Liek

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
Marco88
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Re: Liek

Berichtdoor Marco88 » 03 Jan 2014, 23:52

[quote="Jolanda!"][quote="linneke"][quote="Jolanda!"]Prima, dat kan. Gelukkig kan Diesel ook gewoon lopen zonder pennenband. Met normale wandelingen heeft hij vaak een leren halsband of een stillwater halsband. (zie onderschrift).[/quote]
waarom gebruik je die pinnenband dan?[/quote]

Zoals ik al schreef in de africhting.

De prikker is een hulpmiddel , bijv om ze met speuren iets af te remmen of met pakwerk om ze er weer even bij te krijgen. Het is net als andere hulpmiddelen maar net hoe je hem gebruikt

Een halti , ulead , slipketting en zelfs een halsband kan je nog zo gebruiken dat het martel werktuig is. Maar bij manwerk komen er gewoon meer driften naar boven.

Maar goed, daar ging het hier niet om toch? :knipoog Laten we weer terug gaan naar waar het om ging; Liek[/quote]

kun je net zo goed een hamer als hulpmiddel gebruiken.

JPot
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor JPot » 04 Jan 2014, 15:23

[quote="Jolanda!"]Daarom, laten we er niet op verder gaan en geen eeuwige discussie tot maken. Back to back.[/quote]

Waarom back to back Jolanda? Of kan je bulllshit toch niet verdedigen :D Sluit me bij Marco88 aan, de zweep is weer een legitiem middel om je honden en onderdanen in het gareel te krijgen. En dat is dan moderator :k

ebbie
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor ebbie » 04 Jan 2014, 17:30

[quote="JPot"][quote="Jolanda!"]Daarom, laten we er niet op verder gaan en geen eeuwige discussie tot maken. Back to back.[/quote]

Waarom back to back Jolanda? Of kan je bulllshit toch niet verdedigen :D Sluit me bij Marco88 aan, de zweep is weer een legitiem middel om je honden en onderdanen in het gareel te krijgen. En dat is dan moderator :k[/quote]

Wát een ongelooflijke zeikerds zijn jullie zeg!!!

Ze HOEFT zich tegenover jullie helemaal NIET te verdedigen!!

Háár hond, Háár keus dat jullie dat niet ok vinden, prima maar om zo te gaan lopen zeiken is nu werkelijk om te kotsen!

Jolanda is één van de Mod. alhier, Stefan's (de beheerder dus jullie gastheer!) zijn keus, respecteer deze of zout gewoon lekker

naar een ander forum,....simpel als dat.

Wellicht een optie om zélf een forum op te zetten als tegenhanger van deze???? Dáár kan je dan zelf je regeltjes bepalen.

Tsjonge, Al zou ze wél een zweep gebruiken, en dus?? wie zijn jullie om zich mee te bemoeien???

Dan bel je de dierenpolitie voor mijn part, die zoeken het wel uit.

Let gewoon lekker op je eigen dier, zorg er goed voor...en verknal niet een heel topic met zeiken en zeuren.

Dit topic ging/gaat namelijk over Liek, en NIET over het Mod. schap van ene Jolanda. (En néé ken haar niet persoonlijk!)

Dus ben ik het eens met Jolanda, Back to back.
Carpe diém......

JPot
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor JPot » 04 Jan 2014, 17:36

Bullshit het een hangt samen met het ander en dat er hier enige weekdieren zijn is al langer bekend. Vandaar ook steeds verder het breiclubjes niveau. Misschien dat de oude goeroe terug kan komen als hij uitgespeeld is met zijn dogos en patters. Kan die samen doen met Grwds. Dan valt er weer wat te lachen. Maar iig zakt het forum zo wel erg diep. Zeker nu het verkocht is aan iemand met verstand, veel verhalen en een grote banner.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

linneke
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor linneke » 04 Jan 2014, 17:40

ebbie, je plaat blijft hangen :zwaai
[img]http://i1366.photobucket.com/albums/r780/Linneke_Vervliet/banner-kopie_zpsdaca8263.png[/img]

Martijn
Forumterrorist
Forumterrorist

Berichtdoor Martijn » 04 Jan 2014, 18:00

[quote="JPot"][quote="Jolanda!"]Daarom, laten we er niet op verder gaan en geen eeuwige discussie tot maken. Back to back.[/quote]

Waarom back to back Jolanda? Of kan je bulllshit toch niet verdedigen :D Sluit me bij Marco88 aan, de zweep is weer een legitiem middel om je honden en onderdanen in het gareel te krijgen. En dat is dan moderator :k[/quote]

Uiteindelijk hebben ze wel gelijk dus ik sluit me bij hun 2 aan hahaha. En inderdaad crap kan je niet verdedigen, dus zeg dan beter niets.
[img]http://i98.photobucket.com/albums/l258/Cheeco_2006/heertjuh_zps0d12d5de.jpg[/img]

When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.

Martijn
Forumterrorist
Forumterrorist

Berichtdoor Martijn » 04 Jan 2014, 18:05

[quote="ebbie"][quote="JPot"][quote="Jolanda!"]Daarom, laten we er niet op verder gaan en geen eeuwige discussie tot maken. Back to back.[/quote]

Wát een ongelooflijke zeikerds zijn jullie zeg!!!

Ze HOEFT zich tegenover jullie helemaal NIET te verdedigen!!

Háár hond, Háár keus dat jullie dat niet ok vinden, prima maar om zo te gaan lopen zeiken is nu werkelijk om te kotsen!

Jolanda is één van de Mod. alhier, Stefan's (de beheerder dus jullie gastheer!) zijn keus, respecteer deze of zout gewoon lekker

naar een ander forum,....simpel als dat.

Wellicht een optie om zélf een forum op te zetten als tegenhanger van deze???? Dáár kan je dan zelf je regeltjes bepalen.

Tsjonge, Al zou ze wél een zweep gebruiken, en dus?? wie zijn jullie om zich mee te bemoeien???

Dan bel je de dierenpolitie voor mijn part, die zoeken het wel uit.

Let gewoon lekker op je eigen dier, zorg er goed voor...en verknal niet een heel topic met zeiken en zeuren.

Dit topic ging/gaat namelijk over Liek, en NIET over het Mod. schap van ene Jolanda. (En néé ken haar niet persoonlijk!)

Dus ben ik het eens met Jolanda, Back to back.[/quote]

Ze had in eerste instantie nooit moderator moeten worden, maar zo zijn er hier wel meer minder wijze besluiten genomen.

Maar als ik je dus goed lees vind jij het oke als ik iedere dag mijn hond met een mes in de nek prik om te corrigeren. Mijn hond mijn besluit toch.

Of als mijn reu niet doet wat hij moet, ik zijn ballen onder 220v zetten. Volgens mij ben jij ook wat de weg kwijt.
[img]http://i98.photobucket.com/albums/l258/Cheeco_2006/heertjuh_zps0d12d5de.jpg[/img]

When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.

miruske
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor miruske » 04 Jan 2014, 19:01

Nou ja zeg mijn hele post hier gewoon verdwenen pfff

Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Toska » 04 Jan 2014, 20:00

[quote="miruske"]Nou ja zeg mijn hele post hier gewoon verdwenen pfff[/quote]
Dat bevreemdt mij,bij mijn weten en ook bij het nakijken,heb ik niet gezien dat er een bericht van jou of iemand

anders is verwijdert in dit topic.

miruske

Berichtdoor miruske » 04 Jan 2014, 20:02

Wat raar ik had een hele tekst getypt snik misschien iets mis gegaan toen ik het plaatste..... Naja niet einde van de wereld

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”