Liek

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
Stefan
Erelid
Erelid

Liek

Berichtdoor Stefan » 01 Jan 2014, 10:57

Het account van Liek inclusief haar berichten is op haar verzoek verwijderd.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v199/Stefan_dana/onderschrift_dana.jpg[/img]

Don't demand less of yourself than you do of your dog.

A lazy dogman often fails to see his dogs weaknesses or to realise the dogs full potential.

irwi
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Liek

Berichtdoor irwi » 01 Jan 2014, 11:07

Zo dat is niet best, ik zag dat ze op iets gereageerd had en het weer verwijderd had volgens mij

Marysia1982
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Marysia1982 » 01 Jan 2014, 11:14

Zonde... :(

Xena
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Xena » 01 Jan 2014, 11:23

Weer iemand die een tegen geluid durfde te geven die haar account op heeft gezegd....

Zo zonde allemaal :(
[img]http://i43.tinypic.com/2ih3qcn.jpg[/img]

Dark_angel_marjo
Nannystaff
Nannystaff

Berichtdoor Dark_angel_marjo » 01 Jan 2014, 12:20

Zeer zeker zonde :(

Ik wil er wel effe bij vermelden,dat ik het wel weer fijn vind dat je het hier neerzet Stefan.
[img]http://i30.photobucket.com/albums/c314/dark_angel_marjo/osTysonulla1-2.jpg[/img]

KimberleyZero
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor KimberleyZero » 01 Jan 2014, 16:57

Ik blijf het onzin vinden om al iemand zijn of haar berichten te verwijderen.

Als dit zo door gaat ken je beter dit forum sluiten, want zo blijft er niets meer over.
[img]http://i43.tinypic.com/zmuyt.jpg[/img]

Marysia1982
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Marysia1982 » 01 Jan 2014, 17:34

[quote="KimberleyZero"]Ik blijf het onzin vinden om al iemand zijn of haar berichten te verwijderen.

Als dit zo door gaat ken je beter dit forum sluiten, want zo blijft er niets meer over.[/quote]

Wat ik persoonlijk erg jammer vind, is dat je uit deze geschreven berichten soms nog erg veel bruikbare informatie kunt halen wat leerzaam is en intressant om te lezen! Ik doel op berichten van bijvoorbeeld Havanna en ook Liek. Ik begrijp ook van hun kant, dat als je klaar bent met dit forum, je het verzoek indient om dan ook alles wat van jouw is te vernietigen...

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 01 Jan 2014, 18:53

[quote="KimberleyZero"]Ik blijf het onzin vinden om al iemand zijn of haar berichten te verwijderen.

Als dit zo door gaat ken je beter dit forum sluiten, want zo blijft er niets meer over.[/quote]

Dat mag je vinden.

Grappig vind ik dan je laatste zin, want denk dat dat nu juist is waarom Liek der account heeft laten verwijderen, alle in onze ogen belangrijke info word verwijderd. Zogenaamd onder het mom van oude koeien, maar het is voornamelijk om ego's te beschermen van wat er in hun lijnen zit en of vriendjes politiek.

Wat een beheerder doet moet hij weten, want als het er echt op aankomt hebben jij en ik en de overige users en mods geen zak te zeggen, zijn wil is wet. Je kan ermee eens zijn of het accepteren, verder is er geen keus.
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Lizzyplace
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Lizzyplace » 01 Jan 2014, 19:28

Keurig opgelost, Liek heeft nu haar zin.

Netjes dat, op haar uitdrukkelijke verzoek, alle berichten van haar ook zijn opgeruimd.

Het verbaast mij wel dat enkele forumleden verontwaardigd zijn, het is haar vrije keus om alles van haar te laten verwijderen.

Het zal nooit lukken om het iedereen naar het zin te maken op dit forum.

Er komen mensen en er gaan mensen, dat zal altijd wel zo blijven
[img]http://www.lizzyplace.nl/attachments/Image/Lizzyplace_banner.jpg[/img]

Marysia1982
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Marysia1982 » 01 Jan 2014, 20:17

[quote="Lizzyplace"]Keurig opgelost, Liek heeft nu haar zin.

Netjes dat, op haar uitdrukkelijke verzoek, alle berichten van haar ook zijn opgeruimd.

Het verbaast mij wel dat enkele forumleden verontwaardigd zijn, het is haar vrije keus om alles van haar te laten verwijderen.

Het zal nooit lukken om het iedereen naar het zin te maken op dit forum.

Er komen mensen en er gaan mensen, dat zal altijd wel zo blijven[/quote]

Dat is wel heel zwart/wit. Je kunt je ook afvragen hoe het komt dat er de laatste tijd veel forumleden weg willen om eigenlijk allemaal soortgelijke redenen.

Het forum is mede bedoeld om ervaringen te delen. Een meerwaarde hiervan is o.a. een ander beeld schetsen van het ras. Hier bedoel ik mee dat veel nieuwkomers een verkeerde beeld/gedachte(n) hebben over het ras. En hier ook soms op een verkeerde manier maar handelen.

Vooral mensen met veel ervaring kunnen die gedachten nog wel eens ombuigen naar een voor het ras betere omgangsnormen (bijv niet loslopen en het met soortgenoten laten spelen). Dit m.n. door een duidelijke motivatie en onderbouwing van eigen ervaringen.

Het zou zonde zijn dat dit de tendens van dit forum wordt! En het straks alleen nog bestaat uit foto's en praten over "koetjes en kalfjes"...

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”