Het forum afgelopen 2 maanden

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
Richard
Beheerder
Beheerder

Het forum afgelopen 2 maanden

Berichtdoor Richard » 18 Mar 2016, 12:25

Hallo,

Op 7 januari heb ik het forum overgenomen van de vorige eigenaar omdat hij ermee wilde stoppen.

Het is zonde om alle waardevolle informatie die op het forum staat verloren te laten gaan en daarom heb ik besloten om het forum van het over te nemen en ermee verder te gaan.

Ik heb de stijl van het forum aangepast en een aantal nieuwe functies toegevoegd,voor de rest is alles zo goed als hetzelfde gebleven.

Doordat ik vrij intensief met het forum aan de gang ben gegaan is er een stijging gekomen in het aantal bezoekers.

Januari 2016 - 970 bezoekers

Februari 2016 - 1350 bezoekers

Maart 2016 - 1990 bezoekers - dit is maar t/m 17 maart,dus is een hoge stijging!!

Nu is het wel zo dat een forum pas echt een succes is als er veel activiteit is met het plaatsen en reageren op berichten,dit kan nog veel beter,al zit hier ook een stijging is.

Het was en is voor mij nog steeds vrij nieuw allemaal en moet ik ook wennen aan de leden en soms aan de manier van communiceren op het forum,dit heeft even voor een beetje wrijving gezorgd,maar is ondertussen alweer opgelost en gaan we weer vol goede moed verder.

Ik probeer zeer binnenkort het onderdeel Superstaffie van de maand weer te gaan opstarten,dit is een foto wedstrijd.

Dit was altijd een succes,maar is de laatste tijden niets meer mee gedaan,dus wordt het wel weer eens tijd.

Hiermee kunnen mensen misschien ook weer over de drempel worden getrokken om regelmatiger op het forum terug te komen.

Ik doe jullie hierbij ook een verzoek om nog steeds mee te blijven denken hoe we het forum met elkaar aantrekkelijker en actiever kunnen maken,met elkaar moeten we het doen!!

Dit was even een korte samenvattingen van de afgelopen 2 maanden,we gaan de goed kant weer op :cool

Groeten,

Richard

robmarley89
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: Het forum afgelopen 2 maanden

Berichtdoor robmarley89 » 18 Mar 2016, 15:07

Hey Richard,

ik wil je toch even bedanken voor het verder zetten van het forum. Ook al heb je ondertussen gemerkt dat het hier soms hevig aan toe kan gaan :engel
[img]http://i1294.photobucket.com/albums/b614/robmarley89/5ce1c802-093c-4751-b64a-74d3d252476c_zpsnxtwhj8c.jpg[/img]

[b][i][size=150][color=#00BF00]Nothings perman[/color][color=#FFFF00]ent in life... All[/color] [color=#FF0000]except for change[/color][/size][/i][/b]

Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 18 Mar 2016, 15:41

[quote="robmarley89"]Hey Richard,

ik wil je toch even bedanken voor het verder zetten van het forum. Ook al heb je ondertussen gemerkt dat het hier soms hevig aan toe kan gaan :engel[/quote]

Graag gedaan hoor,ik doe het met alle plezier ondanks dat het er inderdaad heftig aan toe kan gaan :top

spyker
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor spyker » 18 Mar 2016, 17:18

Goed bezig :top :top

En leuk dat de staff van de maand weer terug komt.
[img]http://i45.tinypic.com/1sjxqx.png[/img]

suza--nne
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor suza--nne » 18 Mar 2016, 17:54

Jaaa staffie van de maand! Leuk! Toen ik hier een aantal jaar geleden voor het eerst kwam kon ik hier nog niet aan meedoen want had toen nog geen staffie.. Kan nu eindelijk ook een keer meedoen.
[img]http://i1206.photobucket.com/albums/bb454/xxsuzannexxx/f6f1073f-efa2-40c1-b520-ace4c045d09f.jpg[/img]

Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 18 Mar 2016, 19:17

[quote="spyker"]Goed bezig :top :top

En leuk dat de staff van de maand weer terug komt.[/quote]

Dank je,die staff van de maand weer terug laten komen is een goede beslissing merk ik al :cool

Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 18 Mar 2016, 19:18

[quote="suza--nne"]Jaaa staffie van de maand! Leuk! Toen ik hier een aantal jaar geleden voor het eerst kwam kon ik hier nog niet aan meedoen want had toen nog geen staffie.. Kan nu eindelijk ook een keer meedoen.[/quote]

Gaat helemaal goed komen,je kan straks lekker mee doen met de staffie van de maand.

In april zal de eerste staffie van de maand van start gaan,hou het dus goed in de gaten :top

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”