.

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
MvdB
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: .

Berichtdoor MvdB » 05 Aug 2013, 11:41

[quote="havanna"][quote="frankieK"]Persoonlijk vind ik het de betutteling ten top indien er geen posten over keeps en pre keeps op dit forum mogen. Keeps en pre keeps zijn niets meer niets minder dan schema's om je hond in topconditie te zetten. Een trainingsschema wat een goed stafford aan zou moeten kunnen.

Dat dit refereert aan historie??? pfffffffff als er een hondje los loopt dan moeten we historie in ene niet vergeten.

Moet dhr. HF Mills ook niet van het forum geband worden, evenals zijn sport activiteit bannen van staffordtimes, sportingdogs holland etc...?????

Meest frapante aan het starten van dit topic vind ik wel een foto geplaatst in het topic wat vind ik mooi. Foto geplaatst door forumbeheerder met de opmerking van topicstartster dat het een mooie hond is zonder enig overdrijving.

Persoonlijk denk ik dat de foto mogelijk laat zien dat de hond in meer gedaan heeft dan alleen op de bank liggen en rondje om de kerk wat uitlaten betreft. Moeten we dit soort foto's ook weren/bannen?

[...]

Maar goed het is ik zei de gek maar. Laten we van dit forum in iedergeval geen oude vrouwen breiclubje maken. Links naar in historie opgedane kennis zou gewoon moeten kunnen ongeacht hoe die kennis is opgedaan.[/quote]

ik vind het een moeilijke ethische kwestie. links naar historie vind ik persoonlijk ook geen probleem. een keep is inderdaad ook maar een leuk trainingsschema om één-op-één met je hondje bezig te zijn als je op het eind "match" vervangt door "show" natuurlijk.

maar in dat topic waarnaar je refereert, werd ook een link geplaatst naar een redelijk actuele keep die overduidelijk in het teken van een gevecht (met duidelijke referenties van wat waarom) en dat vind ik dan persoonlijk ook weer niet kunnen.

ik vind ook dat je van het nazisme uit de jaren veertig één en ander moet afweten al is het maar omdat de geschiedenis zich niet zou herhalen. maar daarom ga ik een forum niet volspammen met hakenkruizen en blonde Ariërs.

vandaar waarschijnlijk dat de "propere" keep van irwi bvb. nog in het topic staat, maar dat de "vuile" keep van Deentjes werd verwijderd.

ik snap heel goed wat de plaats van historie is bij ons ras. maar ik denk dat je het kunt vergelijken met de losloperskwestie: hoe normaler daarover wordt gedaan en gesproken, hoe lager de drempel naar de foute hoek van het stafford/pit-spectrum wordt voor mensen die zich hier voor het eerst komen inlezen.

niet dat iedereen daarom een dogman of -woman gaat worden door geschreven info te lezen, maar het vertroebelt wel ergens de grens tussen historie enerzijds en actuele hondengevechten anderzijds.

ik vind dit trouwens al langer dan vandaag een breiclubforum af en toe, met al die vetes en voorkennis en nijd... hangt gewoon af van waar de focus nu weer eens op ligt. de ene keer zijn het loslopers, de andere keer broodfokkers, nog een andere keer is het paniekvoetbal over een nieuwe RAD, en deze keer is het eens een morele kwestie over hondengevechten... misschien is het 't warme weer maar er heerst echt een massahysterie op dit forum de laatste tijd.[/quote]

Hoewel in een ander topic nog de afschuw uitgesproken werd over de keer-tweetjes.. ga ik er lekker toch echt eentje neerzetten; x2!
[img]http://i46.tinypic.com/2dt39qd.jpg[/img]

[color=#800080]"Properly trained, a man can be a dog's best friend."[/color]

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 05 Aug 2013, 12:05

x3 :D
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

Chantal_Senna
Moderator
Moderator

Berichtdoor Chantal_Senna » 05 Aug 2013, 12:16

[quote="Remco & Sabine"][quote="Toska"]
Omdat het toontje op het forum flink aan het veranderen is,omdat wat ik aso vind schijnbaar

door sommigen normaal wordt gevonden.

Omdat als je dingen niet fatsoenlijk kunt uitspreken er niks verandert,ook dit is een onderwerp waar

eens openbaar over gepraat mag worden.

Nu kan iedereen het lezen en hoop ik dat er minder aan forumvervuiling wordt gedaan.

Gewoon een forum voor staffordliefhebbers om op een gezellige manier over onze hondjes te praten,

foto's te plaatsen van staffords waar niet constant de vergelijking door sommigen wordt getrokken

met (extreem)afgetrainde honden en waar dan weer de pitbull ter sprake moet komen en dan de

normaal uitziende staffords weer als vet worden bestempeld.

Ik vond het altijd een gezellig forum,er wordt af en toe gekissebisd maar de laatste tijd loop ik toch

te twijfelen om mijn account op te zeggen omdat het niveau van het forum erg laag is geworden.,[/quote]

Ik sluit me volledig bij Monique aan, om diezelfde reden kom ik hier ook minder vaak...[/quote]

Ik kom hier deze maand een jaar ongeveer, maar zelfs ik ben dezelfde mening toegedaan.

Laatst had ik hier al een hint laten vallen ergens dat ik deze mening toegedaan was.

Maar vind het wel jammer, vond het in het begin erg leuk en gezellig.
[img]http://i1226.photobucket.com/albums/ee408/EsmeeRichelleCeline/SennaSky_zpsbe26a9e2.jpg[/img]

Chantal_Senna
Moderator
Moderator

Berichtdoor Chantal_Senna » 05 Aug 2013, 12:23

Zit net een stuk van Mick aan Criminalmindz te lezen. Dat is dus 1 van de redenen dat ik het hier een stuk minder gezellig vind.

