Starten vlees/worst

Voor alles omtrent verse voeding. BARF (Bones and Raw Food) en KVV (Kant en klaar Vers Vlees). Ook onderwerpen over natuurlijke voedingstoevoegingen en medicatie kunnen hier geplaatst worden.
Forumregels
Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Starten vlees/worst

Berichtdoor Toska » 04 Aug 2014, 11:32

[quote="Vita"]Tuurlijk zitten er verschillen in KVV's maar tekorten ga je pas over jaren merken...

Dus niet in zo'n korte tijd en als je er een andere KVV bij gaat geven, zie je natuurlijk niet de verschillen.

Ik zou zelf niet voor KIVO kiezen om de redenen die ik hierboven al aangaf.

Helemaal als het voor een pup is, je wilt echt niet dat hij nu tekorten oploopt want hij is nog in de groei.

Liever een kwalitatief betere KVV..[/quote]

Och wat is goed? Vigo is afgespeend en groot geworden op smuldier. Hij is nog altijd een energiebommetje met zijn

7 jaar,zijn gewrichten e.d zijn uitstekend nooit geen klachten gehad aan zijn bewegingsstelsel,zou hij tekorten hebben opgedaan

in zijn groeifase dan zou hij nu niet zo'n sterke gezonde hond zijn.

En welke kvv ik ook geef hij raakt niet helemaal verzadigd daarom geef ik hem de laatste jaren,1 brokkenmaaltijd en 1 kvv

maaltijd.

Ik denk als hij op barf had gestaan dat hij wel verzadigd zou zijn geweest maar daar begin ik niet aan.

Dark_angel_marjo
Nannystaff
Nannystaff

Re: Starten vlees/worst

Berichtdoor Dark_angel_marjo » 04 Aug 2014, 11:35

Hier zijn ze alle 2 van uit het nest met carnibest groot gebracht en ik ben het gewoon verder gaan geven.

Mijn vorige teef was 10 jaar toen ik haar op KVV zette.
[img]http://i30.photobucket.com/albums/c314/dark_angel_marjo/osTysonulla1-2.jpg[/img]

Terug naar “BARF en KVV”