.

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
sveta
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: .

Berichtdoor sveta » 06 Aug 2013, 08:03

[quote="ilona&kira"][quote="sveta"][quote="cleopatra"]

verder heeft mijn bovenstaande betoog volstrekt niets te maken met een "haat" voor stamboomloze honden...

die haat ik namelijk niet, wat ik wel haat is de lieden die van deze honden iets anders proberen te maken dan het zijn....

lieve/mooie honden.. niet meer en niet minder....

[color=#BF00BF]Ga dit lekker op een ik-ben-een-idioot-en-dieren-mishandelaar forum doen, en niet op een forum wat zich richt op de door

de FCI erkende rassen American Staffordshire terrier of Staffordshire Bull Terrier forum.[/color]
[/quote]

Mensen die zulke statements maken, hoeven zich voor mij helemaal niet meer te verduidelijken. Alles wat na zo'n uitspraak komt

is niet meer dan grote larie koek. Je bent meer dan duidelijk in wat je er van vind.[/quote]

Uh ben ik dat????[/quote]

Nee Ilona dit is voor Cleopatra.
[img]http://i1320.photobucket.com/albums/u521/3sveta0/b9e63da3-d02c-459d-bb3a-cea4f9dfd08b_zps2fcfdda5.jpg[/img]

[b][color=#BF00BF] "R.I.P Luna & Easy" Voor altijd in mijn hart, bedankt voor alles. [/color][/b]

ilona&kira
Necstaff
Necstaff

Berichtdoor ilona&kira » 06 Aug 2013, 08:10

[quote="sveta"]

Nee Ilona dit is voor Cleopatra.[/quote]

Oh was in de veronderstelling dat dit je reactie was op mijn bericht... sorry :oops: :nut
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a199/ilonapeters/3588ec3d-fbbe-4cee-9626-ef8c48c892c2.jpg[/img]

ilona&kira
Necstaff
Necstaff

Berichtdoor ilona&kira » 06 Aug 2013, 08:10

[quote="ilona&kira"][quote="sveta"]Mensen die zulke statements maken, hoeven zich voor mij helemaal niet meer te verduidelijken. Alles wat na zo'n uitspraak komt

is niet meer dan grote larie koek. Je bent meer dan duidelijk in wat je er van vind.[/quote]

Misschien moet jij eerst even goed kijken voordat je oordeelt en wat nootjes lager gaan zingen want je weet duidelijk niet eens wie wie is op dit forum.

Beetje gefrustreerd? Het boeit me niet hoor want ik slaap er geen nacht minder om en ook zie ik niet wat er mis is met de uitspraak van Cleopatra want onze honden zijn ook gewoon lief en mooi. :loep Misschien moet je ff uitloggen en een dagje gaan trainen met je hondjes ofzo zie je alles vast weer een stuk helderder. :zwaai[/quote]

Dan slaat dit ook nergens op! Sorry....
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a199/ilonapeters/3588ec3d-fbbe-4cee-9626-ef8c48c892c2.jpg[/img]

ilona&kira
Necstaff
Necstaff

Berichtdoor ilona&kira » 06 Aug 2013, 11:37

[quote="irwi"]Ik word schijtziek van mensen die zo hard hebben gevochten voor het behoud van hun staffords en die mede door hypocriet gedrag ervoor gezorgd hebben dat er meer dan 10000 honden zijn vermoord op uiterlijk en dit ook nog normaal vinden en dan hier ook nog trots dot lopen vertellen.

Ook mensen die met een stalen smoel de meest domme onzin over een nieuwe RAD wet lopen te verkondigen maar misschien is het voor sommigen de wens is de vader van de gedachten. [/quote]

Ik heb eens goed zitten nadenken over jou reacties op ons want ik vraag me af of wat je zegt ook echt betrekking op mezelf heeft.

En verbeter me maar als ik het fout heb maar bij mij weten is de RAD destijds ingegaan voor Pitbull(achting)/Amstaffs/Rottweilers/Argentijn en nog wat van dit soort rassen. Dat was in eerste instantie de bedoeling al deze rassen/honden zouden verboden worden. Dat er toen een aantal rasfanaten en de rasvereniging in samenwerking met een de Raad van Beheer hun stinkende best hebben gedaan om te voorkomen dat ons ras verboden werd is inderdaad iets waarvoor ik dankbaar ben.

Als jij vind dat wij dat niet mogen zijn ben je eigenlijk geen haar beter dan al die andere mensen die lopen te roepen dat de RAD maar terug moet komen..... Want indirect zeg je dus dat je liever had gezien dat de AST destijds ook verboden was geweest, want dankzij die liefhebbers zijn al die honden dood toch?

Of is dit nu ook een aanname die ik maak net zoals jij er maar vanuit gaat dat iedereen die [b]bang[/b] is dat er een wetswijziging komt (en dit ook uitspreekt) voor een nieuwe RAD zou zijn?!

