forum stopt niet!!!!!!! Chleo neemt over

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: StaffordForum stopt definitief per 07-05-2016

Berichtdoor Mick » 12 Apr 2016, 09:13

[quote="Zumvlieg"]Wat ik denk dat mede heeft geholpen aan de ondergang van dit forum, (dont shoot me if Im wrong) is dat het dictatorschap net even te hard de hoek om kwam kijken.

Niet onvriendelijk zijn.

Geen gemene woorden zeggen.

Geen vervelende discussies voeren.

Als je jezelf niet gedraagt dan wordt je eraf gegooid.

Tuurlijk zitten er grenzen, maar toen ik op het forum kwam, was het er gezellig, er werd grotendeels dom geluld en mensen werden inderdaad de gek aan gestoken. Gekke filmpjes kwamen langs, ellenlange discussies werden gevoerd op niet de altijd vriendelijkste manier. MAAR. Er gebeurde wel wat.

Toen kwamen er meer moderators, waarvan 1 waar ik geen naam van zal noemen maar diegene had zelf niet eens een stafford/pitbull danwel enige vorm van kennis. Er werden mensen die de sjeu omhoog gooide weg getrapt, en de gezellige onnozele discussies daarbij.

Misschien zie ik het verkeerd, maar ik denk ook dat het niets te maken heeft met dat een forum niet van deze tijd zou zijn.[/quote]
4

Dit!

Ik had nog niet eerder zoveel mensen hier voorgoed zien vertrekken als toen, ze jaagde de ene na de andere met kennis weg, door dom gebrabbel en machtmisbruik. Dan waren we zelfs nog beter af met die cliniclown.....

Ik mis de discussies over de pieten en het koorknaapje enz enz, god wat hebben we toen gelachen! De rellen tussen de groepjes en hun visies over wat een stafford zou moeten zijn. Nu komen we niet veel verder als het sociaal/niet sociaal geneuzel.

Richard, je stelt een MOD aan die ik werkelijk nog nooit hier heb gezien en dus ook niets heeft toegevoegd. persoonlijk begrijp ik dat niet. Het zal vast een bekende van je zijn, maar misschien had je beter iemand van de oude garde kunnen vragen die reactie met inhoud gaf. Die kan namelijk discussie opgang brengen en van inhoud voorzien.
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 12 Apr 2016, 20:16

Het is wel mooi om de reacties hier te lezen en dat iedereen een mening heeft.

Ik daag een ieder dan ook uit om eventueel mee te helpen te laten zien hoe het wel moet....

Regelmatig zijn er topics voorbij gekomen waarin werd gevraagd of er leden zijn die eventueel willen meewerken aan het forum.

Vrijwel nooit is er respons geweest op dit soort topics.

Ben bang dat het nu te laat is of er moeten nu nog leden opstaan die er nog wel heil in zien en willen mee gaan werken, dan hoor ik dat graag.

Mascha
Forumbabe 2007
Forumbabe 2007

Berichtdoor Mascha » 13 Apr 2016, 07:16

[quote="Richard"]Het is wel mooi om de reacties hier te lezen en dat iedereen een mening heeft.

Ik daag een ieder dan ook uit om eventueel mee te helpen te laten zien hoe het wel moet....

Regelmatig zijn er topics voorbij gekomen waarin werd gevraagd of er leden zijn die eventueel willen meewerken aan het forum.

Ben bang dat het nu te laat is of er moeten nu nog leden opstaan die er nog wel heil in zien en willen mee gaan werken, dan hoor ik dat graag.[/quote]

beetje een lampenknopje aan het worden richard.

hoeveelste keer is dit nu dat je het forum definitief eruit gooit en dan toch misschien niet?

je besluiteloosheid helpt niet mee om mensen het idee te geven dat je er echt voor gaat. 1 tegenslag en je kapt ermee. je begon met allemaal ideeën over de toekomst van het forum. dat heeft tijd nodig. en elke keer dat je piept dat je stopt of het forum laat stoppen begin je weer opnieuw te tellen.

er zijn dus 3 opties:

1. je gaat door en gaat er dan ook voor'

2. je stopt en steekt de hand in o.a. je eigen boezem

3. je piept nog een paar keer "ik ga hoor!!" waardoor het vertrouwen compleet weg is bij de leden waarna je alsnog stopt en kunt roepen dat de leden dit op hun geweten hebben omdat ze geen respons geven op jouw niet concrete oproepjes.

ik ben een paar jaar moderator geweest op dit forum. ik heb mijn portie wel gehad :knipoog
[img]http://i.imgur.com/W9eWwci.jpg[/img]

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 13 Apr 2016, 07:26

Ik zou geen modje willen zijn. In het verleden weleens op andere fora modje geweest maar niet mijn ding. Ben liever lid...
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 13 Apr 2016, 09:14

[quote="Richard"]Het is wel mooi om de reacties hier te lezen en dat iedereen een mening heeft.

