Afvallen en ander voer?

Voor alles omtrent verse voeding. BARF (Bones and Raw Food) en KVV (Kant en klaar Vers Vlees). Ook onderwerpen over natuurlijke voedingstoevoegingen en medicatie kunnen hier geplaatst worden.
Forumregels
caro
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Re: Afvallen en ander voer?

Berichtdoor caro » 18 Apr 2015, 01:49

[quote="Lies"] Dat denkt Hippo overigens ook, want die ligt het liefste tot een uur of 10 in zijn mand te meuren.[/quote] Herkenbaar.

je denkt toch niet dat mevrouw hier 's ochtends mee naar buiten loopt met haar 'broer' om te gaan plassen, nee, gewoon van de mand in hun slaapkamer naar de zetel :roll:

Maar dit ter zijde :oops:

yara
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor yara » 18 Apr 2015, 21:00

[quote="Dark_angel_marjo"]

Ulla krijgt 1 x per dag voer,maar nou schreef hier iemand anders,op andere tijdstippen voer geven,ze krijgen hier idd op een vast tijdstip voer.[/quote]

Dat werd mij aangeraden door een da, zodat het vaste patroon ontbreekt en daar schijnt de stofwisseling op te reageren.

geen idee of het echt werkt aangezien ik tegelijk begonnen ben met 1x pd voeren.

Dus ik weet niet waardoor het resultaat behaald wordt[emoji5]

Dark_angel_marjo
Nannystaff
Nannystaff

Berichtdoor Dark_angel_marjo » 19 Apr 2015, 10:20

[quote="yara"][quote="Dark_angel_marjo"]

Ulla krijgt 1 x per dag voer,maar nou schreef hier iemand anders,op andere tijdstippen voer geven,ze krijgen hier idd op een vast tijdstip voer.[/quote]

Dat werd mij aangeraden door een da, zodat het vaste patroon ontbreekt en daar schijnt de stofwisseling op te reageren.

geen idee of het echt werkt aangezien ik tegelijk begonnen ben met 1x pd voeren.

Dus ik weet niet waardoor het resultaat behaald wordt[emoji5][/quote]

Ik kan het eens proberen :knipoog
[img]http://i30.photobucket.com/albums/c314/dark_angel_marjo/osTysonulla1-2.jpg[/img]

Terug naar “BARF en KVV”