Man probeert even lekker op onze pup in te trappen!

Hier staan verhalen gemaakt voor en door Stafford en Pitbull liefhebbers
Forumregels
DT013

Re: Man probeert even lekker op onze pup in te trappen!

Berichtdoor DT013 » 02 Mar 2012, 12:06

[quote="frankieK"][quote="DT013"][color=#FF0000]ook voor de mensen die hier interresant lopen te doen over hoe irritant het is als een hond los loopt[/color]..Als mijn hond los loopt en waag 1x een vinger uit te steken naar mijn hond en dan steek ik een paar vuisten uit naar jullie! Je kunt de hond gewoon negeren en doorlopen..de hond gaan dan vanzelf weg..[/quote]

Vrolijke vriend ik ben waarschijnlijk een van die personen die jij irritant vind. Een voordeel ik hoef hem met geen vinger aan te raken je hondje als ik mijn hond uitlaat.

Je hebt gewoon je hondje bij te houden. Als je dat niet eens wil trachten te doen ben je het houden van een hond niet waard.[/quote]

En wie ben jij dat om te bepalen? We hebben het over een losloop gebied! Aangelijnde honden lopen maar ergens anders! Vertel ik zo ook meestal wie ik tegenkomen die iets durven te zeggen...Dus mijn hond loopt lost in een losloopgebied en loopt vast waar het niet mag..dat mag en mijn hond is in een losloopgebeid vrij om te lopen waar hij wilt en als ik het niet nodig vind om te roepen dat hoeft dat niet. Dus frankie.....snap je het nu manneke?

DT013

Berichtdoor DT013 » 02 Mar 2012, 12:12

[quote="frankieK"][quote="DT013"]En wie ben jij dat om te bepalen? We hebben het over een losloop gebied! Aangelijnde honden lopen maar ergens anders! Vertel ik zo ook meestal wie ik tegenkomen die iets durven te zeggen...Dus mijn hond loopt lost in een losloopgebied en loopt vast waar het niet mag..dat mag en mijn hond is in een losloopgebeid vrij om te lopen waar hij wilt en als ik het niet nodig vind om te roepen dat hoeft dat niet. Dus frankie.....snap je het nu manneke?[/quote]

Dt'je je moet nog heel veel leren. Naar aanleiding van een aantal van je posten zou ik bijna zeggen dat DT te veranderen in TD. :D

Honden mogen los in losloopgebied mits ze geen overlast veroorzaken.

Dus mochten ze overlast veroorzaken waar ze los mogen mag/kan je reacties verwachten die jou niet aanstaan omdat jij schijnbaar geen rekening wil houden met derden.[/quote]

Als ze naar iemand toe lopen te kwisspelen of met een andere hond willen spelen veroorzaken ze overlast???????????

Volgens mij weet jij het verschil niet tussen honden die goed in een losloopgebied kunnen en honden die vast moeten..

Soms snap ik niet wat ik hier op het forum doe..kom je er een paar tegen in het echt durven ze je niet aan te kijken..rukkers hier joh..

1 ding wou ik duidelijk maken..trap mijn hond en ik trap jou...scheld mijn hond uit..scheld ik jou uit..

Chleo
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Chleo » 02 Mar 2012, 12:19

@DT

Dat wil dus zeggen met jouw woorden, dat stel jij loopt in het bos met je hond.

Er zijn zat mensen die graag in het bos wandelen, maar niet van honden houden of er misschien bang voor zijn.

Jij bent dus eigenlijk met hoe jij het verwoord zo egocentrisch als wat, want dan moeten die mensen ook maar uit het bos blijven omdat jouw hond zonodig iedereen wilt begroeten?
Chleo 01-10-2010

Caesar 24-01-2014

Brasco 23-07-2010 / 02-12-2013, out of our life, but not out of our heart.

DT013

Berichtdoor DT013 » 02 Mar 2012, 12:20

[quote="frankieK"][quote="DT013"]Als ze naar iemand toe lopen te kwisspelen of met een andere hond willen spelen veroorzaken ze overlast???????????

