forum stopt niet!!!!!!! Chleo neemt over

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
Richard
Beheerder
Beheerder

forum stopt niet!!!!!!! Chleo neemt over

Berichtdoor Richard » 08 Apr 2016, 10:46

Hallo,

De vorige eigenaar van het forum (Stefan) plaatste in december 2015 al een bericht dat het forum ermee zou stoppen begin februari 2016.

Ik heb toen contact met hem opgenomen en wilde het gaan proberen om toch verder te gaan met het forum.

In januari heb ik toen het forum van hem overgenomen en ben ik van start gegaan,nieuwe stijl,mensen aangeschreven,promoten etc.etc.,al met al heb ik er vele..vele ..uren ingestoken,dit heb ik met plezier gedaan.

Helaas het wilde niet lukken,sommige momenten was er een kleine opleving,maar we merken dat het echt niet meer actief te krijgen is.

Dit heeft te maken met het feit dat mensen meer op Facebook aanwezig zijn ,dat is meer van deze tijd en ook makkelijker.

Ik betrap mezelf er ook op dat Facebook toch makkelijker is om contacten te leggen met andere liefhebbers.

Een forum is niet meer van deze tijd,dat is wel duidelijk geworden helaas.

Het hosting abonnement vervalt per 07-05-2016. In ieder geval tot die tijd zal dit forum nog online zijn.

Op deze dag zal er een goede back-up worden gemaakt en zal het forum offline gaan.

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de gezellige en leerzame tijd en in het speciaal diegenen die beheerder en/of moderator zijn geweest.

Indien iemand interesse heeft in het forum of goede ideeën heeft,dan hoor ik dat graag.

Mvg.

Richard

liek
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: StaffordForum stopt definitief per 07-05-2016

Berichtdoor liek » 08 Apr 2016, 11:10

Jammer maar begrijpelijk.

Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 08 Apr 2016, 11:15

[quote="liek"]Jammer maar begrijpelijk.[/quote]

Het is inderdaad jammer,maar helaas.

Het is echt trekken aan een dood paard zoals ze dat zeggen,het gaat gewoon niet meer lukken deze tijd met een forum.

wakefullestaff
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor wakefullestaff » 08 Apr 2016, 14:06

Erg zonde maar begrijpelijk... Goed dat er iig. een goede back-up zal worden gemaakt, je weet maar nooit.
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

Nick's Mate
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Nick's Mate » 08 Apr 2016, 15:29

Dat het niet meer wil lukken deze tijd met een forum vind ik onzin.

Als modelspoorliefhebber zit ik op meerdere fora, o.a. het 3railforum, Benelux forum en het N-spoorforum.

Op het 3railforum waar men vnl. met Märklin materieel rijdt worden per dag gemiddeld toch zo'n 80 reacties geplaatst! Een zeer goed lopend forum dus evenals die andere twee.

Dat het hier niet lukt is jammer maar helaas! Zal toch een oorzaak hebben!

Stefan
Erelid
Erelid

Berichtdoor Stefan » 08 Apr 2016, 15:36

Het hondenforum loopt ook nog erg goed. Dat komt denk ik omdat de gemiddelde leeftijd van de leden van het hondenforum en de forums die jij noemt Henk hoger is. De jongeren zitten liever op Facebook, zijn verslaafd aan 'Vind ik leuks'.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v199/Stefan_dana/onderschrift_dana.jpg[/img]

Don't demand less of yourself than you do of your dog.

A lazy dogman often fails to see his dogs weaknesses or to realise the dogs full potential.

Stefan
Erelid
Erelid

Berichtdoor Stefan » 08 Apr 2016, 15:40

Het is ook nog steeds vrij omslachtig om foto's te posten vanaf mobiele apparaten. Ik snap niet dat de bouwers van het forum daar niet iets voor verzinnen.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v199/Stefan_dana/onderschrift_dana.jpg[/img]

Don't demand less of yourself than you do of your dog.

A lazy dogman often fails to see his dogs weaknesses or to realise the dogs full potential.

liek

Berichtdoor liek » 08 Apr 2016, 17:59

Persoonlijk vind ik een forum veel fijner dan Facebook. Het leest prettiger en is overzichtelijker.

Wel fijn dat die reclames tussendoor weer weg zijn. En jammer dat er te weinig animo is om er nog wat gezelligs van te maken :td

Gwendolyn
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Gwendolyn » 08 Apr 2016, 18:50

Jammer. Maar het is inderdaad begrijpelijk!
[img]http://i1077.photobucket.com/albums/w477/GwendolynL/383c3e37-30ee-48f6-9efc-271da8eeefb6_zps94052486.jpg[/img]

Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 08 Apr 2016, 19:24

Het is erg jammer,maar we zullen moeten accepteren dat het niet gaat lukken.

Naar aanleiding van dit soort berichten zie je gelijk weer activiteit op een forum,maar is jammer genoeg meestal van korte duur.

Ik zou ook willen dat hetvweer gaat looen,maar lukt gewoon niet.

Deze doelgroep is denk ik ook te klein om een forum actief krijgen.

Het hondenforum is een algemeen forum over honden dus een veel grotere doelgroep van staffords.

Mvg.

Richard

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”