Liek

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
deminick
Rookie Staff
Rookie Staff

Re: Liek

Berichtdoor deminick » 03 Jan 2014, 17:45

@Jolanda je hoeft je niet te verdedigen het is gebeurt

@ Mick als jij het beter denkt te kunnen moet je zellf de handschoen oppakken

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk

Lunatic
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor Lunatic » 03 Jan 2014, 17:48

Het blijft een leuk forum om te lezen, beter dan "Goede Tijden Slechte Tijden".

Het niveau hier bevestigt wel de vooroordelen die er zijn over stafford eigenaren.

Ik post al een tijdje niets nuttigs meer, en een vraag stel ik hier ook niet. Als ik vragen heb dan neem ik wel contact op met mijn fokker, de manier van reageren van sommige leden staat mij niet aan vandaar. Ook het verwijderen van topics stoort mij, al snap ik het wel. Het is wel een van de redenen om niets te posten, het kan toch weer verwijderd worden.

Als er reactie's van een bepaald iemand verwijderd worden dan is een topic toch ook niet meer te volgen, of ben ik nou gek. In mijn optiek komt het verwijderen van reactie's niet ten gunste van het forum.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
[img]http://anton.anton-merel.nl/onder/astfonder.jpg[/img]

linneke
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor linneke » 03 Jan 2014, 19:36

ik ben het wel eens met Mick en JPot, iemand met een rottweiler die een pinnenband gebruikt en daar vrolijk een foto van in haar onderschrift zet en dan nog eens aan andere het advies geeft om zo'n ding te gebruiken die hoort geen moderator te zijn op geen enkel forum.

het is mij zo ineens ook duidelijk dat dit forum dan ook geen voorstander is van een positieve opvoeding want anders selecteer je als beheerder je mods toch wel beter dan dit.
[img]http://i1366.photobucket.com/albums/r780/Linneke_Vervliet/banner-kopie_zpsdaca8263.png[/img]

ebbie
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor ebbie » 03 Jan 2014, 19:44

[quote="Lizzyplace"][quote="Mick"][quote="KimberleyZero"]

Ik denk dat jij de waarheid wel meerdere keren gezegd heb. Je boodschap is echt wel duidelijk.[/quote]

Jammer alleen dat er geen plop mee gedaan word dan.....
[/quote]

Als ik tussen de regels doorlees dan is Liek nog steeds erg blij met de stap die zich gezet heeft door dit forum te verlaten.

Je zou toch verwachten dat manlief dezelfde stap zou zetten......maar die kan het forum blijkbaar helemaal niet missen doordat hij nog dagelijks zijn emoties uit op dit forum :)[/quote]

Och, wie zegt jou dat het niet Liek is die reactie's post onder de naam van Mick?! :weenie

Als ik hier de link aanklik bij mijn favorieten op mijn laptopje kom ik ook direct op het forum, hoef niet in te loggen of iets....dus tsja??

Verder kan je er lang of kort over kletsen, acount én berichten zijn weg, foetsie, pleitos....niets meer aan te veranderen

al gaat "iedereen" op zijn kop staan.

Jolanda is één van de mod., en zal dit met goedkeuring van Stefan gewoon blijven....bevalt het je niet....heb je pech, slikken of stikken.

Of ze nu wel of geen rottie al dan niet met prikband hebben,...mij een biet, ik zie er hier in de wijk óók één?!...eigen keus, groet de man mij groet ik vriendelijk terug...mijn keus is het niet maar om iemand daar op af te rekenen?? kinderachtig vind ik dat.

Een forum is na mijn idee om juist de discussie te houden over diverse dingen, je trekt er zélf je eigen conclusie uit toch?!

Mensen komen en mensen gaan, het is nét het echte leven zo'n forum..... :knipoog
Carpe diém......

dragonlady
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor dragonlady » 03 Jan 2014, 19:52

Mee eens..goede tijden slechte tijden valt in het niets bij dit forum helaas.

Ik heb een afwijkende mening en stel dus ook allang mijn vragen niet meer via een topic maar per pb aan mensen van wie ik wel een fatsoenlijk antwoord zonder oordeel krijg. Iedereen doet datgene waarvan

hij of zij denkt dat dit het beste voor zijn hondje is, vind het zo jammer dat er hier (bijna ) nooit een discussie gevoerd kan worden zonder ergens gelijk een oordeel aan te hangen. Snap haar beslissing dus goed, ik merk dat ik me soms ook vaker loop te iriteren dan dat ik lol en kennis beleef aan het forum en met de regelmaat van de klok een antwoord typ om het vervolgens maar weer te deleten omdat ik weet dat het halve forum dan waarschijnlijk over me heen gaat vallen, iets waar ik dan vervolgens weer geen trek in heb.
[img]http://pdgm.pitapata.com/TikiPic.php/euMEvKm.jpg[/img][img]http://pdgm.pitapata.com/euMEp2.png[/img]

