Vraag aan Stefan of er bij schokkende foto's een sterretje

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
Toska

Re: Vraag aan Stefan of er bij schokkende foto's een sterret

Berichtdoor Toska » 11 Apr 2013, 21:33

Zou het misschien beter zijn dat Stefan topics waar we zonder waarschuwing geconfronteerd worden met schokkende

beelden verwijdert?

Degene die het constateert meldt het even bij Stefan.

Xena
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Xena » 12 Apr 2013, 12:29

[quote="Toska"]Zou het misschien beter zijn dat Stefan topics waar we zonder waarschuwing geconfronteerd worden met schokkende

beelden verwijdert?

Degene die het constateert meldt het even bij Stefan.[/quote]

Ik ben helemaal voor, maar ja waar ligt dan de grens..... Ik kijk gewoon helemaal niet meer bij topics als marktplaats advertenties....wordt er zo machteloos verdrietig van....

Kvind die van die facebook gek overigens extra schokkend omdat ikniet voorbereid was.... :(
[img]http://i43.tinypic.com/2ih3qcn.jpg[/img]

Toska

Berichtdoor Toska » 12 Apr 2013, 13:49

[quote="Xena"][quote="Toska"]Zou het misschien beter zijn dat Stefan topics waar we zonder waarschuwing geconfronteerd worden met schokkende

beelden verwijdert?

Degene die het constateert meldt het even bij Stefan.[/quote]

Ik ben helemaal voor, maar ja waar ligt dan de grens..... Ik kijk gewoon helemaal niet meer bij topics als marktplaats advertenties....wordt er zo machteloos verdrietig van....

Kvind die van die facebook gek overigens extra schokkend omdat ikniet voorbereid was.... :([/quote]

Stefan kan bepalen waar de grens ligt, hij is de baas.

Bij mij zou het zijn als je zonder waarschuwing foto's ziet van dierenleed bij het openen van een topic.

En wij leden kunnen beginnen met zulke topics te negeren,helemaal geen reacties geven.

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”