Staffordforum en de economische crisis

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Staffordforum en de economische crisis

Berichtdoor Mick » 24 Dec 2013, 16:06

Stefan misschien de laatste post hier ff splitsen en een nieuw topic van maken, want voel me nu wel bezwaard om hierin te reageren.

Kleine tip die ik jou en de mods wil geven (heb zelf een forum gehad en weet hoe lastig het kan zijn) is als je een bericht aanpast of verwijdert meld de user dan iig de rede, want nu blijft er bij de users een nare nasmaak achter en ik denk dat dat nog wel het meest kwalijk genomen word, althans zo beleef ik het iig.
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Toska » 24 Dec 2013, 16:12

[quote="Mick"]Stefan misschien de laatste post hier ff splitsen en een nieuw topic van maken, want voel me nu wel bezwaard om hierin te reageren.

Kleine tip die ik jou en de mods wil geven (heb zelf een forum gehad en weet hoe lastig het kan zijn) is als je een bericht aanpast of verwijdert meld de user dan iig de rede, want nu blijft er bij de users een nare nasmaak achter en ik denk dat dat nog wel het meest kwalijk genomen word, althans zo beleef ik het iig.[/quote]

Mick ik lees je kritiek wat betreft mij,het zal wel kloppen dat ik ook steekjes laat vallen,mij er ook niet altijd van bewust.

Bedankt voor de tip,die zal ik zeker meenemen en gebruiken.

Chleo
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Chleo » 24 Dec 2013, 16:39

[quote="Stefan"]Misschien waren de berichten niet off topic, maar misschien wel onnodig kwetsend. Ik weet zo niet om welke berichten het gaat.[/quote]

Dat wat verwijderd werd was niet kwetsend, was ook toelichting van Mick op de situatie, gezien ik vanaf moment 1 toen alles heb gedeeld met hun.

Wat off topic werd afgesplitst, daar werden de kwetsende opmerkingen ingezet en op die zaken lekker door getimmerd.

Maar goed dat is verder niet van belang.

Hij is dood, topic dicht.
Chleo 01-10-2010

Caesar 24-01-2014

Brasco 23-07-2010 / 02-12-2013, out of our life, but not out of our heart.

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 24 Dec 2013, 18:16

Je kan ervan uit gaan dat dit zeker niet met opzet gebeurt. Zelf ook eens forumbeheerder geweest en je kunt, zeker in het begin, knap zitten kloten met topics splitsen etc. Dan kan er zomaar opeens iets fout gaan omdat je het zelf nog niet helemaal beheerst, fout doet, en dan is iets opeens verdwenen. :knipoog
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 24 Dec 2013, 18:57

[quote="Funky"]Je kan ervan uit gaan dat dit zeker niet met opzet gebeurt. Zelf ook eens forumbeheerder geweest en je kunt, zeker in het begin, knap zitten kloten met topics splitsen etc. Dan kan er zomaar opeens iets fout gaan omdat je het zelf nog niet helemaal beheerst, fout doet, en dan is iets opeens verdwenen. :knipoog[/quote]

Proest, wie probeer je hier in de zeik te nemen?

Voor mensen die nooit zelf een forum hebben beheerd zal dit wel werken als smoes, maar zo is het dus zeker niet! Bij het splitsen, vink je aan welke Posts je verplaatsen, de rest blijft staan. Als je een reactie verwijderd moet je hem eerst aanvinken en vervolgens op verwijderen drukken.

Jammer dat men niet instaat is gewoon eerlijk te zijn.

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 24 Dec 2013, 19:11

[quote="Mick"][quote="Funky"]Je kan ervan uit gaan dat dit zeker niet met opzet gebeurt. Zelf ook eens forumbeheerder geweest en je kunt, zeker in het begin, knap zitten kloten met topics splitsen etc. Dan kan er zomaar opeens iets fout gaan omdat je het zelf nog niet helemaal beheerst, fout doet, en dan is iets opeens verdwenen. :knipoog[/quote]

Proest, wie probeer je hier in de zeik te nemen?

Voor mensen die nooit zelf een forum hebben beheerd zal dit wel werken als smoes, maar zo is het dus zeker niet! Bij het splitsen, vink je aan welke Posts je verplaatsen, de rest blijft staan. Als je een reactie verwijderd moet je hem eerst aanvinken en vervolgens op verwijderen drukken.

