.

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
sveta
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: .

Berichtdoor sveta » 05 Aug 2013, 20:41

[quote="cleopatra"]

100%

Word zo langzamerhand geromantiseer van pitbulls , vechten, en al helemaal de poep die er rond geroepen word SCHEITZIEK.

Nieuwsflash.. Dogfights zijn niet cool,leuk,heroisch,mooi of romantisch... Maar gewoon dierenmishandeling; misbruik maken van de liefde van een dier voor zijn eigenaar tot de dood...

SCHANDALIG !

En zeker hier waar zovele zo hard hebbeb gevochten voor het behoud van de 2stafford rassen

Ga dit lekker op een ik-ben-een-idioot-en-dieren-mishandelaar forum doen, en niet op een forum wat zich richt op de door de FCI erkende rassen American Staffordshire terrier of Staffordshire Bull Terrier forum.[/quote]

Die haat naar boomloze is ook meer dan duidelijk hoor.

Dit noemt zich dan liefhebber, werkelijk walgelijk. Ik zie werkelijk geen onderscheid tussen jou

en buitenstaander die net zo jou boom hond als mijn boomloze haat.

Mensen voelen zich hier inderdaad nog al verheven boven anderen, durven vele hatelijke

uitspraken te doen. We houden allemaal van onze honden en wat denk jij nou beter te zijn

dan mij. Omdat jij een hond met boom hebt, gefeliciteerd. Ik zou zulke uitspraken niet doen

waarom, omdat je mensen kwets je komt namelijk aan dierbare. Dat snap jij alleen niet.

Have a nice live.
[img]http://i1320.photobucket.com/albums/u521/3sveta0/b9e63da3-d02c-459d-bb3a-cea4f9dfd08b_zps2fcfdda5.jpg[/img]

[b][color=#BF00BF] "R.I.P Luna & Easy" Voor altijd in mijn hart, bedankt voor alles. [/color][/b]

Emmentaljuusto
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor Emmentaljuusto » 05 Aug 2013, 21:34

[quote="sveta"][quote="cleopatra"]

100%

Word zo langzamerhand geromantiseer van pitbulls , vechten, en al helemaal de poep die er rond geroepen word SCHEITZIEK.

Nieuwsflash.. Dogfights zijn niet cool,leuk,heroisch,mooi of romantisch... Maar gewoon dierenmishandeling; misbruik maken van de liefde van een dier voor zijn eigenaar tot de dood...

SCHANDALIG !

En zeker hier waar zovele zo hard hebbeb gevochten voor het behoud van de 2stafford rassen

Ga dit lekker op een ik-ben-een-idioot-en-dieren-mishandelaar forum doen, en niet op een forum wat zich richt op de door de FCI erkende rassen American Staffordshire terrier of Staffordshire Bull Terrier forum.[/quote]

Dit noemt zich dan liefhebber, werkelijk walgelijk. Ik zie werkelijk geen onderscheid tussen jou

Mensen voelen zich hier inderdaad nog al verheven boven anderen, durven vele hatelijke

uitspraken te doen. We houden allemaal van onze honden en wat denk jij nou beter te zijn

dan mij. Omdat jij een hond met boom hebt, gefeliciteerd. Ik zou zulke uitspraken niet doen

waarom, omdat je mensen kwets je komt namelijk aan dierbare. Dat snap jij alleen niet.

Have a nice live.[/quote]

x2!!!

Ja ik dacht toch dat de crufts voor honden met fci stamboom was.. en toch is daar een keurmeester gebeten :) Lekker makkelijk de schuld afschuiven op honden zonder fci stamboom en die maar afzeiken om je eigen honden beter te laten lijken.

cleopatra

Berichtdoor cleopatra » 05 Aug 2013, 21:53

[quote="Emmentaljuusto"][quote="sveta"][quote="cleopatra"]

100%

SCHANDALIG !

x2!!!

