Liek

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Liek

Berichtdoor Mick » 03 Jan 2014, 12:26

[quote="Lizzyplace"]
Als ik tussen de regels doorlees dan is Liek nog steeds erg blij met de stap die zich gezet heeft door dit forum te verlaten.

Je zou toch verwachten dat manlief dezelfde stap zou zetten......maar die kan het forum blijkbaar helemaal niet missen doordat hij nog dagelijks zijn emoties uit op dit forum :)[/quote]

Hoe je bij dit soort aannames komt is mij een raadsel....

Je mag het gewoon zeggen hoor als je mij graag kwijt ben hier :D Ik zou niet weten waarom ik die stap ook zou moeten zetten, maar begrijp dat het voor vele heel moeilijk te begrijpen is dat we 2 verschillende personen zijn.......
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Xena
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Xena » 03 Jan 2014, 12:45

[quote="KimberleyZero"][quote="Mick"][quote="KimberleyZero"]

Nou zeg, hou eens op.[/quote]

Hoezo? Mag de waarheid niet gezegd worden?[/quote]

Ik denk dat jij de waarheid wel meerdere keren gezegd heb. Je boodschap is echt wel duidelijk.[/quote]

Kimberly ik begrijp je reactie wel, maar misschien kan je ook begrijpen dat Jolanda met haar opmerking weer olie op t vuur gooit.

Ze is uiteindelijk de aanleiding voor t vertrek van Havanna, Liek en Frank...

En dat ze dan de uitspreekt dat ze misschien wel terugkomen, laat zien dat ze hun reacties absoluut niet gevolgd en of begrepen heeft...

Havanna, Liek en Frank ambieeren geen terugkeer naar t forum onder t grootste deel van t forum beheer van dit moment...

Dus ja haar actie vraagt dan weer om reactie.....
[img]http://i43.tinypic.com/2ih3qcn.jpg[/img]

Lizzyplace
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Lizzyplace » 03 Jan 2014, 12:56

[quote="Mick"][quote="Lizzyplace"]
Als ik tussen de regels doorlees dan is Liek nog steeds erg blij met de stap die zich gezet heeft door dit forum te verlaten.

Je zou toch verwachten dat manlief dezelfde stap zou zetten......maar die kan het forum blijkbaar helemaal niet missen doordat hij nog dagelijks zijn emoties uit op dit forum :)[/quote]

Hoe je bij dit soort aannames komt is mij een raadsel....

Je mag het gewoon zeggen hoor als je mij graag kwijt ben hier :D Ik zou niet weten waarom ik die stap ook zou moeten zetten, maar begrijp dat het voor vele heel moeilijk te begrijpen is dat we 2 verschillende personen zijn.......[/quote]

Een raadsel?

Ik lees toch echt een paar keer dat jij het heel begrijpelijk vindt dat een aantal mensen weggaan van dit forum, mede door de akties van de moderators.

Voorts lees uit jouw bericht(en) dat dit zo blijft zolang Jolanda moderator is .

Jij blijft berichten posten waarom jij het niet een bent met de gang van zaken op dit forum

Feit: Jolanda is moderator ( en daar wordt geen plop aan gedaan zullen we maar zeggen)

Feit: Jolanda is moderator en jij komt meerdere malen op dit forum om berichten te posten

Feit: Liek en Mick hebben een relatie

Mijn aanname: als Liek, meerdere malen, verzoekt of haar account verwijderd kan worden ivm de gang van zaken op dit forum dan verwachtte ik dat manlief solidair zou zijn(omdat hij dezelfde mening heeft over de voorvallen op dit forum).

Liek d'r verzoek is uitgevoerd, ze kan tevreden zijn.

Je geeft aan een ander persoon te zijn( dat zal niemand tegenspreken), maar waarom blijf je dan over ditzelfde onderwerp dan doorgaan ?

Zet een punt achter deze "Liek-discussie" en heb het over honden.........of wees solidair met vrouwlief.
[img]http://www.lizzyplace.nl/attachments/Image/Lizzyplace_banner.jpg[/img]

JPot
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor JPot » 03 Jan 2014, 13:01

Het blijft nou eenmaal raar dat een betweter met rotweiler ervaring zich liefhebber noemt en een forummoderator is. Dat ze nou nog lekker meeleest en af en toe oeh en ah roept is tot daar aan toe maar laat dat mens geen advies geven en als moderator liever helemaal opdonderen.

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 03 Jan 2014, 13:36

[quote="Lizzyplace"]
Een raadsel?

Ik lees toch echt een paar keer dat jij het heel begrijpelijk vindt dat een aantal mensen weggaan van dit forum, mede door de akties van de moderators.

Voorts lees uit jouw bericht(en) dat dit zo blijft zolang Jolanda moderator is .

Jij blijft berichten posten waarom jij het niet een bent met de gang van zaken op dit forum

Feit: Jolanda is moderator ( en daar wordt geen plop aan gedaan zullen we maar zeggen)

Feit: Jolanda is moderator en jij komt meerdere malen op dit forum om berichten te posten

Feit: Liek en Mick hebben een relatie

Mijn aanname: als Liek, meerdere malen, verzoekt of haar account verwijderd kan worden ivm de gang van zaken op dit forum dan verwachtte ik dat manlief solidair zou zijn(omdat hij dezelfde mening heeft over de voorvallen op dit forum).

Liek d'r verzoek is uitgevoerd, ze kan tevreden zijn.

Je geeft aan een ander persoon te zijn( dat zal niemand tegenspreken), maar waarom blijf je dan over ditzelfde onderwerp dan doorgaan ?

