Twee druppels water in twee verschillende rivieren

Hier staan verhalen gemaakt voor en door Stafford en Pitbull liefhebbers
Forumregels
Mieke en Joop

Twee druppels water in twee verschillende rivieren

Berichtdoor Mieke en Joop » 19 Mar 2007, 19:09

Of te wel , een dagboek van 2 pups in verschillende huizen . Ik doe dit samen met Red Angel Yana .We hebben afgesproken dat we ieder per dag een stukje plaatsen over de belevenissen van onze pups en hopen zo een leuk dagboek te maken.
Ivar is van Red Angel Yana en Joop van Mieke (ik dus) , beiden bijna even oud , op 1 week na .

Joop hebben we afgelopen zaterdag gehaald , dus die bijt ( letterlijk en figuurlijk :knipoog ) de spits af.
Wij hopen dat jullie hier veel plezier aan beleven .
:D

Edit: Graag de reacties geven in het aparte topic
http://www.staffordforum.nl/viewtopic.php?t=42749

Mieke en Joop

Berichtdoor Mieke en Joop » 19 Mar 2007, 20:12

Hallo allemaal ,
Ik ben Grrarfwoef , altands zo heeft mijn moeder mij genoemd.
Mijn nieuwe baasjes kunnen dit niet goed uitspreken , hoewel ik het ze wel vaak voor heb gezegt , maar ze snappen er nix van. :weenie
Mijn baasjes hebben mij daarom maar Joop genoemd. :gek . Nou ja het went wel.
Ze kwamen mij afgelopen zaterdag halen , mijn moeder had me al zoiets vertelt maar ik begreep er niet veel van.
Ze kwamen via de achterdeur binnen en werden entousiast begroet door mijn ouders. :zwaai Daarna kwamen ze mij uit de kist halen .
Ik herkende haar geur nog en likte haar hele gezicht af. Ik vond haar wel lief .:luve
Ik mocht wat rond lopen en mijn baasjes kregen koffie.
Op een gegeven moment kreeg ik iets om mijn nek gebonden , heel irritant. Daar ging ook nog eens een lange lijn aan.
Ik voelde dat er wat ging gebeuren en begreep wat mijn moeder had bedoeld . Ik kreeg nog een lik van haar en mijn broertje en zusjes riepen dat ik moest blijven, mijn vader riep dat het goed was en dat ik moest luisteren naar mijn nieuwe baasjes.
Ik werd een beetje bang want we liepen naar de deur , hij ging open en.... allemaal rare luchtjes en een harde grond. :zoo
Maar ik vond het toch wel spannend en liep netjes mee. De baasjes spraken steeds over auto, geen idee wat dat nou weer was. Nou daar kwam ik gauw achter .
Een auto is iets waar je heeeeeeeeeeeeerlijk in kan slapen!!!
Onderweg moest ik eruit om , zoals hunnie dat noemen , te plassen.
Na een klein poosje lopen zakte ik door mijn knieen en dat natte spul kwam eruit. Het vrouwtje werd heel opgewonden en aaide me , ik denk dat ik had 'geplast 'en dat ze heel blij was , ik ook , vond het wel wat hebben. Dus plassen is dat natte spul , ok.
Na nog een hele tijd te hebben geslapen stopte de baas weer en moest ik er weer uit . Ik wilde helemaal niet maar het vrouwtje tilde me op en we zijn weer een deur in gegaan.
Nou daar rook het ook heeeeeeeeeeeel vreemd en er stonden gelijk twee katten me aan te staren , heel eng. Ik zei ze in mijn taal maar gedag , tja wat moet je anders he? Dat vonden ze niet zo leuk en ze liepen weg , HA HA :bleble dat had ik mooi voor elkaar. Vol zelfvertrouwen liep ik verder en vond van alles waar je lekker op kan knagen, heeeeeeerlijk . Ik ben van de spanning maar een beetje gaan rennen en het vrouwrje pikte dat leuk op en ging met me spelen .
WAUW toffe plaats hiero !!!!! :goe
Maarja lang hield ik het niet vol ik was ondanks het slapen in de auto toch erg moe .Ik zakte bij het vrouwtje haar voeten in slaap , ze tilde me toen op en legde me op de bank .Zalig zo op die kussens .
Tja zo heb ik eigenlijk de hele avond een beetje doorgebracht, beetje slapen , beetje spelen , plasjes doen en het werd donker.
Na een tijdje pakte het vrouwtje me op en legde me in iets lekker zachts dat rook naar mijn mama en mijn broertje en zusjes , dat was wel prettig want ik miste ze best wel. Ik viel lekker in slaap en ver weg zag ik dat het vrouwtje het deurtje dicht deed en daarna hoorde ik gekraak en waren alle lichten uit . Ik dach alleen maar aan slapen , ik was zoooooo moe.
Na een poos werd ik wakker en wilde gezellie gaan spelen . MAAR IK KON ER NIET UIT !!!!! Nou dat heb ik ze laten weten ook , ik heb ze heel hard geroepen :boo , maar er kwam niemand .Eindelijk na een hele poos , ik was al weer in slaap gevallen , kwam het vrouwtje naar beneden en mocht ik eruit . YES!!!!!!!!
Jeetje mina wat een dag !!!!!

