Twee druppels water in twee verschillende rivieren

Hier staan verhalen gemaakt voor en door Stafford en Pitbull liefhebbers
Forumregels
Red angel Yana

Berichtdoor Red angel Yana » 02 Apr 2007, 09:43

Wat een heerlijk weekend...we hebben zowat op het balkon geleefd met zijn alle..lekker uit de wind..mijn vriend had plantjes en bloemen gekocht..dus het ziet er allemaal erg feestelijk uit..Ivar vond met name de lavendel op de grond erg interssant... :hihi maar na een keer "foei" bleef hij er toch maar van af..is ook vast niet erg gezond voor die kleine.. :gek

Ivar blijft erg onzeker tegen vreemde honden...hij begint hij op een gevaarlijke manier te grommen..staat helemaal stijf..en begint te trillen..als die hond dan toch nog dichterbij durft te komen..plant hij zijn kleine puppie tandjes in het lichaamsdeel wat op dat moment het dichtste bij is :zoo dus dat is iets om te gaan oefenen..en aandacht aan te besteden.. :nut

Zijn hangende oortje ben ik ook druk aan het masseren..en het lijkt inderdaad te helpen :nut hij komt iets omhoog! :D

Ik ga binnenkort weer foto's maken..want hij is toch zo gegroeit! :goe

Groetjes Jaimy, Yana, Butcher en Ivar :zwaai

Red angel Yana

Berichtdoor Red angel Yana » 05 Apr 2007, 11:50

pufff...ik denk dat ik maar een botje voor die kleine bijtmachine ga halen..kan hij daar lekker op kauwen..in plaats van op mijn plantjes..zijn etensbakje..de tafelpoten..Djanique haar speelgoed..en butcher en Yana.. :nut Overal heeft Ivar zijn "handtekening" al gezet...en ben je hem even kwijt..volg je gewoon zijn spoor van vernieling.. :zoo

De bench is nog steeds niet echt een favoriet..(van Yana wel) maar is ook wel logish...liggen butcher en yana lekker op de bank..en Ivar alleentjes in zijn bench...als hij nou zwart op wit zet..niks te slopen terwijl wij slapen..mag hij lekker bij yaantje en butch..maar tot die tijd..veilig in zijn bench. :knipoog

Groetjes!! :zwaai

Mieke en Joop

Berichtdoor Mieke en Joop » 12 Apr 2007, 18:55

donderdag 12 april.

Hallo allemaal bennik weer..... :zwaai

De afgelopen twee weken waren geweldig voor mij... ik weet niet precies wat er aan de hand was maar er zijn zoveel mensen geweest en ik kreeg zoveel aandacht ... en er bleef iemand logeren MET een hond !!!! ....heerlijk.
Ik kon alleen wel merken dat de mensen niet echt vrolijk waren , vooral het vrouwtje had veel water uit haar ogen ( huilen heet dat geloof ik).. dus ik ben maar veel bij haar gaan zitten en heb haar ogen maar steeds droog gelikt tussen door.
Dat vond ze wel fijn want ze kneep me dan zowat fijn :nut .
Ik vindt dat niet erg hoor . Ze zet ook vaak muziek op en dan pakt ze me op en gaat dan staan wiegen , daar wordt ik helemaal slaperig van :hihi
Ik moest ook af en toe alleen blijven in mijn bench, vond ik prima , ik ben maar gewoon gaan slapen , ik weet toch dat ze terug komen dat doen ze altijd.
Vandaag ben ik de hele tijd in de tuin geweest , lekker liggen zonnen en het vrouwtje geholpen met de tuin omspitten , gestudeerd voor mol.
Dat is een leuk spelletje , je gaat met je neus door de losse aarde rent dan naar binnen en schud je helemaal uit .dan komt het vrouwtje weer met de bezem en kan je daar mee spelen . :lac
Ik vindt het ook heel leuk om door de bloemperkje te lopen .. mag natuurlijk niet ...en als het vrouwtje dan boos wordt , rol ik eruit en blijf op mijn rug liggen en kijk haar heeeeeeeeeeel schuld bewust aan :engel .( grijnzzzzzz) en dan begint ze te lachen en gaat weer door met waar ze mee bezig was en dan spring ik weer in het bloemperk . :lac :lac
Op school gaat het goed ! ik doe alles voor een stukkie kaas , zitten , af , hierkomen, netjes aan de riem lopen zonder naar andere puppies te kijken :D .Maar zonder kaas heb ik er toch wel wat moeite mee. :weenie
Ik weet ook waar mijn plaats is en het vrouwtje heeft mijn bench groter gemaakt , ik groei er een beetje uit . Nu kan ik lekker languit liggen , heeeeeeeeerlijk.
:paw Joop

