pup is kieskeurig

Voor alles omtrent verse voeding. BARF (Bones and Raw Food) en KVV (Kant en klaar Vers Vlees). Ook onderwerpen over natuurlijke voedingstoevoegingen en medicatie kunnen hier geplaatst worden.
Forumregels
Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Re: pup is kieskeurig

Berichtdoor Inge en Bono » 30 Jan 2015, 23:14

[quote="armani1985"][quote="Thijss"][quote="Inge en Bono"] :weenie Die snap ik niet? Pens compleet en vlees compleet=compleet. Waarom dan brok erbij om het compleet te maken? Dat is het toch al?
[/quote]

Volgens wordt er bedoeld ze smuldier vlees compleet en pens compleet voeren en dat ze ook de andere (niet complete) smaken voeren maar dat ze er dan brok bij doen.[/quote]

Ja dat is idd zo. Ik had het er niet duidelijk genoeg bij vermeld. Ik bedoelde idd bij de andere smaken van smuldier die niet compleet zijn voeren we brok bij om het compleet te maken.

Bedankt voor jullie reacties[/quote]

Maar daarmee maak je het nog niet compleet. Dan voer je 2x compleet smuldier, compleet brok en enkelvoudige smuldier :knipoog
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

Lizzyplace
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: pup is kieskeurig

Berichtdoor Lizzyplace » 31 Jan 2015, 13:33

[quote="armani1985"]
maar wat vindt jij? als hij zn neus voor bepaalde smaken ophaalt, moet hij het dan leren eten of lust hij het gewoon niet? aangezien verschillende merken en smaken er wel ingaan als zoete koek en bij deze "merkloze" sommige smaken echt niet eet. :roll:[/quote]

Je gaf in een ander antwoord aan een leek te zijn met kvv, nogmaals het is soms zoeken.

Ik raad aan om voor de zekerheid gewoon voor "complete voeding" te kiezen, of het nu kvv , brokken of een combinatie is.

Je hebt dan "als leek" de zekerheid dat de voeding alle essentiele voedingsstoffen bevat.

Een pup moet wel dagelijks eten, geef gewoon de voeding die je hond lust.
[img]http://www.lizzyplace.nl/attachments/Image/Lizzyplace_banner.jpg[/img]

Terug naar “BARF en KVV”