Jammer dat men niet instaat is gewoon eerlijk te zijn.[/quote]

Mick ik neem niemand in de zeik en ook geen smoezen :roll: Nogmaals, mijn ervaring is ook dat ik in het begin wel eens zat te kloten, en het is mij zelf echt wel gebeurd dat ik per ongeluk posts verwijderde die hadden moeten blijven staan tijdens splitsen of opschonen. Waarom zo achterdochtig joh :roll:
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 24 Dec 2013, 19:50

[quote="Funky"]
Mick ik neem niemand in de zeik en ook geen smoezen :roll: Nogmaals, mijn ervaring is ook dat ik in het begin wel eens zat te kloten, en het is mij zelf echt wel gebeurd dat ik per ongeluk posts verwijderde die hadden moeten blijven staan tijdens splitsen of opschonen. Waarom zo achterdochtig joh :roll:[/quote]

Sorry hoor maar het is geen rocket science, vinkje zetten en op verwijderen drukken. Bij de versie van php bb die ik toen gebruikte kreeg je zelfs nog de vraag of je zeker wist of dat je het wilde verwijderen of splitsen. Als je daar al niet mee overweg kan moet je geen mod of beheerder willen worden.

Ik ben niet achterdochtig maar realistisch.

Toska komt er tenminste nog voor uit dat ze foutjes maakt en staat open voor commentaar om verbetering door te voeren. Dat is iets wat ik kan waarderen, hoewel ze vind ik te snel en te veel schoon veegt wat ik niet altijd even wenselijk vind, Maarja ik behoor niet bij het modteam, dus heb ik dat maar te accepteren.

Xena
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Xena » 30 Dec 2013, 07:26

Er is nu door diverse leden aangegeven en aangetoond dat er wel degelijk sprake lijkt te zijn van een willekeurige vorm van censuur.

Er zijn leden die er hun account voor opgezegd hebben, of niet meer op t forum reageren of zijn verbannen naar het nu lijkt zonder waarschuwing?

Ik zou een reactie en of verklaring toch op zijn plaats vinden in ieder geval zou er ook iets geplaatst kunnen worden over t beleid dat hier gevoerd wordt inzake deze kwestie.

Zodat de schijn van willekeur en of persoonlijke aanval vermeden kunnen worden in de toekomst.

Dit gewoon voor de duidelijkheid, nu blijft t allemaal maar " hangen"
[img]http://i43.tinypic.com/2ih3qcn.jpg[/img]

Hayley
High Speed Staff
High Speed Staff

Berichtdoor Hayley » 30 Dec 2013, 07:48

Er is van mij zelfs een heel topic verdwenen, zonder uitleg of melding of wat dan ook.

Het zal hier allemaal wel.
[img]http://i482.photobucket.com/albums/rr190/hayleysbtfoto/Duvel/duveltje_zpsd56706ec.jpg[/img]

Hayley
High Speed Staff
High Speed Staff

Berichtdoor Hayley » 30 Dec 2013, 07:56

[quote="Stefan"]Dan weet je denk niet wat censuur betekent.

Moderators kunnen berichten aanpassen of verwijderen, daar waar zij dit nodig achten om zo respectvolle communicatie te borgen. Dit vind ik wat anders dan censuur. Er worden naar mijn weten geen berichten verwijderd om informatie achter te houden.[/quote]

Waarom heb je mijn topic verwijderd dan.

Het ging over de familiedag 2011, in mijn ogen een heel net topic met ideeën en opbouwende kritiek over de familiedag van de SBTCN.

Het topic was hier geopend omdat ik op het (bestaat niet meer) forum van de SBTCN zelf geen antwoord kreeg en mensen hier heb opgeroepen om ook lid te worden van het forum van het SBTCN zodat we daar verder konden discussiëren. Naar mijn idee heeft het ook geholpen want familiedag 2013 stond er bijvoorbeeld een fatsoenlijke lure race baan waar ikzelf ook vrijwilliger bij was.

Waarom is dit verwijderd? Het forum van de SBTCN is ook verdwenen dus het hele topic is :zwaai
[img]http://i482.photobucket.com/albums/rr190/hayleysbtfoto/Duvel/duveltje_zpsd56706ec.jpg[/img]

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”