Doorstart Staffordforum

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
Stefan
Erelid
Erelid

Doorstart Staffordforum

Berichtdoor Stefan » 05 Jan 2016, 15:08

Goed nieuws voor het Staffordforum. Ik ben benaderd door Richard Moog (RichardM). Hij zou graag verder willen gaan met de domeinnaam en het

forum. Hij heeft ervaring met webhosting en ook met phpBB fora. Zijn bedoeling is om de styling/layout aan te passen en niet alleen het forum in de lucht te houden, maar er ook een "gewone" website aan te koppelen met informatie over Staffords/Pitbulls. We hebben nu afgesproken dat het forum naar zijn eigen hostingprovider wordt verhuisd en dat hij de beheerder/eigenaar wordt. Ik wens Richard veel succes en hoop dat het forum hierdoor weer wat actiever wordt.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v199/Stefan_dana/onderschrift_dana.jpg[/img]

Don't demand less of yourself than you do of your dog.

A lazy dogman often fails to see his dogs weaknesses or to realise the dogs full potential.

liek
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: Doorstart Staffordforum

Berichtdoor liek » 05 Jan 2016, 15:42

Oke dat is wel goed nieuws! Ben benieuwd wie hij is enzo want ik zie dat hij nog nooit 1 bericht heeft geschreven.

liek

Berichtdoor liek » 05 Jan 2016, 15:42

Hopelijk is hij niet van die sociale vechthondenclub..

Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 05 Jan 2016, 16:00

Hallo,

Nou hier ben ik dan hoor,jullie zullen mij waarschijnlijk nog niet kennen,maar hopelijk komt daar snel verandering in.

Nee,ik ben niet iemand van een sociale vechthondenclub,maar een man van 42 met een gezin met 3 kinderen en een geweldige engelse stafford pup van nu 17 weken.

Ik ben een echte liefhebber van staffords,maar er is nog meer wat ik erg leuk vind om te doen..en dat is ook de reden waarom ik contact heb opgenomen met Stefan toen ik las dat hij met het forum wilde stoppen.

Dat vind ik erg zonde,maar begrijp zijn standpunt,maar aangezien ik redelijk wat ervaring met webhosting en fora heb,lijkt mij het een geweldige uitdaging om met het forum verder te gaan.

Stefan wil daarom alles overdragen aan mij zodat ik het beheer en de nieuwe eigenaar van dit forum wordt,waarvoor ik enorm dankbaar ben dat ik het mag overnemen.

Zoveel informatie wat er op dit forum staat mag niet verloren gaan,daar ga ik voor zorgen.

Ik verder nog een heleboel plannen in mijn hoofd die ik wil gaan uitwerken om een frisse doorstart mogelijk te maken en weer nieuw leven in te blazen.

Verder zal ik uiteraard mijn best doen om jullie wat beter te leren kennen,dat is namelijk wel zo leuk op een forum.

Nee,ik kan het allemaal niet alleen,wel veel,maar niet alles,dus ik hoop op jullie support en eventueel ideeën.

Later hierover meer....

Groeten,

Richard

liek

Berichtdoor liek » 05 Jan 2016, 17:09

[quote="RichardM"]
Nee,ik ben niet iemand van een sociale vechthondenclub[/quote]

Pfieuw :ok

spyker
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor spyker » 05 Jan 2016, 19:30

Top nieuws ben blij dat niet alle info verloren gaat.
[img]http://i45.tinypic.com/1sjxqx.png[/img]

Lizzyplace
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Lizzyplace » 06 Jan 2016, 09:43

Richard, dat vind ik positief nieuws !

Ik ben benieuwt hoe je de levendigheid weer terug kan krijgen op dit forum.

Voorts ben ik het helemaal met jou eens dat dit forum een grote bron van informatie is en dat het zonde is als dat zou verdwijnen.

Veel succes met het Staffordforum.
[img]http://www.lizzyplace.nl/attachments/Image/Lizzyplace_banner.jpg[/img]

Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Berichtdoor Inge en Bono » 06 Jan 2016, 15:54

Goed om te lezen :cool idd veel info die anders verloren zou gaan

Stefan; nogmaals heel erg bedankt voor wat jij voor het staffforum hebt gedaan! :goed2 :applaus :bl
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 06 Jan 2016, 16:57

Hallo,

Allen bedankt voor de positieve reacties!

Het zal niet gemakkelijk worden maar mijn doel is om het forum weer levendig te maken.

Hiervoor heb ik jullie wel nodig en uiteraard ook de mensen die op dit moment niet meer actief zijn.

Alleen met een forum zal het waarschijnlijk niet gaan lukken,dus wil ik er meer aan gaan koppelen,waaronder een website met veel informatie over onze rassen.

Ik wil ook meer in contact gaan komen met verenigingen,leveranciers en anderen om deze partijen er ook bij te gaan betrekken..en nog meer..

Kortom heb heel veel ideeën,maar alles stap voor stap.

Eerst de verhuizing van het forum en daarna zal langzaam aan de layout aangepast gaan worden voor een nieuwe uitstraling,daarna pak ik de andere ideeën stap voor stap op.

Hebben jullie al ideeën,dan hoor ik ze uiteraard graag :cool

Richard

D i e s e l
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor D i e s e l » 07 Jan 2016, 08:54

Top Nieuws :cool

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak niet inlog maar wel heel veel topics doorlees.

Meestal kan ik de informatie die ik zoek wel ergens te vinden.

Mvgr,

Maurice

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”