Ps : Het vrouwtje heeft de afgelopen tijd niet zoveel foto's gemaakt , ik denk dat dat komt vanwege dat huilen :weenie
Maar ze heeft beloofd dat ze er weer gaat maken .

Mieke en Joop

Berichtdoor Mieke en Joop » 13 Apr 2007, 21:08

Vrijdag 13 april

Goh ... wat een heerlijk warme dag vandaag , ik heb lekker liggen luieren in de tuin , natuurlijk op mijn rug.
Mijn bench bevalt me prima zo , ik heb nu lekker de ruimte en kan lekker languit op mijn rug liggen.
Vanmorgen kwam het vrouwtje lekker met me spelen in de tuin , lekker touwtje getrokken .... maar ze laat me nooit winnen , dat vindt ik niet eerlijk :boo .Ik ben toen maar naar binnen gelopen om de bal te halen en die kreeg ze lekker niet van me . Ze probeerde het wel , maar ik was lekker sneller , ze riep ook een paar keer :Joop ... hier .... ja aan me hoela en dan mijn bal afpakken zeker :hihi .. mooi niet!
Ik heb ook nog even gekeken of ik de standaard van de was molen uit het gras kon trekken , maar helaas dat lukte niet.
Even later zijn we naar de bloemenwinkel gegaan en hebben we plantjes gekocht .
Het vrouwtje pakte thuis gekomen de bakken en wilde die gaan vullen met aarde .Ik heb dat zo eens aan gekeken en vond dat ze wel wat hulp kon gebruiken , dus ik de bloembak even recht proberen te zetten . Hij viel om en alle aarde eruit :hihi :hihi , dat vond ik geweldig natuurlijk en ben gelijk lekker gaan ravotten in de aarde . Het vrouwtje kon alleen maar lachen dus deed ik nix verkeerd.
Vanmiddag heb ik lekker op de bank geslapen samen met het vrouwtje , gelukkig maar want ik was best wel moe , het vrouwtje was vannacht steeds wakker en dan doe ik ook geen oog dicht . :roll:
Vanavond had ik een aanvaring met de baas .
Ik heb van het vrouwtje een heerlijk kussen gekregen op de bank, het rook naar die mevrouw waar ik ben geweest toen ik voor het eerst mee ging met de baas en het vrouwtje.
De baas ging op de bank liggen ........... OP MIJN KUSSEN!!!!!!!! :zoo
Ik ben hem daar toch gaan pesten , haren ( voor zover er nog wat op zit ) getrokken , oren gebeten , in zijn lip gehangen , steeds over hem heen gelopen en achter zijn rug gaan liggen en douwen , en gelukkig , het werkte, de baas ging zitten en ik ging met een zucht van verlichting lang uit liggen op MIJN kussen . :D

Afbeelding

Mieke en Joop

Berichtdoor Mieke en Joop » 19 Apr 2007, 09:26

donderdag 17-04-2007

Nou ik heb het vrouwtje niet veel gezien de de afgelopen paar dagen . :roll:
Ze kwam en ze ging weer en steeds kwam ze binnen met dozen of spullen .
Ze roken allemaal naar die mevrouw die ik toen gezien heb .
Af en toe moest het vrouwtje ook weer huilen , dus ik denk toch dat dat te maken heeft met die mevrouw.

Gisteravond zijn we naar het bos geweest , wat is dat toch geweldig zeg .
Je kan er heerlijk rennen en je ruikt van alles . :D :D
Er lopen ook van die aardige mensen rond daar .Ze geven je allemaal aandacht en een aai en een knuffel zalig vindt ik dat . De honde zijn ook wel leuk maar niet zo leuk als de mensen .
Ik ben ook vaak aleen geweest de afgelopen paar dagen , maar dat vond ik niet erg hoor , ik ben lekker gaan slapen in mijn bench .