Ben bang dat het nu te laat is of er moeten nu nog leden opstaan die er nog wel heil in zien en willen mee gaan werken, dan hoor ik dat graag.[/quote]

Ik vind het altijd grappig om te zien dat iemand geprikkeld raakt van wat ik schrijf.

Ik schreef±
[quote]
beter iemand van de oude garde kunnen vragen die reactie met inhoud gaf[/quote]

Ik denk echter dat ik hier niet de juiste persoon voor ben, want dan moet ik ineens genuanceerd gaan reageren en kan ik geen vegen meer uitdelen, waardoor mijn plezier zal afnemen. Maar goed als jij het aandurft :gek bij deze.....

Ik heb je al meerdere malen in pb´s tips gegeven, veel meer dan dat kan ik denk ik niet doen. Heb zelf Jan/jaapie uit de kast getrokken, wat weer uitermate grappig was vond ik.

Waarom heb je geen email eruit gedaan dat de foto wedstrijd weer van start ging, wellicht had je hiermee de plaatsjes verzamelaars weer aangetrokken.

Het is nooit te laat en het is hier wel vaker even stil gevallen en na wat nieuwe mensen die voor input zorgde weer booming geweest. Je moet dit forum niet gaan vergelijken met forum die meerdere rassen of bezigheden combineren, want die activiteit ga je hier niet krijgen. Je zou kunnen inspringen op de markt en actief mensen uit de bully wereld kunnen benaderen om hier te komen, maar denk dat je daarmee een strijd gaat binnenhalen tussen de mensen zoals ik en de bully mensen.

Maar neem nu een besluit of je stopt of je geeft het x tijd, het wankelen op de balans doet ook geen goed, want waarom zou ik nog info en tekst plaatsen als het zo toch de grijs bak in gaat.
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Stefan
Erelid
Erelid

Berichtdoor Stefan » 13 Apr 2016, 09:49

Gewoon je plan doorzetten Richard om te stoppen met het forum. Die zogenaamde oude garde zit toch niemand op te wachten.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v199/Stefan_dana/onderschrift_dana.jpg[/img]

Don't demand less of yourself than you do of your dog.

A lazy dogman often fails to see his dogs weaknesses or to realise the dogs full potential.

Mascha
Forumbabe 2007
Forumbabe 2007

Berichtdoor Mascha » 13 Apr 2016, 10:03

[quote="Stefan"]Gewoon je plan doorzetten Richard om te stoppen met het forum. Die zogenaamde oude garde zit toch niemand op te wachten.[/quote]

dat denk ik ook niet. daarbij komen die niet zomaar terug denk ik.

Stefan
Erelid
Erelid

Berichtdoor Stefan » 13 Apr 2016, 10:12

Nee, die zitten daar niet meer op te wachten. En komt de 1 terug, dan gaat de ander weer weg, want de meesten kunnen niet (meer) met elkaar door één deur.

Waar wil je het nog over gaan hebben? Alles is al tot in den treure besproken.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v199/Stefan_dana/onderschrift_dana.jpg[/img]

A lazy dogman often fails to see his dogs weaknesses or to realise the dogs full potential.

Mascha
Forumbabe 2007
Forumbabe 2007

Berichtdoor Mascha » 13 Apr 2016, 10:36

[quote="Stefan"]Nee, die zitten daar niet meer op te wachten. En komt de 1 terug, dan gaat de ander weer weg, want de meesten kunnen niet (meer) met elkaar door één deur.

Waar wil je het nog over gaan hebben? Alles is al tot in den treure besproken.[/quote]

je zou het forum kunnen sluiten. alle bullshit eruit en het alleen als kennisbank kunnen gebruiken. maar ik vraag mij af of dat meerwaarde heeft

Stefan
Erelid
Erelid

Berichtdoor Stefan » 13 Apr 2016, 10:53

Ik denk het niet. Als je het bijv. hebt over gezondheidsproblemen, dan wil denk ik toch iedereen zijn eigen verhaal doen. Elke situatie is toch net wat anders. Dan zal men toch vaker het verhaal/vraag op Facebook zetten.

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”