Ik vind het ronduit zielig hoe hij tegen crimi typt. Dat hij zich niet kan vinden in wat CM typt, dat is zijn zaak, soms misschien ook begrijpelijk.

Maar om je dan zo uit te drukken tegen iemand op een openbaar forum gaat mij te ver. Respect is ver te zoeken.
[img]http://i1226.photobucket.com/albums/ee408/EsmeeRichelleCeline/SennaSky_zpsbe26a9e2.jpg[/img]

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 05 Aug 2013, 12:33

[quote="Chantal_Senna"]Respect is ver te zoeken.[/quote]

Idd die is ver te zoeken. Ik heb geen respect voor een jochie die zich patserig voordoet totdat ie erop word aangesproken en het dan maar weer af doet als: verkeerde woorden gebruikt..... of wat voor poep excuus ie dan weer weet te vinden.

Respect moet je ook verdienen en dat doe je niet door elke dag weer je mening 100% te draaien. Hij is zo veranderlijk als het weer en roept allerlei onzin gebasseerd op niets en vervolgens krijg je dan weer discussies al deze, die nergens voor nodig zijn zolang men niet allerlei zaken die er niet toe doen erbij betrekken.

Ik zit hier niet voor de gezelligheid, maar om kennis op te doen. Dit soort figuren zorgen ervoor dat de kennis niet gedeelt worden hier, want hij kan niet met de minimale kennis omgaan die hij toegeworpen krijgt.
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Rianne&Kwibus
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

.

Berichtdoor Rianne&Kwibus » 05 Aug 2013, 12:36

[quote="Chantal_Senna"]Zit net een stuk van Mick aan Criminalmindz te lezen. Dat is dus 1 van de redenen dat ik het hier een stuk minder gezellig vind.

Ik vind het ronduit zielig hoe hij tegen crimi typt. Dat hij zich niet kan vinden in wat CM typt, dat is zijn zaak, soms misschien ook begrijpelijk.

Maar om je dan zo uit te drukken tegen iemand op een openbaar forum gaat mij te ver. Respect is ver te zoeken.[/quote]

Ik vind dat als je die mening hebt over iemand en dat per se kwijt moet je dat dan in een pb behoort te doen

En je zou toch zeggen dat op een openbaar forum met zoveel verschillende mensen iedereen zijn mening op een eigen manier neerzet.

Ja dat schiet wel eens in t verkeerde keelgat bij iemand.

Ik zeg lekker laten en negeren en nuttige reactie geven op t topic ipv off. Topic discussies aangaan waardoor sommige topics niet meer te lezen zijn.

We zijn allemaal anders en d'r is altijd wel iemand die er tussen zit waarvan je vindt dat hij/zij t anders moet zeggen of waar jij t niet mee eens bent,

Gelukkig maar dat we niet allemaal t zelfde zijn
[img]http://rino2006.dyndns-at-home.com/Webroot/Staffordforum/onderschriftNH.jpg[/img]

[img]http://pdgf.pitapata.com/TikiPic.php/VoBKYQw.jpg[/img][img]http://pdgf.pitapata.com/VoBKp2.png[/img]

dylan
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor dylan » 05 Aug 2013, 13:08

[quote="Mick"][quote="Chantal_Senna"]Respect is ver te zoeken.[/quote]

Idd die is ver te zoeken. Ik heb geen respect voor een jochie die zich patserig voordoet totdat ie erop word aangesproken en het dan maar weer af doet als: verkeerde woorden gebruikt..... of wat voor poep excuus ie dan weer weet te vinden.

Respect moet je ook verdienen en dat doe je niet door elke dag weer je mening 100% te draaien. Hij is zo veranderlijk als het weer en roept allerlei onzin gebasseerd op niets en vervolgens krijg je dan weer discussies al deze, die nergens voor nodig zijn zolang men niet allerlei zaken die er niet toe doen erbij betrekken.

Ik zit hier niet voor de gezelligheid, maar om kennis op te doen. Dit soort figuren zorgen ervoor dat de kennis niet gedeelt worden hier, want hij kan niet met de minimale kennis omgaan die hij toegeworpen krijgt.[/quote]

Hier kan ik me helemaal in vinden.

Zit me hier vaak in te houden om de uitspraken die Crimm doet. En ik weet dat ik niet de enige ben.

... ...... ....... :ig

Heeft geen nut om die jongen iets uit te leggen want het komt toch niet aan.
[b][i][size=150]I tried to be normal once ,..... Worst two minutes of my live ..[/i]..[/size][/b]

[img]http://i46.tinypic.com/vem92o.jpg[/img]

Criminalmindz

Berichtdoor Criminalmindz » 05 Aug 2013, 13:11

Dat is totaal niet waar, ik heb een eigen mening en een eigen kijk op bepaalde dingen.

En ik iemand die niets doet met wat anderen zeggen?

Ga toch weg man, als er iemand is die het afgelopen jaar veel geleerd heeft en veel dingen heeft aangenomen van andere mensen, dan ben ik het wel.

Doe er potverdrie alles aan om nóg meer bij te leren hier en dan krijg je zulke antwoorden.

Criminalmindz

Berichtdoor Criminalmindz » 05 Aug 2013, 13:34

Ben ik wel met je eens Havanna, maar tot nog toe zijn er vrij weinig regels op het forum en dat zal ook zo blijven.

Criminalmindz

Berichtdoor Criminalmindz » 05 Aug 2013, 13:45

Daar maak je op zich wel een punt, maar ondanks alles valt hier het best nog wel mee toch?

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”