Gewoon omdat ik zoveel van d'r hou.

Hier staan verhalen gemaakt voor en door Stafford en Pitbull liefhebbers
Forumregels
pris87
Rookie Staff
Rookie Staff

Gewoon omdat ik zoveel van d'r hou.

Berichtdoor pris87 » 01 Apr 2012, 18:20

Vorig jaar half januari eindelijk van die kleine flat naar een heerlijke eengezinswoning met een heerlijke tuin. Dat betekende eindelijk weer een hond in huis.

Een half jaar duurde het voor we de sleutel kregen. Zelf opgegroeid met rottweilers en nog steeds hebben die mijn hart gestolen, maar mijn vriend had 1 eis, niet zo'n grote bullebak in huis. Moeilijk want hoe groter hoe leuker. Hij had al wel z'n voorkeur geuit naar een stafford, maar dit ras voor mij volledig nieuw.

Dus 6 maanden lang alles over de stafford op gezocht, van extreem druk tot uitvallen tegen honden. Alle karakter eigenschappen hebben we besproken.

En 1 week nadat we in ons nieuwe huis woonden konden we in februari onze nieuwe aanwinst ophalen. Reza een am stafford teef.

In combinatie met een dochter die ook die maand 1 werd, was dit een heerlijk drukke bedoeling.

Maar toch toen Reza een maand of 10 was zag ik het niet meer zitten, ineens was het alleen thuis zijn een probleem, de extreme energie die ze op dat moment had leek ik maar niet aan te kunnen voldoen. Ik zag alleen maar negatieve dingen.

Zo kwam er een advertentie dat ik een goed tehuis zocht voor mijn hond.

Gelukkig zitten er hier geen zachtaardige mensen die medelijden hebben met het baasje, maar juist met de hond. Na een paar eerlijke reactie's en wat goede tips. (en s'avond nog op me donder te hebben gekregen van me vriend)

Ik stond er gelijk weer een stuk positiever tegen over!

En nu zijn we alweer 6 maanden verder. Wat ben ik blij dat mijn heerlijke hond nog steeds bij ons woont.

Alle problemen van toen, leken als sneeuw voor de zon te verdwijnen toen ik er weer positief en vol nieuwe energie voor stond.

Hoe heerlijk om de liefde tussen mijn dochter (februari 2 geworden) en onze hond te zien, hoe ze gehuild heeft toen we d'r achter lieten bij de da voor sterilisatie en hoe reza altijd onze dochter op zoekt is zo mooi om te zien.

Hoe heerlijk is het als kind op bed lig en ik lekker onder een kleedje op de bank met die lieve hond dicht tegen me aan.

Hoe heerlijk dat ze het zo goed tussen de paarden doet, dat ik het lekker kan combineren met mijn andere grote liefde.

Hoe heerlijk om genieten van elk rondje park, bos, strand met de hond.

Hoe heerlijk gewoon om een hond als maatje te hebben!!

mandy-vb

Re: Gewoon omdat ik zoveel van d'r hou.

Berichtdoor mandy-vb » 01 Apr 2012, 21:38

Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat! Ik denk en hoop dat dit voor veel mensen een voorbeeld zal zijn!

nathalie1603
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor nathalie1603 » 01 Apr 2012, 22:08

Wauw mooi verhaal super dat je het volgehouden hebt :cool

Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Berichtdoor Inge en Bono » 01 Apr 2012, 22:52

Nadenken over herplaatsen betekent niet dat je je hond niet waard bent. En ook niet dat je er al helemaal over uit bent dat je boef een ander huis nodig heeft..... Wat heerlijk dat jullie meiske toch lekker bij jullie mag blijven en genieten! Veel geluk samen! :cool
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

miruske
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor miruske » 02 Apr 2012, 00:09

wat goed dat je haar gehouden hebt

wat goed dat je daar zo blij mee bent

wat goed dat je zoveel van haar houd

wat goed dat zij ook veel van jullie houd

EN WAT GOED DAT JE DAT HIER ZO DURFT NEER TE ZETTEN!!! Want een foutje maken is zo gebeurd, maar een foutje inzien en dan toch je vernatwoordelijkheid nemen .... daar is een groter mens voor nodig!!! :zwaai

La Pitbull

Berichtdoor La Pitbull » 02 Apr 2012, 07:11

[quote="miruske"]wat goed dat je haar gehouden hebt

EN WAT GOED DAT JE DAT HIER ZO DURFT NEER TE ZETTEN!!! Want een foutje maken is zo gebeurd, maar een foutje inzien en dan toch je vernatwoordelijkheid nemen .... daar is een groter mens voor nodig!!! :zwaai[/quote]

X2 :knipoog

kelda1974

Berichtdoor kelda1974 » 02 Apr 2012, 07:38

mooi verhaal

kreeg er tranen van

Super van je dat je toch hebt volgehouden :cool

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Zumvlieg » 02 Apr 2012, 08:16

[quote="La Pitbull"][quote="miruske"]wat goed dat je haar gehouden hebt

EN WAT GOED DAT JE DAT HIER ZO DURFT NEER TE ZETTEN!!! Want een foutje maken is zo gebeurd, maar een foutje inzien en dan toch je vernatwoordelijkheid nemen .... daar is een groter mens voor nodig!!! :zwaai[/quote]

X2 :knipoog[/quote]

x3

danny
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor danny » 02 Apr 2012, 08:26

[quote="Zumvlieg"][quote="La Pitbull"][quote="miruske"]wat goed dat je haar gehouden hebt

X2 :knipoog[/quote]

x3[/quote]

x4
groeten danny en een poot van jamie

rust zacht chucky we zullen je nooit vergeten

Toska

Berichtdoor Toska » 02 Apr 2012, 08:32

:cool

Terug naar “Stafford en Pitbull Stories”