Ja ik dacht toch dat de crufts voor honden met fci stamboom was.. en toch is daar een keurmeester gebeten :) Lekker makkelijk de schuld afschuiven op honden zonder fci stamboom en die maar afzeiken om je eigen honden beter te laten lijken.[/quote]

sorry hoor maar dit soort breinloze reacties zijn precies het soort reactie en gedachtegangen die ik bedoel ....

ook toevallig gelezen wie of wat deze keurmeester heeft gebeten?

nee waarschijnlijk niet .... hier om je even op weg te helpen :

"FORMER Blue Peter presenter Peter Purves was taken to hospital yesterday after he was bitten by a mongrel at a dog show.

FORMER Blue Peter presenter Peter Purves was taken to hospital yesterday after he was bitten by a mongrel at a dog show.

Purves, 69, was examining the three-year-old pet called Buster during a handsome dog contest when it sank its teeth into his left hand and drew blood.

Doctors sealed the wound with a plastic strip and Purves - presenter of BBC's Crufts for 29 years - returned to the show to finish judging, with his hand in a bandage.

[b]The dog - a cross between a West Highland terrier and a Jack Russell - was taken home in disgrace by its horrified owner after being disqualified from the Scruffts dog show in Norwich, Norfolk."[/b]

de bron vermelding : [url]http://www.dailyrecord.co.uk/news/uk-world-news/crufts-presenter-peter-purves-bitten-985566[/url]

verder heeft mijn bovenstaande betoog volstrekt niets te maken met een "haat" voor stamboomloze honden...

die haat ik namelijk niet, wat ik wel haat is de lieden die van deze honden iets anders proberen te maken dan het zijn....

lieve/mooie honden.. niet meer en niet minder....

irwi
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor irwi » 05 Aug 2013, 21:58

Sorry hoor maar was echt wel bij de Engelse Stafford dat dat gebeurde.

Mijn dochter was zelf op de Crufts met haar hond de afgelopen keer.

Niet dat die de keurmeester in de handen beet hoor voor dat ook weer verkeerd begrepen wordt.

Emmentaljuusto

Berichtdoor Emmentaljuusto » 05 Aug 2013, 23:09

[quote="cleopatra"][quote="Emmentaljuusto"][quote="sveta"]

x2!!!

Ja ik dacht toch dat de crufts voor honden met fci stamboom was.. en toch is daar een keurmeester gebeten :) Lekker makkelijk de schuld afschuiven op honden zonder fci stamboom en die maar afzeiken om je eigen honden beter te laten lijken.[/quote]

sorry hoor maar dit soort breinloze reacties zijn precies het soort reactie en gedachtegangen die ik bedoel ....

ook toevallig gelezen wie of wat deze keurmeester heeft gebeten?

nee waarschijnlijk niet .... hier om je even op weg te helpen :

"FORMER Blue Peter presenter Peter Purves was taken to hospital yesterday after he was bitten by a mongrel at a dog show.

FORMER Blue Peter presenter Peter Purves was taken to hospital yesterday after he was bitten by a mongrel at a dog show.

Purves, 69, was examining the three-year-old pet called Buster during a handsome dog contest when it sank its teeth into his left hand and drew blood.

Doctors sealed the wound with a plastic strip and Purves - presenter of BBC's Crufts for 29 years - returned to the show to finish judging, with his hand in a bandage.

[b]The dog - a cross between a West Highland terrier and a Jack Russell - was taken home in disgrace by its horrified owner after being disqualified from the Scruffts dog show in Norwich, Norfolk."[/b]

de bron vermelding : [url]http://www.dailyrecord.co.uk/news/uk-world-news/crufts-presenter-peter-purves-bitten-985566[/url]

verder heeft mijn bovenstaande betoog volstrekt niets te maken met een "haat" voor stamboomloze honden...

die haat ik namelijk niet, wat ik wel haat is de lieden die van deze honden iets anders proberen te maken dan het zijn....

lieve/mooie honden.. niet meer en niet minder....[/quote]

dat artikel is uit 2008...