:paw Joop
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mieke en Joop op 19 Mar 2007, 20:48, 2 keer totaal gewijzigd.

Mieke en Joop

Berichtdoor Mieke en Joop » 19 Mar 2007, 20:27

Zondag :

Dit was voor mij een geweldige dag .
Er kwamen steeds mensen binnen om mij te bekijken . :engel
Iedereen speelde ook zo leuk met me , jeetje wat had ik een plezier .
Op een gegeven moment kwamen er weer mensen en ook een hond.
MAMA!!!!! dacht ik , ze rook wel vreemd , maar het was toch echt mama,
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh .
Toch deed ze raar , ze liep voor me weg en wilde helemaal niet spelen :roll: .
Ik snapte er nix van :huil ......
Na een tijdje moest ik plassen en gingen we de tuin in en mijn mama ging ook mee .
Daar begon ze weer een beetje normaal te doen en wilde wel spelen.
Ik kon ook dichtbij komen en dacht : lekker weer even drinken bij mama .
Maar liggen ging ze niet en .............................. ZE HAD MAAR 1 TEPEL !!!!! :nut
Hoe kan dat nou ????????? :weenie :weenie
Ik heb eens goed geroken en die tepel stonk naar dat natte spul :k
Eigenlijk rook het een beetje zoals papa.
Eindelijk had ik het door ...... Het was mama niet maar een andere hond .
Wel 1 waar je leuk mee kan spelen man ! Dus hebben we lekker lopen ravotten, hij deed soms wel een beetje hard maar dat vond ik niet erg .Ik heb hem laten zien dat ik heel stoer ben met mijn staart in de lucht :D :engel
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mieke en Joop op 21 Mar 2007, 08:57, 3 keer totaal gewijzigd.

Mieke en Joop

Berichtdoor Mieke en Joop » 20 Mar 2007, 09:55

Maandag 19-02-2007

Na weer een nacht met veel gehuil , ik vindt die "plaats" echt nix , kwam het vrouwtje weer naar beneden.
Ik gelijk stil natuurlijk... ik mag eruit !!!!
Ik moest ook gelijk naar buiten waar ik netjes hebt geplast en gepoept :oops: . Het vrouwtje vindt dat geweldig , nou ik dus ook en loop daarna dan stoer met mijn staart in de lucht door om haar te laten zien dat ik al groot ben. Af en toen zak ik binnen ook door mijn knieen , maar dan zegt ze FOEI en pakt me gelijk op om weer naar buiten te gaan.
Daar moet ik toch nog eens goed over nadenken.

