Concept tekst reclame forum

Ideeën,suggesties,opmerkingen worden hier besproken.
Forumregels
Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Concept tekst reclame forum

Berichtdoor Mick » 20 Apr 2016, 09:54

Zumvlieg reageerde op een topic en kwam met deze reactie:

[quote="Zumvlieg"]
ik wil wel kijken of ik reclame kan maken voor het oudstaffordforum.nl om bekendheid te vergaren met een sympathiek kort stukje tekst erbij over de vernieuwingen. Mogelijk durven mensen dan weer hier te komen met vragen.[/quote]

Ik ben niet bepaald de juiste om dit soort teksten te schrijven, maar zal een poging doen. Vul aan, vervang of schrijf een beter stuk als je het kan!!!

Het Staffordforum (www.oudstaffordforum.nl en www.staffordforum.nl) heeft een nieuwe doorstart gemaakt. Het forum is voor de liefhebbers van Staffords (AST en SBT) en pitbulls, word gerund door mensen die al jaren staffords en of pitbulls hebben. Het forum bestaat al sinds 2003 en bevat een hele boel informatie en ervaringen van mensen over deze rassen. We nodigen jullie uit om je aan te melden en mee te praten over deze rassen!

Goed zoals je ziet moet dat heel veel beter kunnen als wat ik op papier weet te krijgen....., dus wie helpt?
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Re: Concept tekst reclame forum

Berichtdoor Inge en Bono » 20 Apr 2016, 10:01

Eve.... joehoe; kijk eens in dit topic :knipoog
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Zumvlieg » 20 Apr 2016, 10:56

Leuk! Tips en tekst is altijd welkom! Ik kijk vanavond even wat ik hier terugvind!

Gwendolyn
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Gwendolyn » 20 Apr 2016, 18:37

Jaren geleden werd het staffordforum opgericht, door en voor mensen met een passie voor het ras. Na een tijdje radiostilte en verandering van beheerder is het forum vandaag sterker dan ooit terug. De bedoeling is om op een respectvolle manier en in een gezellige groep kennis uit te wisselen en informatie te delen met mekaar. Wij kijken er naar uit om jullie welkom te heten op www.oudstaffordforum.nl

Zit er hier ook wat bruikbaars bij?
[img]http://i1077.photobucket.com/albums/w477/GwendolynL/383c3e37-30ee-48f6-9efc-271da8eeefb6_zps94052486.jpg[/img]

banjo
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor banjo » 20 Apr 2016, 18:59

nou ik heb even gekeken naar populaire woorden op google

aanslag

vluchteling

bmw

sex

boer zoekt vrouw

biologische

duss,

bent u op zoek naar een stafford of pitbull ,en een waarbij u niet elke week met u BMW naar de da hoeft , en dus een AANSLAG is op portemonnee ,VLUCHT dan eens weg bij u tv, en BOER ZOEKT VROUW ,dat is toch enkel maar eo SEX

neem dus eens een kijkje op het stafford stepfert shaford forum ,ook voor BIOLOGISCHE barf

word je wel gevonden denk ik

Chleo
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Chleo » 20 Apr 2016, 19:03

:lac :lac :lac
Chleo 01-10-2010

Caesar 24-01-2014

Brasco 23-07-2010 / 02-12-2013, out of our life, but not out of our heart.

wakefullestaff
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor wakefullestaff » 20 Apr 2016, 19:30

[quote="Mick"]Zumvlieg reageerde op een topic en kwam met deze reactie:

[quote="Zumvlieg"]
ik wil wel kijken of ik reclame kan maken voor het oudstaffordforum.nl om bekendheid te vergaren met een sympathiek kort stukje tekst erbij over de vernieuwingen. Mogelijk durven mensen dan weer hier te komen met vragen.[/quote]

Ik ben niet bepaald de juiste om dit soort teksten te schrijven, maar zal een poging doen. Vul aan, vervang of schrijf een beter stuk als je het kan!!!

Het Staffordforum (http://www.oudstaffordforum.nl en http://www.staffordforum.nl) heeft een nieuwe doorstart gemaakt. Het forum is voor de liefhebbers van Staffords (AST en SBT) en pitbulls, word gerund door mensen die al jaren staffords en of pitbulls hebben. Het forum bestaat al sinds 2003 en bevat een hele boel informatie en ervaringen van mensen over deze rassen. We nodigen jullie uit om je aan te melden en mee te praten over deze rassen!

Goed zoals je ziet moet dat heel veel beter kunnen als wat ik op papier weet te krijgen....., dus wie helpt?[/quote]

Een nieuwe start, of, doorstart gemaakt.... een nieuwe doorstart is nie wa :D

Daarnaast dan aangevuld met de trefwoorden gegoocheld door Banjo, aanslag vluchteling bmw sex boer zoekt vrouw biologische, een ultieme mix...
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 20 Apr 2016, 19:45

[quote="banjo"]nou ik heb even gekeken naar populaire woorden op google

aanslag

vluchteling

bmw

sex

boer zoekt vrouw

biologische

duss,

bent u op zoek naar een stafford of pitbull ,en een waarbij u niet elke week met u BMW naar de da hoeft , en dus een AANSLAG is op portemonnee ,VLUCHT dan eens weg bij u tv, en BOER ZOEKT VROUW ,dat is toch enkel maar eo SEX

neem dus eens een kijkje op het stafford stepfert shaford forum ,ook voor BIOLOGISCHE barf

word je wel gevonden denk ik[/quote]

Ben blij dat je er ook weer bij ben!

Dit moet hem worden!!
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

liek

Berichtdoor liek » 20 Apr 2016, 19:47

@Banjo... :lac :lac

@Gwendolyn, leuk geschreven! Voeg daar een stukje humor aan toe ala Banjo en dan komen de leden vanzelf.. :cool

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 21 Apr 2016, 12:10

:lac
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

Terug naar “Ideeën,suggesties en opmerkingen”