Zet een punt achter deze "Liek-discussie" en heb het over honden.........of wees solidair met vrouwlief.[/quote]

Proest, wij hebben een gelukkig huwelijk, dus blijkbaar doen wij iets beter als dat jij deed :ig

Solidair zijn wij we als het erop aankomt, niet om een of ander forum wat we gebruiken als ontspanning..... Zij was het zat, niet ik, ik zal echter blijven herhalen wat ik vind, zie dat maar als een vervelende tik :lac

Waarom ik door blijf gaan, omdat Jolanda duidelijk niet wil inzien dat dit door haar komt, blijkt ook wel weer uit haar reactie hier. Als we mensen hier gaan aanraden pennenbanden te gebruiken om het trekken aan de lijn af te leren is dit forum wel heel erg afgegleden naar iets, tja geef het beestje maar een naampie.....

Dus ik moet een punt zetten waar andere doorgaan :zwaai

Er lopen geen tot een enkel topic die boeiend is en ik ben geen oe en ah poster, dus over honden praten zoals ik zou willen is op dit moment geen optie :knipoog
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 03 Jan 2014, 14:20

Mick, leden maken toch een forum, zij vormen het niveau en zetten een toon toch? Dan denk ik; open een boeiend topic als je dat zou willen, zou een mooie toevoeging kunnen zijn hier, en spreek een mod die out of line reageert gewoon aan zoals je dat nu al doet :knipoog
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

Lizzyplace
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Lizzyplace » 03 Jan 2014, 14:28

[quote="Mick"]
Proest, wij hebben een gelukkig huwelijk, dus blijkbaar doen wij iets beter als dat jij deed :ig

Solidair zijn wij we als het erop aankomt, niet om een of ander forum wat we gebruiken als ontspanning..... Zij was het zat, niet ik, ik zal echter blijven herhalen wat ik vind, zie dat maar als een vervelende tik :lac

Waarom ik door blijf gaan, omdat Jolanda duidelijk niet wil inzien dat dit door haar komt, blijkt ook wel weer uit haar reactie hier. Als we mensen hier gaan aanraden pennenbanden te gebruiken om het trekken aan de lijn af te leren is dit forum wel heel erg afgegleden naar iets, tja geef het beestje maar een naampie.....

Dus ik moet een punt zetten waar andere doorgaan :zwaai

Er lopen geen tot een enkel topic die boeiend is en ik ben geen oe en ah poster, dus over honden praten zoals ik zou willen is op dit moment geen optie :knipoog[/quote]

Die opmerking van jullie sprookjeshuwelijk zal ik niet tegenspreken, ikzelf heb de afgelopen 23 jaar toch 4 hele dagen huwelijkscrisis gehad.

Nadat ik belooft had om mijn hondenkennel op een zeer laag pitje te zetten was die nare periode ook weer afgesloten en zijn we weer vrolijk verder gegaan met ons gezin incl SBT.

Ik begrijp dat jij toch heel veel plezier aan het forum beleeft, dat had ik niet verwacht na het lezen van jouw posts van de laatste tijd, maar ik heb mij blijkbaar vergist.

Ik wens je daarom veel plezier op dit forum en laten we hopen dat jouw vrouwlief zich ooit weer hier laat zien/horen.
[img]http://www.lizzyplace.nl/attachments/Image/Lizzyplace_banner.jpg[/img]

Dark_angel_marjo
Nannystaff
Nannystaff

Berichtdoor Dark_angel_marjo » 03 Jan 2014, 14:38

Dat noemt zich volwassen :(

Stelletje kleine kinderen :(
[img]http://i30.photobucket.com/albums/c314/dark_angel_marjo/osTysonulla1-2.jpg[/img]

Panda
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Panda » 03 Jan 2014, 15:20

[quote]Dat noemt zich volwassen :(

Stelletje kleine kinderen :(
[/quote]

x2
[i]Es ut neet geit daan bôk ut mèr. .[/i]

KimberleyZero
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor KimberleyZero » 03 Jan 2014, 16:10

[quote="Xena"]

Kimberly ik begrijp je reactie wel, maar misschien kan je ook begrijpen dat Jolanda met haar opmerking weer olie op t vuur gooit.

Ze is uiteindelijk de aanleiding voor t vertrek van Havanna, Liek en Frank...

En dat ze dan de uitspreekt dat ze misschien wel terugkomen, laat zien dat ze hun reacties absoluut niet gevolgd en of begrepen heeft...

Havanna, Liek en Frank ambieeren geen terugkeer naar t forum onder t grootste deel van t forum beheer van dit moment...

Dus ja haar actie vraagt dan weer om reactie.....[/quote]

Nee, je kan het ook lezen als oprecht menen dat ze hoopt dat ze terug komen.

Dit vind ik absoluut geen uitlok post of olie op t vuur gooien.

Genoeg is genoeg. Jolanda weet heus wel dat ze door sommigen op zijn zachts gezegd niet gewaardeerd wordt. Dat hoeft niet bij iedere post die ze neer zet herhaald te worden.

[quote="Jolanda!"]Ik vind het jammer dat sommige personen besloten hebben hun account op te geven incl. hun berichten. Ik hoop vooral Liek en Havanna dat ze zich zullen bedenken en zich opnieuw komen aanmelden, net zoals Toska dat heeft gedaan en weer leuk mee doen en hun kennis en ervaringen zullen delen.

Gelukkig is een verwijdering geen definitieve afscheid van dit forum uitgezonderd geband en verwijderd natuurlijk.[/quote]
[img]http://i43.tinypic.com/zmuyt.jpg[/img]

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”