Op een gegeven moment pakte het vrouwtje me op en zei "plaats"en zette me weer in dat ding met die deur . Ik snapte er nix van :zoo , het was nog licht dus ik begon een beetje te piepen en het vrouwtje zei Foei ! dus ik gelijk stil .Die toon vindt ik echt niet leuk . Maar ik kreeg toen ik stil was meteen iets heerlijks in mijn mond gedrukt . JAMMIE ! wat is dat nou??? Het vrouwtje werd weer heel vrolijk . Daarna liep ze weg en kwam terug met een raar ding dat heel veel lawaai maakte , tussen door kreeg ik steeds dat lekkers weer en het vrouwtje bleef vrolijk tegen me praten . Ik vond het wel best zo en ging lekker liggen , HUP , weer wat lekkers , Wauw !!!!.Toch wel leuk op die "plaats" .
Ik werd wakker en alles was weer stil , vrouwtje deed het deurtje weer open en is met me gaan spelen , de baas kwam ook naar beneden en die is helemaal vet , die stoeit echt met me zoals mijn broertje deed ,geweldig vindt ik dat . :box
Na het spelen hebben we buiten gelopen met dat ding weer om mijn nek , pffffffffff, ik vindt dat maar nix , dat jeukt verschrikkelijk , maja vrouwtje vindt het prachtig , dus loop ik maar netjes mee. Je ziet onderweg ook zoveel leuks. Andere honden , alleen jammer dat de meeste weglopen voor me . Maar de mensen zijn te gek ! Die aaien me lekker . De kleine mensjes zijn helemaal gaaf, daar kan je leuk achteraan rennen , dan worden ze helemaal vrolijk.
HA!!, de katten hebben zich erbij neergelegt dat ik er ben , Saartje ( zo wordt ze door het vrouwtje genoemd) kwam zowaar bij me liggen, best wel gezellie.
Ja alles is geweldig , zelfs dat ding met die deur valt wel mee.

AfbeeldingAfbeelding

Mieke en Joop

Berichtdoor Mieke en Joop » 21 Mar 2007, 08:11

Dinsdag 20-03-07

Vandaag heb ik de boel maar eens verkend.
Ik ben zelfs in de keuken geweest, daar staan interresante dingen .
Er staat een bak met steentjes en die stinkt :k ... dus ik denk het vrouwtje te helpen door hem schoon te willen maken .
Gelijk weer FOEI! ... Nou dan niet DUH!.
Dan maar weer naar de kamer en eens kijken hoe de kast smaakt ...FOEI! ook niet goed (zucht)
De tafelpoten zagen er ook goed uit .... even kijken hoe hard die zijn ,OH er zit wat onder geplakt :hihi effe kijken of ik dat eronderuit kan krijgen......FOEI! jeetje :zoo mag ook al niet pfffffffffffffffff. Ik heb het vrouwtje maar eens vertelt hoe ik er over dacht .Ze luisterde niet eens , ze liep gewoon weg !! Nou vraag ik je? :gek
Nou ja dan niet.Ik ben maar met mijn touw gaan spelen , dat mag tenminste wel.
De katten kwamen ook even kijken hoe ik met dat touw bezig was , dus ik , sociaal als ik ben :engel , vragen of ze mee wilde doen . Nou ze keken me alleen maar aan , draaide hun kop om en liepen weg. Pfff Kapsones tiepjes.
Na een poosje kwam het vrouwtje weer met dat ding voor om mijn nek , dus weer naar buiten.
Maar vandaag was er niet veel aan , het was koud. Maar goed ik liep netjes mee. Onderweg kwamen we een andere hond tegen en die wilde wel spelen YES! ..Maar jeetje wat was ze druk zeg , ik werd er tuureluurs van :gek .Ik heb haar maar even duidelijk gemaakt dat ik het niet leuk vond. Maar ze bleef maar doorgaan .Gelukkig was het vrouwtje uitgekletst en liepen we weer door.
Thuis gekomen ben ik gaan slapen op mijn 'plaats', ligt toch wel lekker daar.
Ik werd wakker van allemaal lekkere luchten, man wat rook DAT lekker .
Het vrouwtje was bezig in de keuken . Ik en maar eens even gaan kijken en het water liep in mijn bek , oh oh oh wat rook dat zaaaaaaaaaaaalig zeg.
Even later liep ze met de mensen voerbakken ( hele rare platte dingen ) naar de kamer en de baas en het vrouwtje gingen eten . NOU , dat wilde ik ook wel even proeven , dus ik netjes vragen of ik ook een stukje mocht proeven. Geen reactie :roll: , nog een keer vragen , hup wordt ik opgepakt en met een "plaats "werd ik in dat ding met deur gezet ..... EN DE DEUR GING DICHT !!!! :boo . Pisnijdig was ik, ik vroeg het toch netjes ?????
Nou ja dan vraag ik het nooit meer DUH!
Nadat de voerbakken leeg waren mocht ik er weer uit en ben ik met de baas gaan spelen :D . Ik was wat enthousiast en baasje zijn hele kin lag open :hihi maar hij was niet echt boos, toffel kerel :goe
Afbeelding

Red angel Yana

Berichtdoor Red angel Yana » 21 Mar 2007, 16:13

Nouwww...eindelijk dan...het tweede druppeltje water is gearriveerd! :D

Na nog snel even een plantje te hebben gehaald voor haar "oude thuis"..zijn we onderweg gegaan.

