Staffordforum en de economische crisis

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Staffordforum en de economische crisis

Berichtdoor Mick » 01 Jan 2014, 11:20

Op verzoek van een aantal toch nog de laatste post van Liek.

[quote="Liek"][quote="Stefan"]Een oud topic verwijderen waar al maanden niet meer in gereageerd is vind ik geen censuur. Dat is opschonen om ruimte te besparen. [b]En in sommige gevallen hebben [color=#BF0000]we[/color] ook oude topics verwijderd om er voor te zorgen dat er geen oude koeien uit de sloot gehaald kunnen worden.[/b][/quote] We? Wie is we dan? De moderators zijn er nog niet zolang, hiervoor deed je alles alleen. Bedoel je dat de moderators je hebben overgehaald om bepaalde topics te verwijderen? (Jolanda --> Beerput topic.. kan niet missen..)

Willekeur en vriendjespolitiek.. Topics als het beerput topic zijn weg vanwege de oude koeien?.. maar waarom staan er dan nog tig oude topics uit 2005/2006 en verder boordevol rottende koeien in de sloot? (die je vindt als je op bepaalde woorden zoekt..) Daar is ook al meer dan maanden niet in gereageerd en bespaard ook geen ruimte.

Dat FrankieK geband werd is ook vd zotte..! Omdat hij tegen een mod inging die stampvoetend haar mening willens en wetens volhield over een onderwerp waar ze duidelijk geen kennis over heeft.. [size=115]een mod die een lid gewoon even een penneband/prikband aanraadt omdat haar Stafford trekt [/size] :gek :gek !!

Of was het omdat hij zogenaamd denigrerend deed tegen de andere mod? De mod die schrijft en vindt dat als je niet een bepaalde vorm van humor laat zien op het forum je een azijnpisser bent? Is dat niet denigrerend dan? Nou vooruit, wat opbouwende kritiek dan ipv alleen gezeur en gezuig.. vertel nieuwe leden gelijk even dat een bepaalde vorm van humor hier op het forum gewenst is, en dat ze vooral niet alleen serieus op dingen moeten reageren..

Een beheerder die mij uitkafferd (en oke, wel een excuus schrijft en tenminste nog wat pit laat zien..) maar in pb geen zin of wil meer toont om het er nog over te hebben.. Een beheerder die er volgens mij gewoon geen zin meer in het forum heeft.. Zonde.

Willekeur.. Mijn account is nog steeds niet verwijderd.. terwijl bij anderen dat zo gepiept was.. Dus hierbij nogmaals het verzoek om ook bij mijn account even op dat geliefde verwijderknopje te drukken! Bvbd.[/quote]
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Stefan
Erelid
Erelid

Berichtdoor Stefan » 01 Jan 2014, 11:37

[quote="Mick"]Op verzoek van een aantal toch nog de laatste post van Liek.

[quote="Liek"]Dat FrankieK geband werd is ook vd zotte..! Omdat hij tegen een mod inging die stampvoetend haar mening willens en wetens volhield over een onderwerp waar ze duidelijk geen kennis over heeft.. [size=115]een mod die een lid gewoon even een penneband/prikband aanraadt omdat haar Stafford trekt [/size] :gek :gek !![/quote][/quote]

De reden was niet dat hij tegen een mod inging, maar de manier waarop.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v199/Stefan_dana/onderschrift_dana.jpg[/img]

Don't demand less of yourself than you do of your dog.

A lazy dogman often fails to see his dogs weaknesses or to realise the dogs full potential.

Funnyfishskins

Berichtdoor Funnyfishskins » 01 Jan 2014, 16:12

Ik wil wel adverteren met mijn zaak mochten er advertentie/ banner ruimtes zijn .

Gr Gert

Geweldige dieren vriend.

Stefan
Erelid
Erelid

Berichtdoor Stefan » 01 Jan 2014, 16:20

Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd Gert.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v199/Stefan_dana/onderschrift_dana.jpg[/img]

A lazy dogman often fails to see his dogs weaknesses or to realise the dogs full potential.

Funnyfishskins

Berichtdoor Funnyfishskins » 01 Jan 2014, 16:25

Heb al weer terug gestuurd

Geweldige dieren vriend.

Xena
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Xena » 01 Jan 2014, 17:57

[quote="Stefan"][quote="Mick"]Op verzoek van een aantal toch nog de laatste post van Liek.