[color=#FF0000]Indien een ander er niet van gediend is wel ja. Indien ik met mijn honden loop en ik zie andere mensen aankomen bijvoorbeeld met kinderen dan lijn ik netjes mijn honden aan. Ik zou ook niet willen dat elke hond zomaar op mijn dochter afkomt, kwispelend of niet. Noemt men kwestie van fatsoen of het nu losloop gebied is of niet.[/color]

Volgens mij weet jij het verschil niet tussen honden die goed in een losloopgebied kunnen en honden die vast moeten..

[color=#FF0000]

Lol ik denk dat als ik jou posten terug lees jij wel de allerlaatste op dit forum bent die mag en kan denken wat ik wel weet of niet weet. [/color]

Soms snap ik niet wat ik hier op het forum doe..kom je er een paar tegen in het echt durven ze je niet aan te kijken..rukkers hier joh..

[color=#FF0000]

O ik woon bij je in de buurt hoor, je bent voor mij de moeite niet waard om 30 km te rijden maar jij bent wel de allerlaatste die ik niet in de ogen zou durven aankijken.

Hou toch lekker op man elke x als je je zin niet krijgt kom je met dit soort dergelijk TOKKIE onzin aan.

Leer toch eens jezelf een beetje normaal te gedragen ipv te forummen als een blaffende hond.[/color]

1 ding wou ik duidelijk maken..trap mijn hond en ik trap jou...scheld mijn hond uit..scheld ik jou uit..[/quote]

1 ding zal ik je duidelijk maken als jij niet fatsoen hebt qua omgangs normen richting derden dan mag je verwachten dat iemand wel eens minder leuk reageerd op je hond dan jou lief is. Ligt dat aan die ander? NEE, ligt dat aan jou hond? NEE, ligt aan jezelf vrolijke vriend.[/quote]

Je ontwijkt mijn vragen Frankie...maar sgoed knuppel beter idd dat ik jou nooit tegen kom..ben toch een heel ander type dan jij denkt voor ogen te hebben..

DT013

Berichtdoor DT013 » 02 Mar 2012, 12:22

[quote="Chleo"]@DT

Dat wil dus zeggen met jouw woorden, dat stel jij loopt in het bos met je hond.

Er zijn zat mensen die graag in het bos wandelen, maar niet van honden houden of er misschien bang voor zijn.

Jij bent dus eigenlijk met hoe jij het verwoord zo egocentrisch als wat, want dan moeten die mensen ook maar uit het bos blijven omdat jouw hond zonodig iedereen wilt begroeten?[/quote]

Nee die mogen daar ook komen wandelen..maar het gaat er over als we in een bos lopen waar honden los mogen en vervolgens loopt mijn hond naar iemand toen "niet agressief ofzo" gewoon blij..deze persoon niet gelijk mijn hond hoeft uit te schelden of te trappen. Dat zei ik net ook in mijn vorige bericht.

Als dat iemand doet word ik ook pist...en krijgen ze exact het zelfde terug naar wat ze tegen mijn hond doen. Ik houd niet van kinderen..dus als een klein kind te dicht bij mij in de buurt komt en doet blij..snauw ik die toch ook niet af..ik loop gewoon door.

Luna&Java

Berichtdoor Luna&Java » 02 Mar 2012, 12:25

[quote]Je ontwijkt mijn vragen Frankie...maar sgoed knuppel beter idd dat ik jou nooit tegen kom..ben toch een heel ander type dan jij denkt voor ogen te hebben..[/quote]

[img]http://i1091.photobucket.com/albums/i400/Jip_Maureen/funny_fake_gansters_8.jpg[/img]

DT013

Berichtdoor DT013 » 02 Mar 2012, 12:27

[quote="frankieK"][quote="DT013"]Je ontwijkt mijn vragen Frankie...maar sgoed knuppel beter idd dat ik jou nooit tegen kom..ben toch een heel ander type dan jij denkt voor ogen te hebben..[/quote]

TD 0000 ik ontwijk geen enkele vraag je krijgt niet de antwoorden die jij graag ziet.