Na een kwartiertje waren we eral..Ik voelde wat vlindertjes in mijn buik, met het idee dat we nu niet "alleen" kwamen kijken..maar we zouden Ivar ook echt gaan meenemen! :D

We kwamen binnen..ik zetten meteen de spullen neer..drukte de vrouw des huizes haar plantje in der handen..en sjeeste meteen naar ONZE kleine grote man!! :lac

Hij zat helemaal achteraan in het hoekje..en keek mij eens aan "hey..jij komt me bekend voor" , maar hij dacht er niet aan om eens wat dichterbij te komen.."kom dan ivartje..kom maar bij vrouwtje" (op zo'n overdreven hoge, blije toon) In gedachte stak hij zijn middelvinger op en zou gedacht hebben..ja doeeiiii.. doe maar wat moeite om me te pakken te krijgen :bleble

Na enkele blije pogingen kwam hij toch in beweging en ik kom eindelijk dat zachte buikje vasthouden.. "dag lieve kleine schat van me..ga je lekker met me mee!"

vanuit zijn ooghoeken bekijk hij me eens..en liet zich ondertussen lekker in zijn nekje kroelen. Ik verstopte mijn neus in zijn nek..en snoof die heerlijke puppie-geur op..mmmm...waarop hij vast gedacht heeft "wat moet dat mens in mijn nek te snuffelen?" :ig

Nog even snel formulieren ingevuld..puppie-pakket gekregen..en hup! in het reismandje, op weg naar de rest van zijn leventje!! :D

Thuis aangekomen was Ivar nog steeds rustig is het kleine reismandje dat eigenlijk voor de kat is bedoeld. In de woonkamer wachten twee nieuwsgierge staffie's op hun nieuwe vriendje, waarover ik hun heb verteld..terwijl ze me met schuine koppie's aankeken.

Butcher en Yana zaten in de bench en om ze eens rustig kennis te laten maken, heb ik Ivar ervoor gezet. Nou.. ze vonden het alledrie reuuuuuze interssant . Dus na een minuutje de bench maar open gezet.

Ivar natuurlijk meteen aan de tepels van Yana..en aan de "eenzame tepel" van butcher :lac Waarop de volwassen honden reageerde door gekke sprongen te maken. :nut

De bench vond Ivar meteen lekker rustig..en met een aanloopje weet hij al aardig over het net-iet-te-hoge stukje van de bench heen te komen..om vervolgens te gaan graven en zijn tanden eens in het dekentje te zetten..waarna hij een duidelijke FOEI! te horen krijgt. Dan kijkt hij me aan..maar hij houd wel meteen op..(om door te gaan waarneer ik mij weer omdraai)

Toen vond ik het maar eens tijd om buiten even een plasje te gaan doen..dus het lieve, leuke, schattige oranje riempje omgedaan..en op de arm mee naar het grasveldje.."Gezellig" dacht ik dolgelukkig. Lekker lopen met de kleine :D Nou daar dacht Ivar dus anders over..ten eerste vond hij dat riempje helemaal niet zo geweldig als ik hem vond...ten tweede vond hij het veel te koud en bibberde als een rietje..en ten derde..meelopen kwam nog niet voor in zijn woordenboek..zoals verwacht :roll:

Dus ikke weer mijn hoge blije stem opgezet..en zo meter voor meter Ivar naar voren gekregen, maar voor elke meter dat hij liep..moest hij ook 2 minuten krabben om dat riempje maar af te krijgen..die arme pup zal wel gedacht hebben "ben ik in de hel beland ofzo?" :zoo

Dus na een tijdje (zonder een hoogverwachte plasje te hebben gedaan) snel naar binnen, waar het lekker warm is.