Want waar ik het over gehad heb in het andere topic over dat ik BANG ben dat dadelijk hier dezelfde regelgeving komt als in bijvoorbeeld Frankrijk of Denemarken/Duitsland etc etc, heeft voor ons ras net zoveel gevolgen als voor de jullie honden maar ik geloof dat dat er niet helemaal in wilt bij je of wel?! :hum

En ja je spreekt over Staffs in het algemeen maar de SBT heeft nooit geen hinder of last gehad van de RAD, dus ik ga er maar even vanuit dat je het over mensen met een AST hebt...

irwi
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor irwi » 06 Aug 2013, 11:49

Hypocriet zijn is een vak op zich.

Schuilen achter een FCI boom is heel erg hypocriet.

ilona&kira
Necstaff
Necstaff

Berichtdoor ilona&kira » 06 Aug 2013, 11:50

[quote="irwi"]Hypocriet zijn is een vak op zich.

Schuilen achter een FCI boom is heel erg hypocriet.[/quote]

Maar wie doet dat dan? Het is een feit dat de FCI stamboom destijds de redding is geweest voor een aantal rassen...maar om nu te zeggen dat dat de schuld is van al die dode honden vind ik wat ver gaan.....

Stefan
Erelid
Erelid

Berichtdoor Stefan » 06 Aug 2013, 20:36

[quote="frankieK"]Stefan hoe ver gaat deze betutteling van het forum? [/quote]

Niet zo ver wat mij betreft Frank.

Gewoon je gezond verstand gebruiken als je wat post.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v199/Stefan_dana/onderschrift_dana.jpg[/img]

Don't demand less of yourself than you do of your dog.

A lazy dogman often fails to see his dogs weaknesses or to realise the dogs full potential.

Panda
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Panda » 06 Aug 2013, 21:12

Ik ben een van de zogenaamde "meelezers" en ik zal niet vaak reageren op een post.

Ik heb sinds 25 jaar am. staffs en ja met stamboom, wat mij niet boeit maar me jaren geleden veel ellende bespaart heeft. Maar ik zal nooit de historie van ons ras vergeten, sterker nog het interesseert me en alles wat ik erover leren kan doe ik, of ik dan boeken of oude tijdschriften moet lezen over hondengevechten of bij mensen als Pete Sparks,Dianne Jessup of de Colby family op bezoek te gaan ik doe dat en dat wil niet zeggen dat ik het met alles eens ben wat die mensen prediken. Ik neem de dingen mee die voor mij interessant en waardevol zijn en de rest leg ik naast me neer.

Ik deel de vrees van menig forumlid dat onze rassen (Am. Staff, Staffie Bull, Pitbull en alle kruisingen) verkeerd kan aflopen. RAD 2 staat op stapel dat is een ding wat zeker is en in plaats van onder elkaar te bekvechten over een volgorde van letters die iemand in een forum tikt is het misschien verstandiger om met elkaar samen te werken en nu al sterk te staan voor als het zover is.

Er zitten hier kundige mensen genoeg, en voor ons allen staat toch maar 1 ding voorop.

Onze honden. Laat ons daar onze energie in steken.

Voor de rest Stefan en de rest van de staffordforum-crew, bedankt dat jullie dit in stand houden en vele uren leesplezier en "keep on staffing" (oeps, keep on staffie bullie-ing, pittbulling etc.)

Frans
[i]Es ut neet geit daan bôk ut mèr. .[/i]

sveta
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor sveta » 07 Aug 2013, 08:34

[quote="ilona&kira"][quote="sveta"]

Nee Ilona dit is voor Cleopatra.[/quote]

Oh was in de veronderstelling dat dit je reactie was op mijn bericht... sorry :oops: :nut[/quote]

Maakt niet uit :knipoog
[img]http://i1320.photobucket.com/albums/u521/3sveta0/b9e63da3-d02c-459d-bb3a-cea4f9dfd08b_zps2fcfdda5.jpg[/img]

[b][color=#BF00BF] "R.I.P Luna & Easy" Voor altijd in mijn hart, bedankt voor alles. [/color][/b]

Hayley
High Speed Staff
High Speed Staff

Berichtdoor Hayley » 07 Aug 2013, 09:47

[quote="Stefan"][quote="frankieK"]Stefan hoe ver gaat deze betutteling van het forum? [/quote]

Niet zo ver wat mij betreft Frank.

Gewoon je gezond verstand gebruiken als je wat post.[/quote]

Precies.

Er is een grens tussen provoceren met links naar actuele sites met hondengevechten en daarop gebaseerde trainingsschema's of eerlijk over de geschiedenis van ons ras te kunnen praten.
[img]http://i482.photobucket.com/albums/rr190/hayleysbtfoto/Duvel/duveltje_zpsd56706ec.jpg[/img]

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”