[quote="cleopatra"]
100%
Word zo langzamerhand geromantiseer van pitbulls , vechten, en al helemaal de poep die er rond geroepen word SCHEITZIEK.
Nieuwsflash.. Dogfights zijn niet cool,leuk,heroisch,mooi of romantisch... Maar gewoon dierenmishandeling; misbruik maken van de liefde van een dier voor zijn eigenaar tot de dood...
SCHANDALIG !
En zeker hier waar zovele zo hard hebbeb gevochten voor het behoud van de 2stafford rassen
Ga dit lekker op een ik-ben-een-idioot-en-dieren-mishandelaar forum doen, en niet op een forum wat zich richt op de door de FCI erkende rassen American Staffordshire terrier of Staffordshire Bull Terrier forum.[/quote]
Die haat naar boomloze is ook meer dan duidelijk hoor.
Dit noemt zich dan liefhebber, werkelijk walgelijk. Ik zie werkelijk geen onderscheid tussen jou
en buitenstaander die net zo jou boom hond als mijn boomloze haat.
Mensen voelen zich hier inderdaad nog al verheven boven anderen, durven vele hatelijke
uitspraken te doen. We houden allemaal van onze honden en wat denk jij nou beter te zijn
dan mij. Omdat jij een hond met boom hebt, gefeliciteerd. Ik zou zulke uitspraken niet doen
waarom, omdat je mensen kwets je komt namelijk aan dierbare. Dat snap jij alleen niet.
Have a nice live.