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 03 Jan 2014, 19:57

[quote="linneke"]ik ben het wel eens met Mick en JPot, iemand met een rottweiler die een pinnenband gebruikt en daar vrolijk een foto van in haar onderschrift zet en dan nog eens aan andere het advies geeft om zo'n ding te gebruiken die hoort geen moderator te zijn op geen enkel forum.

het is mij zo ineens ook duidelijk dat dit forum dan ook geen voorstander is van een positieve opvoeding want anders selecteer je als beheerder je mods toch wel beter dan dit.[/quote]

Ik ben het er geheel mee eens dat dit soort adviezen niet acceptabel zijn hier. Zowiezo niet, en al helemaal niet als het gaat om onze rassen. Maar ik vind ook dat iemand daar gewoon op aangesproken kan worden. Er hoeft hierom wat mij betreft geen hetze tegen iemand, in dit geval een mod te ontstaan.
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

linneke
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor linneke » 03 Jan 2014, 20:25

[quote="Funky"][quote="linneke"]ik ben het wel eens met Mick en JPot, iemand met een rottweiler die een pinnenband gebruikt en daar vrolijk een foto van in haar onderschrift zet en dan nog eens aan andere het advies geeft om zo'n ding te gebruiken die hoort geen moderator te zijn op geen enkel forum.

het is mij zo ineens ook duidelijk dat dit forum dan ook geen voorstander is van een positieve opvoeding want anders selecteer je als beheerder je mods toch wel beter dan dit.[/quote]

Ik ben het er geheel mee eens dat dit soort adviezen niet acceptabel zijn hier. Zowiezo niet, en al helemaal niet als het gaat om onze rassen. Maar ik vind ook dat iemand daar gewoon op aangesproken kan worden. Er hoeft hierom wat mij betreft geen hetze tegen iemand, in dit geval een mod te ontstaan.[/quote]

hetze? ik geef gewoon mijn mening er over en zeg dat ik het eens ben met iemand. ik ken Jolanda verder niet en heb te weinig van haar gelezen om te oordelen over haar reacties of manier van reageren.
[img]http://i1366.photobucket.com/albums/r780/Linneke_Vervliet/banner-kopie_zpsdaca8263.png[/img]

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 03 Jan 2014, 20:27

Maar waarom moet zo iemand dan meteen stoppen met een moderatorschap, dat zie ik ff niet, mss kijk ik ergens langs, dat kan ook :knipoog
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

linneke
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor linneke » 03 Jan 2014, 20:47

[quote="Funky"]Maar waarom moet zo iemand dan meteen stoppen met een moderatorschap, dat zie ik ff niet, mss kijk ik ergens langs, dat kan ook :knipoog[/quote]
omdat zo iemand geen ideaal voorbeeld is voor (nieuwe) leden. op andere forums waar ik kom mag je niet eens zo'n foto op je profiel hebben en wordt die verwijderd als je dat na een vraag van hun niet zelf doet en krijg je waarschuwingen als je deze dingen aanbeveelt.

de beheerder en diens moderators moeten een goed beeld schetsen van het forum want of je dat nu wil of niet zij zijn de afiche van het forum.

ebbie
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor ebbie » 03 Jan 2014, 21:05

[quote="linneke"][quote="Funky"]Maar waarom moet zo iemand dan meteen stoppen met een moderatorschap, dat zie ik ff niet, mss kijk ik ergens langs, dat kan ook :knipoog[/quote]
omdat zo iemand geen ideaal voorbeeld is voor (nieuwe) leden. op andere forums waar ik kom mag je niet eens zo'n foto op je profiel hebben en wordt die verwijderd als je dat na een vraag van hun niet zelf doet en krijg je waarschuwingen als je deze dingen aanbeveelt.

de beheerder en diens moderators moeten een goed beeld schetsen van het forum want of je dat nu wil of niet zij zijn de afiche van het forum.[/quote]

Dat is JOU mening, mij boeit het namelijk hélemaal geen barst, sterker nog, het was mij nog nooit opgevallen, zo goed let ik

op de plaatjes die mensen als onderschrift hebben, vind deze namelijk totaal onbelangrijk.

Mense kinderen wat maak jij je druk zeg,....zoveel mensen zoveel meningen, en IK heb geleerd ieders mening ten minste

te respecteren,...ook al zou het niet de mijne zijn.

Vind het érg kort door de bocht omdat ze zo'n band gebruikt om welke reden dan ook ze geen goede mod. zou kunnen zijn?!

Nogmaals het is slikken of stikken,...ofwel blijven en die "drol inslikken" en genieten van de dingen die je aanstaan binnen dit forum of je acount opzeggen.....heerlijk simpel kan het zijn niet?

Maar inmiddels zijn "we" aardig oftopic,....geloof niet dat dit een topic discussie over het mod. schap van ene mod. Jolanda of heb ik het mis??

pffffffffff wát een gezever zeg. :k
Carpe diém......

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”