Lekker brokjes gegeten..en zelf de bench in gegaan om vervolgens heerlijk in slaap te vallen..valt ook niet mee..al die indrukken...slaap maar lekker Ivar :)

Groetjes Jaimy, Yana, Butcher en Ivar

Mieke en Joop

Berichtdoor Mieke en Joop » 22 Mar 2007, 09:56

Woensdag 22-03-07

Ik ben vandaag op visite geweest bij "mama" , de mensen noemen hem Buddy. Hij was erg blij me te zien,hij begroete me heel luid, maar ik moest eerst even wat wennen.
Allemaal vreemde luchten en dan Buddy die om mij heen aan het draaien was. Maar na een poosje zijn we lekker gaan spelen ... hij speelt heel rustig met me dat vindt ik lief van hem. Het vrouwtje moest even weg .. dat vond ik niet zo erg want ik had zat te doen ! De bel ging ... Buddy begon meteen te roepen dus deed ik vrolijk mee ... ik vond het wel spannend en rook volgens mij een andere hond. ..En ja hoor daar kwam hij binnen stormen met nog twee mensen... Ik schrok me rot :zoo en liet van schrik mijn plasje lopen :oops: ... Jeetje zeg .. wat was die druk pfffffffffff .. Ik ben naar de mens gegaan die het meeste naar het vrouwtje rook en vroeg of ze me op wilde tillen.... Gelukkig deed ze dat ... ik moest dit toch even verwerken allemaal.
Spike ( heet de hond die binnen kwam) wilde maar met me spelen ... en kwispelde met zijn staart en riep maar steeds , kom nou spelen joh!!!.
Ik riep terug , laat me met rust!!!.
Hij ging maar met Buddy spelen... Ik heb dat zo eens aangekeken en vond het toch wel leuk ... ik ben van de schoot af gegaan en ben voorzichtig naar ze toe gelopen. Ik hield mijn staart maar tussen mijn poten om die Spike te laten zien dat hij een beetje rustig moest doen. ... Deed tie mooi niet .. ik vluchte naar de eerste de beste mens die ik zag en die nam me op de bank ... Pffffffffffff, gelukkig ...... Oh jee spike kwam ook op de bank en daagde me uit .... HA ! Dat kon ik natuurlijk niet laten gebeuren dus ik dapper laten zien dat ik dat drukke gedoe niet leuk vond .. En hij begreep het :hihi .. Hij deed heel rustig maar nu kreeg ik zelfvertrouwen en ben hem uit gaan dagen ... nou toen was het hek van de dam ..we hebben lekker lopen ravotten op de bank en ik heb hem laten zien dat ik niet over me heen laat lopen . Het vrouwtje was inmiddels al weer terug en vond het prachtig... ik hoorde haar lachen en steeds mijn naam zeggen . Ik voelde me zo trots !!!! Arme Buddy , hij wilde me beschermen ( lief he?) . Maar had gauw door dat dat niet nodig was ... en je zag zijn verwarring.. hij wist niet meer wie hij moest beschermen. ... En wie denk je dat als eerste stopte met spelen????.....
:hihi SPIKE!!!!!!!!!! :lac ... die was heel moe en is gaan slapen op de grond ... Ik nog een paar keer geroepen zo van .. Hey kom je nog????... Maar nee hoor , Spike sliep. Het vrouwtje kwam weer met de riem ( zo heet dat ding om mijn nek) en ik mocht weer mee met de auto ....Thuis gekomen ben ik gelijk naar mijn bench ( dat ding met de deur) gelopen en lekker gaan slapen .....Was heel leuk die andere honden .

Na het slapen moest ik even naar de dierenarts , ik heb zoon last van mijn oor.. komt volgens mij door die kouwe wind buiten :roll: . ik wist wel dat ik niet naar buiten moest gaan , maja , het vrouwtje wil dat persee. Nu krijg ik iets in mijn oor , en dat kieteld joh! :hihi Ik vindt het echt nix ,ik kronkel me in allerlei bochten om aan dat spul te ontkomen , ineens was daar de baas met een stukje kaas , NOU dat ging er wel in , en ik had niet eens door dat het vrouwtje dat spul in mijn oor deed EN de jeuk gaat er wel van over. Zo mogen ze het vaker doen .

Als het donker is vindt ik het nog steeds niet leuk in de bench , ik voel me dan erg alleen en dat laat ik ze horen ook. Maar omdat er toch niemand komt val ik wel steeds weer in slaap... zucht :roll: ik wou dat ik mee naar boven mocht............