Vanmorgen mocht ik van het baasje het vrouwtje wakker maken . Dat vindt ik geweldig want dan mag ik op bed :hihi :hihi .
Dus ik heb haar gelikt en een beetje gebeten hier en daar en toen werd ze wakker en hebben we lekker liggen stoeien :lac :lac :lac , dat is echt te gek .
Ik mocht zelfs even bij haar onder de dekens slapen . Ik moet het voor elkaar zien te krijgen dat dat altijd mag , al denk ik niet dat dat echt zal lukken :roll:

Oh :hihi :hihi :hihi ik ben verdubbeld in gewicht, ik weeg nu 7 kilo , goed he?????
en mijn schoft is nu 29 cm , groot wordt ik al he ?????? :D
Volgende week moet ik voor mijn 3de prik , dan mag ik weer naar die aardige man waar ik koekjes van krijg .

Mieke en Joop

Berichtdoor Mieke en Joop » 22 Apr 2007, 21:38

vrijdag 20 april

:hihi :hihi :hihi Vandaag was het echt "hoe maak ik het vrouwtje gek"dag!!!!!!!! :hihi :hihi
Ik heb echt alles gedaan wat ik niet mag ... zoooooooooooo gaaf .
Ik begon met het helpen met de was ... nou ja helpen , ik heb alles van de badkamer naar de kamer en de rest van het huis gesleept. Het vrouwtje kon me niet snel genoeg ter orde roepen steeds ( grijnzzzzzzzzzzzz)
Ik heb ook vrolijk de was van de wasmolen getrokken , kon ze weer opnieuw wassen :lac :lac :lac ....
Op een gegeven moment dacht ze dat ik wel wat rustiger zou worden van een koeieoor , dat is op zich heel erg lekker , maar ik ben als de dood dat een andere hond die opeens op visite kan komen hem van me afpakt . Dus ik wilde hem verstoppen, en waar kan dat beter dan in het bloemperk.Daar kan je hem lekker begraven toch??..... Snapte ze weer helemaal nix van , ik kreeg weer op mijn kop . \nou toen heb ik hem in de was mand verstopt .
Het vrouwtje ging een tijdje later de was weer ophangen en........... jawel, mijn oor ... gewassen en wel :lac :lac :lac
Na het uitlaten ging ik stevast in de gang plassen en ik had echt de kolder in mijn kop, ik wilde de hele dag rennen en vliegen en vechten met de bank en met de tafel en met de katten :gek :gek
ik heb ook geprobeerd of ik soms dingen in de bank kon begraven . Ik kan je met zekerheid zeggen dat dat niet gaat .. helaas.
Dus je raad het al , om een uurtje of 4 lag ik dus in mijn bench :roll: :roll:
De baas kwam thuis om 5 uur en hij haalde me er weer uit en wilde met me spelen ...... JIPPIE en daar ging ik weer , in zijn oor bijten effe op zijn hoofd krabben , over hem heen rennen , boven op hem springen en natuurlijk in zij neus bijten . Tijdens het eten heb ik het vlees van zijn bord gepikt en toen was het vrouwtje heel boos :huil :huil :huil
Ze pakte me in mijn nekvel en rolde me op mijn rug . Nou toen wist ik dat ik goed fout zat en he me maar heel rustig gehouden en ben zo een poosje blijven liggen . Ik droop daarna maar af naar mijn bench en ben daar de rest van de avond maar blijven liggen want geen van tweeen keek nog naar me om .

Mieke en Joop

Berichtdoor Mieke en Joop » 22 Apr 2007, 21:47

Zaterdag 21april

Vandaag was een nare dag voor mij , op vanmorgen na ik ben wel naar school geweesten daar doe ik het heel goed, ik ben heel veel alleen geweest .
Niet dat ik dat echt erg vindt , maar op een gegeven momewnt ben je het wel zat. Het baasje en het vrouwtje kwamen wel steeds terug met dozen en hout of zo en het vrouwtje was erg verdrietig.
S'middags was buddy er weer met zijn mensen EN met het kleine mensje , het vrouwtje noemt haar Alyssa, daar kan ik zo leuk mee spelen , die doet zo leuk mee altijd, vooral als ze een rok aan heeft , daar kan je lekker in hangen .
Dus ik kwam geen aandacht te kort , maar ik heb toch liever dat de baas en het vrouwtje gewoon thuis zijn .