Welke vraag van jou heb ik ontweken, indien je me die kan laten zien heb ik de vraag eerder over het hoofd gezien dan ontweken.

Ach wat voor type jij bent zal me een worst wezen. Altijd maar gefrustreerd boos worden hier omdat je je zin niet krijgt dreigen en lullen over je vuisten. Kan me niet voorstellen dat je dan een gezellig iemand bent voor een boswandeling met de honden en een heerlijk biertje nadien.

Gegroet.[/quote]

Die kan ik zeker wel zijn hoor..dat gezellig persoon..anders lees mijn bericht zoals hierboven even. Is het dan nu duidelijk???????

Ik probeer alleen duidelijk te maken dat niemand het recht heeft om zomaar je hond te schoppen..ook al houd je niet van honden..

En ik weet hoe ik reageer als iemand mijn hondjes zou aanraken!

Verder ben ik altijd in voor een Baco + de rest van de zooi..bier lust ik niet..

Rob

Berichtdoor Rob » 02 Mar 2012, 12:27

[quote="DT013"]Ik heb ook zoiets meegemaakt in het bos bij ons in de buurt.

Mijn hond was toen 5 maanden ongeveer en liep naar een vrouw toen met 2 loslopende honden..waarop mijn hond reageerd die ging erop af en die vrouw zei als je je hond niet bij houd trap ik hem...waarop ik zei probeer het 1x en dan mag je een vrouw zijn maar ik maak jou kapot.

En dat meen ik ook..ook voor de mensen die hier interresant lopen te doen over hoe irritant het is als een hond los loopt..Als mijn hond los loopt en waag 1x een vinger uit te steken naar mijn hond en dan steek ik een paar vuisten uit naar jullie! Je kunt de hond gewoon negeren en doorlopen..de hond gaan dan vanzelf weg..[/quote]

Ik zou waarschijnlijk hetzelfde reageren als die vrouw, alleen zou ik het eerst fatsoenlijk aan je vragen of je je hond bij je wilt houden.

Liever een goed geplaatste trap van mij (geen doodsschop) dan een knok partij met mijn honden.

DT013

Berichtdoor DT013 » 02 Mar 2012, 12:28

[quote="Rob"][quote="DT013"]Ik heb ook zoiets meegemaakt in het bos bij ons in de buurt.

Mijn hond was toen 5 maanden ongeveer en liep naar een vrouw toen met 2 loslopende honden..waarop mijn hond reageerd die ging erop af en die vrouw zei als je je hond niet bij houd trap ik hem...waarop ik zei probeer het 1x en dan mag je een vrouw zijn maar ik maak jou kapot.

En dat meen ik ook..ook voor de mensen die hier interresant lopen te doen over hoe irritant het is als een hond los loopt..Als mijn hond los loopt en waag 1x een vinger uit te steken naar mijn hond en dan steek ik een paar vuisten uit naar jullie! Je kunt de hond gewoon negeren en doorlopen..de hond gaan dan vanzelf weg..[/quote]

Ik zou waarschijnlijk hetzelfde reageren als die vrouw, alleen zou ik het eerst fatsoenlijk aan je vragen of je je hond bij je wilt houden.

Liever een goed geplaatste trap van mij (geen doodsschop) dan een knok partij met mijn honden.[/quote]

Waarom?? Haar honden liepen ook los..en als jou honden niet met andere honden overweg kunnen wat zoek je dan in een losloopzone?????? Ben ik nou serieus de enige die dat zo ziet!

DT013

Berichtdoor DT013 » 02 Mar 2012, 12:30

[quote="Luna&Java"][quote]Je ontwijkt mijn vragen Frankie...maar sgoed knuppel beter idd dat ik jou nooit tegen kom..ben toch een heel ander type dan jij denkt voor ogen te hebben..[/quote]

[img]http://i1091.photobucket.com/albums/i400/Jip_Maureen/funny_fake_gansters_8.jpg[/img][/quote]

Nog niet een beetje........

Terug naar “Stafford en Pitbull Stories”