveta"][quote="Jonnebailey"]Pff ben er helemaal klaar mee Bailey krijgt vanaf nu geen brok meer, van de week was het vlees op dus heeft ze 2 dagen brok gehad en hoppa dus weer flink aan de diarree

ze krijgt nu alleen nog maar vlees denk alleen dat ik nog wat toe moet gaan voegen dan alleen de Darf Eko. :roll:

Dus s'morgens Darf Eko en s'avonds iets anders ? Iemand ideeën ? :hum[/quote]

Als je de ene op andere moment wisselt van vlees na brok is het heel normaal dat de hond

dan diarree heeft.[/quote]

Ja maar echte spuitpoep ? Mn reu heeft namelijk nergens last van, het is overigens niet de eerste keer dat ze echt aan de diarree is van brok we hebben al zoveel brokken geprobeerd dat ik er wel een beetje klaar mee ben ;)

sveta
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor sveta » 03 Okt 2013, 21:49

Ik weet niet hoe lang je het hebt gevoerd. Ik wilde alleen zeggen dat als je ineens van

vlees naar brokken over gaat diarree normaal is, ernstige stuit poep denk ik niet.

Vind kvv overigens zo zo beter, maar dat even ter zijde want daar ging mijn post niet

over.
[img]http://i1320.photobucket.com/albums/u521/3sveta0/b9e63da3-d02c-459d-bb3a-cea4f9dfd08b_zps2fcfdda5.jpg[/img]

[b][color=#BF00BF] "R.I.P Luna & Easy" Voor altijd in mijn hart, bedankt voor alles. [/color][/b]

Jonnebailey

Berichtdoor Jonnebailey » 04 Okt 2013, 10:47

[quote="sveta"]Ik weet niet hoe lang je het hebt gevoerd. Ik wilde alleen zeggen dat als je ineens van

vlees naar brokken over gaat diarree normaal is, ernstige stuit poep denk ik niet.

Vind kvv overigens zo zo beter, maar dat even ter zijde want daar ging mijn post niet

over.[/quote]

Ze heeft 2 dagen brokken gehad langer niet ze krijgt nu voortaan lekker kvv :knipoog

Terug naar “BARF en KVV”