Red angel Yana

Berichtdoor Red angel Yana » 23 Apr 2007, 11:21

23 April 2007.

Zo weer even tijd voor een update..is alweer een tijdje geleden. Met Ivar gaat het heel goed :D van de week zijn stamboom gekregen (snel he!) en ik heb hem ook even opgemeten om hem te vergelijken met Joop..ze bleken even groot te zijn terwijl ze een weekje schelen! Hij begint ook opeens in de breedte te groeien.. :zoo viel me vandaag zomaar ineens op..zijn borst is zichtbaar breder geworden..maar dat mag ook wel..want hij heeft ook best lange benen. :hihi

Tussen hem en de butch en Yana gaat het ook nog steeds goed..hoewel Butch nu wel minder voorzichtig met hem is..(mag ook wel..die kleine denkt dat hij alles kan maken! ) blijft Ivar hem plagen zodra hij van de bank af komt.. :nut

De kat komt er minder goed vanaf..als Ivar de kans krijgt, sleept hij de kat aan zijn staart over de grond..maar gelukkig kan Kayla zichzelf nog steeds goed in veiligheid brengen..en zodra Ivar onder de stoel doorloopt..slaat kayla met haar pootje tegen zijn kop aan. :hihi

zo ..nu zijn jullie weer een beetje bij.. :knipoog

Groetjes! :zwaai

Red angel Yana

Berichtdoor Red angel Yana » 08 Mei 2007, 11:50

hey Iedereen!

Ivar is op dit moment druk achter zijn nieuwe vriend aan het vangen..zijn staart..rondjes en maar rondjes..en ondertussen ligt mijn dochtertje helemaal dubbel in haar box om het vreemde ritueeltje dat zich hier afspeelt in de woonkamer. :hihi :hihi

Het begint al een echte zware pummel te worden..het wordt steeds lastiger om hem op en af de trap te dragen..maar ik ben mijn dochtertje gewend..dus het gaat nog wel even lukken..als hij netjes stil blijft zitten :nut

(whahahaha...Ivar liep duizelig een stukje op zij..en viel toen op zijn kont.. :lac :lac )

Poepen en plassen gaat steeds beter..nog steeds wel ongelukjes...maar ik weet nu ook wel waarom..want plassen doet hij redelijk snel als hij buiten is..maar poepen heeft hij wel een tijdje voor nodig..en dan lijkt het eerst net of hij niet moet..dus wij naar boven..en Ivar leg dan nog een 2 minuten laten zijn bonus op mijn vloer..dus nu wacht ik gewoon wat langer..en nu gaat het goed :goe geduld is een schone zaak!! :goe

(wowwwwwww...hij is net voor het eerst zelf op de bank gesprongen...Yana en butcher zijn niet langer meer veilig voor dit monster :zoo )

Groetjes Jaimy en Co :D

Red angel Yana

Berichtdoor Red angel Yana » 10 Jul 2007, 13:22

hey allemaal!

gisteren hebben we butcher en Ivar opgehaald bij mijn vader..daar hebben ze vier heerlijke dagjes gehad terwijl wij in renesse aan het verbranden waren..nu vraag je je mischien af..en Yana dan? die is tijdelijk bij haar fokker (nu nog officele eigenaar) want ze is bevallen van 3 rode puppie's..1tje is helaas overleden na de bevallig..maar ze heeft nu ook een adoptie pup..want een andere teef die de fokker heeft..is ook bevallen..en heeft het pupje verstoten..dus die ligt bij yaantje. :roll:

Ivar is een echte kerel aan het worden...druk aan het wisselen..we hebben al drie tandjes gevonden!! :D slopen doet hij bijna niet meer..maar helemaal zindelijk is hij nog niet..als ik er ben doet hij niks..maar zodra ik ga werken..en mijn vriend is thuis..piest en schijt hij zo van zich af..mischien mist hij me wel :hihi

het is een echte slijmerd..komt lekker bij je staan om geknuffeld te worden..en doet dan lekker zijn oogjes dicht terwijl je hem aan het kroelen bent..jaja...echt een gevaarlijke pitbull deze jongeman :lac

Afbeelding
Afbeelding

groetjes Jaimy :zwaai

Terug naar “Stafford en Pitbull Stories”