Moderator gezocht

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
Bounzer

Re: Moderator gezocht

Berichtdoor Bounzer » 13 Aug 2013, 13:20

[quote="Marysia1982"][quote="Bounzer"]Nu lees ik in een ander topic dat roze moderator is, (Toska , roze , is moderator lees ik net dus)

Zijn er zoveel moderators dan? En waarom zie ik geen moderator eronder staan :hum

Snapte al niet als je veel leest dat je dan een kleurtje kreeg hoe Toska met 5 posts roze kon zijn dan :hihi

Had al wel zo'n vermoeden en snap nu ook waarom daarnet de post "is dit sarcasme" werd gezegd ,maar bij mij staat er geen moderator onder de roze namen. :loep nope ook niet met de loep erbij :knipoog[/quote]

Haha ja dat van dat lezen was een grapje! :D Dacht dat je dat wel door had :hihi[/quote]

Sitte se me gwoon voor de gek te houde hier joh!

Ook niet lief :puh

:knipoog haha

Blue Rising Star
Flapuit
Flapuit

Berichtdoor Blue Rising Star » 13 Aug 2013, 14:02

[quote="frankieK"]Niets ten nadele van Jolanda, maar denk toch niet dat dat de meest geschikte moderator is.

Jammer dat Havanna niet wil, in mijn ogen wel geschikt.

Verder Toska, maar niet meer aanwezig, Marijn, Dark Angel Mario of [b]Zumvlieg[/b]. Ik zal vast nog wel vele geschikte leden zijn vergeten, maar komt meer omdat ik eigenlijk niemand ken of niet van een ieder onthou hoe ze zijn op dit forum.[/quote]

Eens.
Groetjes, Sarah

[img]http://i121.photobucket.com/albums/o218/BlueRisingStar/Onderschrift2014_zps5812902d.jpg[/img]

[b]"Amstaffs with Attitude since 2004"[/b]

Criminalmindz

Berichtdoor Criminalmindz » 13 Aug 2013, 14:04

[quote="Blue Rising Star"][quote="frankieK"]Niets ten nadele van Jolanda, maar denk toch niet dat dat de meest geschikte moderator is.

Jammer dat Havanna niet wil, in mijn ogen wel geschikt.

Verder Toska, maar niet meer aanwezig, Marijn, Dark Angel Mario of [b]Zumvlieg[/b]. Ik zal vast nog wel vele geschikte leden zijn vergeten, maar komt meer omdat ik eigenlijk niemand ken of niet van een ieder onthou hoe ze zijn op dit forum.[/quote]

Eens.[/quote]

x2

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Zumvlieg » 13 Aug 2013, 14:15

Doe toch eens, dat is helemaal niks voor mij :oops:

Blue Rising Star
Flapuit
Flapuit

Berichtdoor Blue Rising Star » 13 Aug 2013, 14:16

[quote="Jolanda!"]Huh? Volgens mij mis ik wat. Ik heb Stefan aangegeven dat ik geen staff of pitbull o.i.d. bezit. Enige fora waar ik ooit gebannen ben bestaat niet meer en dat overkomt vast iedereen wel eens.[/quote]

Laten we niet vergeten dat het forum wat je zelf hebt opgestart in mijn schoot is geworpen toen je het te druk kreeg met andere zaken. :knipoog Sorry, maar ik denk dat dit forum gebaat is met moderators die er 100% voor gaan.
Groetjes, Sarah

[img]http://i121.photobucket.com/albums/o218/BlueRisingStar/Onderschrift2014_zps5812902d.jpg[/img]

Bounzer

Berichtdoor Bounzer » 13 Aug 2013, 14:24

[quote="Blue Rising Star"][quote="Jolanda!"]Huh? Volgens mij mis ik wat. Ik heb Stefan aangegeven dat ik geen staff of pitbull o.i.d. bezit. Enige fora waar ik ooit gebannen ben bestaat niet meer en dat overkomt vast iedereen wel eens.[/quote]

Laten we niet vergeten dat het forum wat je zelf hebt opgestart in mijn schoot is geworpen toen je het te druk kreeg met andere zaken. :knipoog Sorry, maar ik denk dat dit forum gebaat is met moderators die er 100% voor gaan.[/quote]

Meerdere moderators maakt samen ook 100% , meer zelfs :bleble modjes hebben ook nog een leven naast het forum he :engel

Blue Rising Star
Flapuit
Flapuit

Berichtdoor Blue Rising Star » 13 Aug 2013, 14:30

[quote="Bounzer"]Meerdere moderators maakt samen ook 100% , meer zelfs :bleble modjes hebben ook nog een leven naast het forum he :engel[/quote]

Uiteraard hadden we op dat andere forum ook meerdere moderators, maar toch werd de handdoek door Jolanda in de ring gegooid. En je hoeft mij niet te vertellen dat mensen ook nog een leven naast het forum hebben, weet er genoeg van. :knipoog
Groetjes, Sarah

Blue Rising Star
Flapuit
Flapuit

Berichtdoor Blue Rising Star » 13 Aug 2013, 14:35

Ik sluit me trouwens ook aan bij de opmerkingen over de betere indeling zo. Lekker overzichtelijk!! :goed
Groetjes, Sarah

Bounzer

Berichtdoor Bounzer » 13 Aug 2013, 14:46

[quote="Blue Rising Star"][quote="Bounzer"]Meerdere moderators maakt samen ook 100% , meer zelfs :bleble modjes hebben ook nog een leven naast het forum he :engel[/quote]

Uiteraard hadden we op dat andere forum ook meerdere moderators, maar toch werd de handdoek door Jolanda in de ring gegooid. En je hoeft mij niet te vertellen dat mensen ook nog een leven naast het forum hebben, weet er genoeg van. :knipoog[/quote]

Oow ik weet daar allemaal niets van van dat andere forum, ik wilde ff alvast een wit voetje halen bij de modjes, voor het geval ik me eens een keer misdraag hehe :knipoog

Ben hier ook niet vaak genoeg om een oordeel te kunnen of mogen geven wie geschikt of al dan niet geschikt is :)

ella46
Barbiestaff
Barbiestaff

Berichtdoor ella46 » 13 Aug 2013, 15:09

Ik ben voor onze oude Panda als mod. Toen mensen elkaar nog IRL zagen en we toetsenbordhelden en poffertjes hadden.

Nostalgie :huil
[img]http://img.photobucket.com/albums/v73/ellaversa/Onderschrift-1.jpg[/img]

Vollgesunde, leistungsfähige Tiere, von harter Verfassung, scharfen Sinnen und festem Wesen, arbeitsfreudig, dazu aber auch körperlich und seelisch zur Arbeit geeignet.

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”