PB's langer bewaard blijven?

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
MvdB
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

PB's langer bewaard blijven?

Berichtdoor MvdB » 07 Jul 2013, 19:13

Volgens mij is nu de optie dat pb's maximaal een jaar bewaard blijven.. Maar persoonlijk zou ik het wel handig vinden als pb's langer bewaard kunnen blijven i.v.m soms handige tips of persoonsgegevens die er in staan die handig zijn om te bewaren. Is dat op een of andere manier mogelijk om pb's langer in je berichten te laten staan?

En klopt het dat er maar een maximum van 50 pb's is in de inbox? Want er staat bovenaan 50/50 en dan (100%)..?

Want dat zou ook fijn zijn als dat iets vergroot zou kunnen worden
[img]http://i46.tinypic.com/2dt39qd.jpg[/img]

[color=#800080]"Properly trained, a man can be a dog's best friend."[/color]

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: PB's langer bewaard blijven?

Berichtdoor Zumvlieg » 07 Jul 2013, 19:16

Vind ik wel een goed idee, ik wordt er niet goed van dat alles gewoon steeds weg gemieterd wordt. Ben steeds dingen kwijt, moet daar continue dan weer om vragen...

Niet handig :D

Xena
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Xena » 08 Jul 2013, 10:08

Ahhh het is dus echt zo dat ze zomaar weggaan die pb's ... Ik dacht al dat t weer zo'n slimme actie van mijzelf was geweest digibeet dat ik ben.....

Ik zocht een pb van iemand die ergens op gereageerd had.... Haha nou snap ik het dat ik deze niet meer kon vinden :D :nut

Zou t ook erg fijn vinden dat alle pb's en meer pb' s bewaard zouden kunnen blijven :cool
[img]http://i43.tinypic.com/2ih3qcn.jpg[/img]

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 08 Jul 2013, 10:15

eerder was het zo was je pb box vol kreeg je geen nieuwe pb's daardoor ontstond nog weleens onnodige verwarring/discussies , toen is dat veranderd naar 50 pb's is de box vol en bij binnenkomst van pb 51 word pb 1 automatisch verwijderd.. persoonsgegevens enz ken je dus beter bewaren op je pc/laptop/telefoon dan in de pb box van het forum...
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 08 Jul 2013, 10:19

[quote="Xena"]Ahhh het is dus echt zo dat ze zomaar weggaan die pb's ... Ik dacht al dat t weer zo'n slimme actie van mijzelf was geweest digibeet dat ik ben.....

Ik zocht een pb van iemand die ergens op gereageerd had.... Haha nou snap ik het dat ik deze niet meer kon vinden :D :nut

Zou t ook erg fijn vinden dat alle pb's en meer pb' s bewaard zouden kunnen blijven :cool[/quote]

als je veel gebruik maak van pb's ken je misschien beter overgaan naar mailen met die persoon ofzo...hoe meer pb's opgeslagen moeten worden van alle leden hoe meer geheugen er per account nodig is, hoe minder geheugen er is voor de rest van topics, dit forum draait op een bepaalde hoeveelheid geheugen of weet ik veel hoe dat technisch genoemt word....

zo was eerder ook zo dat je maar 5 foto's per topic mocht plaatsen van een bepaalde maat, was ook ivm geheugen en het goed soepel laten lopen van het forum... maar dat soort dingen ken Stefan beter uitleggen die is daar veel technisher in dan ik :knipoog
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Zumvlieg » 08 Jul 2013, 11:06

[quote="maula"][quote="Xena"]Ahhh het is dus echt zo dat ze zomaar weggaan die pb's ... Ik dacht al dat t weer zo'n slimme actie van mijzelf was geweest digibeet dat ik ben.....

Zou t ook erg fijn vinden dat alle pb's en meer pb' s bewaard zouden kunnen blijven :cool[/quote]

als je veel gebruik maak van pb's ken je misschien beter overgaan naar mailen met die persoon ofzo...hoe meer pb's opgeslagen moeten worden van alle leden hoe meer geheugen er per account nodig is, hoe minder geheugen er is voor de rest van topics, dit forum draait op een bepaalde hoeveelheid geheugen of weet ik veel hoe dat technisch genoemt word....

zo was eerder ook zo dat je maar 5 foto's per topic mocht plaatsen van een bepaalde maat, was ook ivm geheugen en het goed soepel laten lopen van het forum... maar dat soort dingen ken Stefan beter uitleggen die is daar veel technisher in dan ik :knipoog[/quote]

Dat idee had ik zelf ook al, wat je aangeeft heb je ook wel gelijk in. Beter ergens anders opslaan en anders mailen inderdaad. Niet zo heel moeilijk haha

ilona&kira
Necstaff
Necstaff

Berichtdoor ilona&kira » 08 Jul 2013, 11:45

Je kan de pb's toch gewoon kopieren naar een word document oid?! :weenie
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a199/ilonapeters/3588ec3d-fbbe-4cee-9626-ef8c48c892c2.jpg[/img]

Toska

Berichtdoor Toska » 08 Jul 2013, 21:44

Ik ben nogal een opruimerig type :D ,heb net gekeken naar mijn pb,box er staan nog 5 pb's in,waaronder een bestelling.

Blue Rising Star
Flapuit
Flapuit

Berichtdoor Blue Rising Star » 11 Jul 2013, 18:40

Je kunt belangrijke pb's ook opslaan door ze rechts onderaan het bericht te verplaatsen naar het mapje [i]opgeslagen berichten[/i].
Groetjes, Sarah

[img]http://i121.photobucket.com/albums/o218/BlueRisingStar/Onderschrift2014_zps5812902d.jpg[/img]

[b]"Amstaffs with Attitude since 2004"[/b]

MvdB
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor MvdB » 11 Jul 2013, 20:14

[quote="Blue Rising Star"]Je kunt belangrijke pb's ook opslaan door ze rechts onderaan het bericht te verplaatsen naar het mapje [i]opgeslagen berichten[/i].[/quote]

Ooh dank je :) Dat wist ik nog niet!
[img]http://i46.tinypic.com/2dt39qd.jpg[/img]

[color=#800080]"Properly trained, a man can be a dog's best friend."[/color]

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”