Afbeelding

Red angel Yana

Berichtdoor Red angel Yana » 22 Mar 2007, 17:18

dag twee. 22 Maart 2007.

Met hangende oogleden kom ik mijn slaapkamer uit gestommeld..Kleine Ivar zit al op me te wachten..hopend dat ik zijn deurtje kom open maken..dus dat doe ik natuurlijk meteen..haal die kleine boef eruit.. die zelfde kleine boef die ons de hele nacht heeft opgehouden met een hartverscheurdend geluid waarvan de buren ook konden meegenieten.

Ik kus hem op zijn kleine neusje en zeg "zo kleine man..je vond het dus niks zo in je eentje?" Hij keek me met twee waterige oogjes aan, alsof hij wou zeggen, "nee..dus ik mag vannacht vast wel bij jou slapen?"

Ik zette hem weer neer en ging de kleine uit bed halen. Na die heerlijke ochtendluier te hebben verschoond kwam ik de kamer weer in om mijn dochter der box in te zetten..en daar trof ik een hele andere pup aan die ik gisteren nog had gezien..er was niks meer over van het onzekere hoopje ellende die gisteren opgerold op mijn schoot in slaap was gevallen. :zoo

Ivar rende van de ene kant naar de andere kant..terwijl hij met zijn denkbeeldige vriend speelde..Butcher en Yana bekeken de dolle stier vanaf de veilige bank..en leken te denken..puff..laat hem eens wat rustiger doen op de vroege ochtend..Ik pakte het knuffeltje van Ivar en schudde hem heen en weer over de grond..Ivar kwam er meteen afgeraast en sprong met zijn twee voorpootjes op zijn "prooi"..zo hebben we een kwartiertje gespeelt

..ontbijtje klaar gemaakt..en toen ik de kamer in kwam gelopen vond ik een keutel onder de tafel..ik zuchtte maar eens.."die zal ik de komende weken wel vaker tegenkomen". Er moet een grasmatje op het balkon komen om hem daar op te zetten of hij weer moet..want zo snel naar beneden lopen als je 4 hoog woont zonder lift..dat lukt niet..dus mijn vent heeft straks wat te doen.. :D

Ivar heeft ondertussen Yana en Butcher ontdekt en probeerd al springend op de bank te komen...tot opluchtig van Butcher en Yana lukt dat natuurlijk niet.."Jaaaa...gezellig zijn jullie hoor" zie ik Ivar denken.."komen jullie me niet even begroeten?"...Jawel, denk ik..en stuur Yana en Butcher van de bank en Ivar rent ze meteen tegemoet..even geneust en rond gerend..en toen vonden de grote honden het wel weer goed en gingen weer uit het bereikt van Ivar, op de bank liggen. .

Daarna plasje op de krant gedaan en lekker zijn bakje leeg gegeten..om vervolgens met een dik buikje lekker gaan slapen..alweer..puff wat slapen die puppie's toch veel :nut