[quote="Liek"]Dat FrankieK geband werd is ook vd zotte..! Omdat hij tegen een mod inging die stampvoetend haar mening willens en wetens volhield over een onderwerp waar ze duidelijk geen kennis over heeft.. [size=115]een mod die een lid gewoon even een penneband/prikband aanraadt omdat haar Stafford trekt [/size] :gek :gek !![/quote][/quote]

De reden was niet dat hij tegen een mod inging, maar de manier waarop.[/quote]

En toen heeft t forum bestuur conform de regels Frank een waarschuwing gestuurd?

Of is gelijk besloten Frank in de ban te stoppen......

Want zoals ik al aanhaalde de regels van t forum beschermen t forumbestuur volledig, wat ze ook doen en besluiten alles kan en mag.... Want t forumbestuur heeft immers altijd gelijk :D

Dus zo kan t forumbestuur iedereen die iets plaatst wat ze niet zint de mond snoeren en bannen zonder dat er enig uitleg nodig is??

Ik ben het helemaal eens met Liek haar laatste citaat...

Frank wordt verbannen terwijl de mod waar t overgaat nog steeds het forum vol zet met haar gebabbel niet gehinderd door het feit dat ze geen enkele ervaring heeft.

Terwijl het omzetten van t forum vooral was omdat mensen met een kruising werd verweten eigenlijk geen juiste info op t forum zetten... Dit is allemaal wel erg tegenstrijdig

Kan je misschien een inhoudelijke verklaring geven van wat er is gebeurd en over de censuur

Ipv de vage politiek correcte antwoorden die er zijn gegeven en het verschuilen achter de regels....

De manier waarop..... Vind ik geen afdoende antwoord tenslotte is de reactie van Frank ook wel door de drammerige manier van de mods uitgelokt.... De ene mens is uitgesprokener dan de andere...

Er zijn hier wel veel tenenkrommender antwoorden getypt door anderen zonder dat die verbannen zijn...

Ik hoop oprecht op een oprechte reactie....
[img]http://i43.tinypic.com/2ih3qcn.jpg[/img]

Stefan
Erelid
Erelid

Berichtdoor Stefan » 01 Jan 2014, 20:28

Volgens mij had Monique (Toska) al uitleg gegeven.

Xena
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Xena » 01 Jan 2014, 20:34

[quote="Stefan"]Volgens mij had Monique (Toska) al uitleg gegeven.[/quote]

Wat een flauw antwoord...

Ik vraag niet om de uitleg van een mod... Ik vraag naar het beleid van de forumbeheerder
[img]http://i43.tinypic.com/2ih3qcn.jpg[/img]

ebbie
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor ebbie » 01 Jan 2014, 20:49

[quote="Xena"][quote="Stefan"]Volgens mij had Monique (Toska) al uitleg gegeven.[/quote]

Ik vraag niet om de uitleg van een mod... Ik vraag naar het beleid van de forumbeheerder[/quote]

Niets flauw aan,...Het gaat je toch geen donder aan?

Waar denk jij je dan mee te moeten bemoeien? stuur dit soort vragen netjes per PB,...

Dit is een forum wat uit hobby en liefhebberij is geboren, moet daar een beleid op geschreven worden?!?!?

Gewoon niet zo lopen emmeren zeg.

Al zou Stefan álle leden bannen, wat wil je er tegen doen?!

Gooi dat zélf een forum op het WWW dán kan je helemaal je eigen beleid voeren.

Overigens gaat dit topic héél ergens anders over geloof ik zo,...weet even niet meer wát hoor want je vervuilt

de boel nogal.........
Carpe diém......

Stefan
Erelid
Erelid

Berichtdoor Stefan » 01 Jan 2014, 20:58

[quote="Xena"][quote="Stefan"]Volgens mij had Monique (Toska) al uitleg gegeven.[/quote]

Ik vraag niet om de uitleg van een mod... Ik vraag naar het beleid van de forumbeheerder[/quote]

Er is geen vast beleid Helen. Zoals eerder gezegd ik doe het op mijn manier. Gelukkig is het bijna nooit nodig om in te grijpen. Ik doe dat ook liever niet. Ik vind het veel leuker om info te delen over onze geliefde rassen en ervaringen te delen.

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”