forum stopt niet!!!!!!! Chleo neemt over

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
suza--nne
Rookie Staff
Rookie Staff

Re: StaffordForum stopt definitief per 07-05-2016

Berichtdoor suza--nne » 08 Apr 2016, 21:38

Jammer dat al die informatie en persoonlijke ervaringen verloren gaat. Als ik iets wil weten zoek ik het hier op en geheid dat er een topic over is. Op facebook vind je deze info niet.
[img]http://i1206.photobucket.com/albums/bb454/xxsuzannexxx/f6f1073f-efa2-40c1-b520-ace4c045d09f.jpg[/img]

Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 09 Apr 2016, 18:53

Het is zeker jammer,maar helaas is het niet anders.

Alleen krijg ik het niet meer voor elkaar en mensen vinden die willen meehelpen zijn ook lastig te vinden,iedereen is druk.

En daarentegen komt er ook weer een webhosting rekening die betaald zou moeten worden 7 mei,het bedrag is niet extreem hoog,maar wel zonde om te investeren in iets wat niet werkt.

Het is jammer,maar nogmaals,hulp en advies is eventueel welkom als er mensen zijn die het toch nog zien zitten om verder te gaan.

ebbie
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor ebbie » 09 Apr 2016, 19:28

[quote="Stefan"]Het hondenforum loopt ook nog erg goed. Dat komt denk ik omdat de gemiddelde leeftijd van de leden van het hondenforum en de forums die jij noemt Henk hoger is. De jongeren zitten liever op Facebook, zijn verslaafd aan 'Vind ik leuks'.[/quote]

spijt mij je tegen te moeten spreken Stefan, maar heden ten dage is ook Facebook onder de jongeren alweer een tijdje "uit" men zit heden veelal op instagram.

Jongeren zitten er namelijk niet (meer) op te wachten dat de ouders opa's en oma's tantes ect de foto's zien die anderen op hun pagina zetten terwijl ze iets te veel gedronken hadden of zo.....

dus die vlieger gaat helaas niet op....

wát het dan wel is weet ik niet hoor.......
Carpe diém......

Stefan
Erelid
Erelid

Berichtdoor Stefan » 10 Apr 2016, 07:10

Ik weet het ook niet. Misschien kun je nog eens Tapatalk installeren Richard. Misschien dat dat helpt.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v199/Stefan_dana/onderschrift_dana.jpg[/img]

Don't demand less of yourself than you do of your dog.

A lazy dogman often fails to see his dogs weaknesses or to realise the dogs full potential.

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Zumvlieg » 10 Apr 2016, 15:52

Wat ik denk dat mede heeft geholpen aan de ondergang van dit forum, (dont shoot me if Im wrong) is dat het dictatorschap net even te hard de hoek om kwam kijken.

Niet onvriendelijk zijn.

Geen gemene woorden zeggen.

Geen vervelende discussies voeren.

Als je jezelf niet gedraagt dan wordt je eraf gegooid.

Tuurlijk zitten er grenzen, maar toen ik op het forum kwam, was het er gezellig, er werd grotendeels dom geluld en mensen werden inderdaad de gek aan gestoken. Gekke filmpjes kwamen langs, ellenlange discussies werden gevoerd op niet de altijd vriendelijkste manier. MAAR. Er gebeurde wel wat.

Toen kwamen er meer moderators, waarvan 1 waar ik geen naam van zal noemen maar diegene had zelf niet eens een stafford/pitbull danwel enige vorm van kennis. Er werden mensen die de sjeu omhoog gooide weg getrapt, en de gezellige onnozele discussies daarbij.

Misschien zie ik het verkeerd, maar ik denk ook dat het niets te maken heeft met dat een forum niet van deze tijd zou zijn.

spyker
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor spyker » 10 Apr 2016, 16:16

Ik vind het een beetje raar op 18 maart zeg je nog dat er meer bezoekers zijn en dat het de goede kant op gaat,en nu 3 weken later trek je de stekker eruit.Naar mijn mening Zou je het iets meer tijd moeten geven.

Verder ben ik het wel met zumvlieg eens!!
[img]http://i45.tinypic.com/1sjxqx.png[/img]

D i e s e l
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor D i e s e l » 11 Apr 2016, 07:41

Misschien komt het ook doordat gebruikers van het forum vaak nogal lomp reageren op nieuwe topics.

Tuurlijk heeft iedereen zijn eigen waarheid, maar er zitten een aantal lompe figuren die altijd vervelende reacties plaatsen.

Als nieuwe bezoeker schrikt dit soms af.

Jammer van de vele info die er op het forum aanwezig is.

Wat zijn de kosten om het forum in de lucht te houden?

De echte liefhebbers zijn misschien wel bereidt hier een bijdrage aan te leveren?

Als de beslissing al gevallen is ,dan is dat jammer maar helaas, en kan ik het ook wel weer begrijpen.

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 11 Apr 2016, 11:49

Het is jammer maar begrijpelijk. Ik denk dat de vele groepen op facebook er ook mee te maken hebben dat er minder tot geen leden bij komen. Op vele groepen mag je ook geen reclame maken voor het forum of naar toe verwijzen dat hier veel info te vinden is en bovendien lijkt het ook de huidige mentaliteit dat mensen niet willen leren.

Ook denk ik omdat er veel haat en nijd is ontstaan de afgelopen jaren en er verschillende clubjes zijn dat mensen niet meer met elkaar willen zitten op een forum daar bied Facebook met de mogelijkheid tot geheime groepjes een uitkomst...

Toen het forum begon was dat de tijd dat internet net een beetje voor iedereen toegankelijk werd en was er nog niet zoveel op gebied van sites enz. Nu zijn er vele sites vele facebook groepen enz enz...

Jill vind het wel heel jammer als kleine pup was ze al een trouwe mee lezer en dat is nog steeds zo :knipoog

[attachment=0]20160411_123325.png[/attachment]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

liek
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor liek » 11 Apr 2016, 20:27

Wat een lekker grijs toetje heeft Jill! :luve :luve

Mascha
Forumbabe 2007
Forumbabe 2007

Berichtdoor Mascha » 12 Apr 2016, 07:16

wat een beauty blijft jill! :loep