Groetjes Jaimy, Yana, Butcher en de kleine Ivar

Mieke en Joop

Berichtdoor Mieke en Joop » 22 Mar 2007, 22:07

Donderdag 22-3-07

Het vrouwtje was vandaag heel erg blij met mij!!!!
Ik heb zoon beetje de hele morgen liggen slapen bij de baas op de bank en af en toe een beetje tv gekeken....Ik snap niet wat mensen daar aan vinden , op de leuke geluiden af en toe , na dan. Ik wordt er alleen maar slaperig van . Afijn , ik werd wakker en voelde kriebels in mijn onderbuik...... OHHHHHHH jeeeee ... Ik moest plassen :zoo . Ik werd er zenuwachtig van en liep heen en weer over de bank.Ik wist ineens niet meer hoe ik eraf moest, dus ik riep hard om het vrouwtje ( de baas snapt me nog niet helemaal :hihi ) en zei tegen haar dat ik moest plassen . Ze snapte er natuurlijk nix van . Maar zorgde met haar stem dat ik weer wist hoe ik van de bank af moest . Ik sjeesde gelijk naar de achterdeur , en JAAAAA ze bereep me en deed de deur open ...... ahhhhhhhhhhhhhhhhhh heerlijk ...plassen :nut . Nou het vrouwtje ging helemaal uit haar dak , ik dus ook en we vierde samen een feestje in de tuin met rennen , beetje gras plukken en onkruid wieden :hoera . Wauw .. dat was te gek! Ik was ook gelijk weer bekaf en ben maar weer lekker gaan slapen.
Ik werd wakker van gerommel vlak bij me op de bank , vrouwtje deed haar schoenen aan . In mijn buik was het aan het borrelen en ik werd weer helemaal zenuwachtig, maar nu van blijdschap . Het vrouwtje ging om haar jas en ik spurte achter haar aan en ging bij de voordeur staan .. en YES ze had het door , ik mocht mee en ging er eens lekker voor zitten . Wat een opluchting :oops: . Vrouwtje ging weer helemaal uit haar dak en vrolijk zijn we aan de wandel gegaan en hebben een boodschap gedaan.
hehehe ,Goed ben ik he :engel :engel :engel
Na het wandelen was ik wel moe maar het vrouwtje ging naar de keuken en dan ga ik maar mee , je weet nooit wat er valt . Het vrouwtje pakte mijn voerbak en deed er iets in , zag er een beetje vies uit en het knarste. Ik rook er eens aan , nieuwschierig als ik ben , dat rook goed .... mmmmmmm en het smaakte ook lekker .Ik heb mijn hele voerbak leeg geslobberd , tot de laatste druppel. Dat knarsspul vond ik nix , dus dat heb ik laten liggen .Na dat feestmaal verveelde ik me stierlijk en was uit op rottigheid ( gna gna ) er viel ineens wat uit de lucht en het kraakte en .. man wat kon je daar leuk mee spelen . Lekker scheuren , mee rondrennen en op kauwen , prachtig .Het vrouwtje zei , zo lees jij de krant maar even dan kan ik verder met het eten .
Voordat ze naar binnen ging met de mensen voerbakken deed ze mij in de bench , vond ik helemaal niet erg , ik was kapot .Ik denk dat ik vannacht maar eens door ga slapen , dat zal ook stukken schelen .
Afbeelding
Afbeelding

Red angel Yana

Berichtdoor Red angel Yana » 23 Mar 2007, 17:46

Dag 3. 23 Maart 2007

Ivar is vannacht maar 2 keer wakker geworden :goe En twee korte keren ook nog..dus wij (en de buren) hadden eindelijk wat nachtrust. Dus we gingen lekker fris onze vrijdag in..de kleine boef lag nog lekker te slapen toen ik de woonkamer inkwam..hij werd wakker en tilde langzaam zijn hoofdje op en opende zijn donkere ogen en met zijn nog zo pure blik keek hij me aan met enige herkennig..hij leek me te mogen, want hij stond blij kwispelend op en zetten zijn voorpoten door de tralies van zijn bench. :D

Afbeelding

"kom er maar uit kleine..dan mag je een plasie wasie op het balkon doen" zei ik bemoederlijk. Er stond een klein windje..maar koud genoeg om het arme ding te doen bibberen..maaaaarrrrr...hij deed toch zijn behoefte.."kom nu een plasje..en dan kun je naar binnen"..maar hij vond het wel goed..hij wilde lekker naar de warme woonkamer op zoek naar dingen om in te bijten..!!

Afbeelding

Als protest ging hij tussen mijn voeten zitten..en begon te piepen..nou vooruit..dan maar lekker naar binnen..om vervolgens naar maar te piesen :roll:

Hij en onze poes, Kayla, hebben elkaar ook gevonden.. :hihi als gekken achter elkaar aan rennen..Kayla kan natuurlijk wel op de bank en de krabpaal komen, dus ze zit hem vaak te klieren vanaf die veilige plek..en Ivar begint dat driftig te blaffen.."kom naar beneden als je durf! ik kan jou wel aan!" :boo En kayla met dat pootje naar het zwaaien.. :bleble

Zonet met de grote baas naar buiten..en geplast EN gepoept..Victory!!!!!!!! Wat leert hij toch snel..wat ben ik toch trots op hem!! :D :D Tis echt een heerlijk dingentje..lekker achter me aan tippelen..nog zo onschuldig..heerlijk als ze zo klein zijn..dan zijn alle afgeknaagte tafelpoten helemaal niet erg :hihi

Afbeelding

Groetjes Jaimy, Yana, Butcher en Ivar!

Terug naar “Stafford en Pitbull Stories”