Ik heb het over het recente incident: http://www.staffordforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=78244

Mooi en lief? Niet altijd helaas.

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 05 Aug 2013, 23:11

Nee en??? Wat wil je hiermee duidelijk maken dan?
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

ilona&kira
Necstaff
Necstaff

Berichtdoor ilona&kira » 06 Aug 2013, 07:54

[quote="sveta"][color=#BF00BF] Ik heb nooit en te nimmer gezegd dat ik de geschiedenis stoer vind,

heb wel gezegd is dat het een onderdeel van het ras en zeker niet vergeten mag worden.

Ja er is een deel van de mensen die deze honden nemen als ego vergroting en daarbij het

wel stoer vinden dat deze honden een vecht geschiedenis hebben. Persoonlijk denk ik dat

er maar weinig tot geen mens hier aanwezig zijn die het wel stoer vind. Vind dit nu weer

een groot voorbeeld van veroordeling binnen de liefhebbers van het zelfde ras. Sterke

uitspraken als je iemand niet kent.

Dan zijn wij eigenaren van dit ras vaak verbaast en gefrustreerd, dat je scheef word

aangekeken, weggepest en voor gek word verklaard voor het hebben van liefde voor deze

honden. Mensen blijven maar mensen, zelfs degene met de zelfde liefde. Erg spijtig,

maar sta nergens van te kijken.

Jij bent ook echt niet de enige die verantwoord om gaat met het ras. [/color]

Waar veroordeel ik dan? Waar zeg ik dat ik de enige zou zijn die verantwoord om gaat met het ras? Nergens volgens mij?

Ik reageer op een stukje wat jij en een medeforummer plaatsen over het feit dat men wanneer het hun uitkomt wel over de geschiedenis van hun ras praat..... Er wordt gezegd dat jullie het niet begrijpen waarop ik probeer uit te leggen waarom en in welk concept jullie dit moeten zien niets meer niets minder....

[color=#BF00BF]

Denk je nou echt dat ik niet alles op alles zet om mijn hondje het beste te geven?

Denk je nou echt, omdat ik zeg dat ik een keep niet meer vind dan een training

schema ik van plan ben mijn hondje bloot te stellen aan honden gevechten?

Denk je nou echt dat ik echt 0, 0 verstand heb en me nergens in verdiept heb?

Denk je nou echt, dat ik probeer om de honden gevechten goed te praten en dat ik er achter sta?

Als je dat denkt, dan heb je mijn punt niet begrepen. Word echt niet goed van al die

oordelen, ik zie niet veel verschil met al die buitenstaander die je net zo veroordelen

en een stempel op je drukken bah bah. [/color]

Nee dat denk ik helemaal niet dat zeg ik ook helemaal nergens jij pakt alles veel te persoonlijk op zeg..... :hum

[color=#BF00BF]

Omdat er een topic werd geopend werd met de vraag help hoe een hond in conditie

zetten. Niemand gaf een normaal antwoord en toen kwam een lid met een link. Als

ervaren mede forum leden iets zouden melden had deze link er waarschijnlijk nooit

geweest. Het is hier op het forum zo top secret onderwerp, waar we blijkbaar te

dom voor zijn om te begrijpen.

Het had niet gehoeven, maar de link is geplaatst en nu is er een hele hysterica uitgebroken.

Mensen worden ineens beschuldigd van goed praten van honden gevecht. Nergens, heeft

iemand gezegd dat het oke is, maar blijkbaar zijn er mensen overtuigd van deze waarheid.

Nogmaals ik praat niks goed en vind het net zo afschuwelijk als jij en alle anderen. Het hoort

alleen wel bij de geschiedenis, ik ben er niet trots op, maar het is gebeurt en dus hoeft er in

mijn ogen niet zo geheimzinnig overgedaan te worden. Niemand kan de geschiedenis weg nemen,

deze gruwelijkheden horen er bij.

Nu weer tig pagina's verder praten we nog steeds over het onderwerp en dit had niet gehoeven.

Waarom is het per se nodig om hier zo veel nadruk op te leggen. Even Stefan persoonlijk

persoonlijk aanspreken, post weg halen en klaar is kees. Nee we openen een topic speciaal

geweid aan honden gevechten, echt werkelijk geen enkel nut heeft dit. We verachten namelijk

nog steeds allemaal de honden gevechten, eindeloze nutteloze discussie. [/color]
[/quote]

[b]Het maakt mij niet uit hoor dat er keeps of dat er linkjes staan naar een verleden wat ooit was...wat me wel uitmaakt is dat er mensen op dit forum praten alsof het hedendaagse kost is. [/b]

Dat is de enige reden waarom ik hier en in dat andere topic vragen heb gesteld en opmerkingen heb gemaakt.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a199/ilonapeters/3588ec3d-fbbe-4cee-9626-ef8c48c892c2.jpg[/img]

sveta
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor sveta » 06 Aug 2013, 07:58

[quote="cleopatra"]

[color=#BF00BF]Ga dit lekker op een ik-ben-een-idioot-en-dieren-mishandelaar forum doen, en niet op een forum wat zich richt op de door

de FCI erkende rassen American Staffordshire terrier of Staffordshire Bull Terrier forum.[/color]
[/quote]

Mensen die zulke statements maken, hoeven zich voor mij helemaal niet meer te verduidelijken. Alles wat na zo'n uitspraak komt

is niet meer dan grote larie koek. Je bent meer dan duidelijk in wat je er van vind.
[img]http://i1320.photobucket.com/albums/u521/3sveta0/b9e63da3-d02c-459d-bb3a-cea4f9dfd08b_zps2fcfdda5.jpg[/img]

[b][color=#BF00BF] "R.I.P Luna & Easy" Voor altijd in mijn hart, bedankt voor alles. [/color][/b]

ilona&kira
Necstaff
Necstaff

Berichtdoor ilona&kira » 06 Aug 2013, 07:58

[quote="sveta"][quote="cleopatra"]

[color=#BF00BF]Ga dit lekker op een ik-ben-een-idioot-en-dieren-mishandelaar forum doen, en niet op een forum wat zich richt op de door

de FCI erkende rassen American Staffordshire terrier of Staffordshire Bull Terrier forum.[/color]
[/quote]

Mensen die zulke statements maken, hoeven zich voor mij helemaal niet meer te verduidelijken. Alles wat na zo'n uitspraak komt

is niet meer dan grote larie koek. Je bent meer dan duidelijk in wat je er van vind.[/quote]

Uh ben ik dat????
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a199/ilonapeters/3588ec3d-fbbe-4cee-9626-ef8c48c892c2.jpg[/img]

ilona&kira
Necstaff
Necstaff

Berichtdoor ilona&kira » 06 Aug 2013, 08:02

[quote="sveta"]Mensen die zulke statements maken, hoeven zich voor mij helemaal niet meer te verduidelijken. Alles wat na zo'n uitspraak komt

is niet meer dan grote larie koek. Je bent meer dan duidelijk in wat je er van vind.[/quote]

Misschien moet jij eerst even goed kijken voordat je oordeelt en wat nootjes lager gaan zingen want je weet duidelijk niet eens wie wie is op dit forum.

Beetje gefrustreerd? Het boeit me niet hoor want ik slaap er geen nacht minder om en ook zie ik niet wat er mis is met de uitspraak van Cleopatra want onze honden zijn ook gewoon lief en mooi. :loep Misschien moet je ff uitloggen en een dagje gaan trainen met je hondjes ofzo zie je alles vast weer een stuk helderder. :zwaai

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”