Wat een dag.....!

Hier staan verhalen gemaakt voor en door Stafford en Pitbull liefhebbers
Forumregels
Bailey

Wat een dag.....!

Berichtdoor Bailey » 03 Mei 2013, 21:58

Vandaag was me het dagje wel zeg.. :huil

Vanmorgen stond ik op, keek naar buiten en ik dacht ah heerlijk weertje.. Vandaag ga ik lekker aan de grote poets. Achterdeur open, hondje lekker buiten in het zonnetje..

Maar toen....

Ik was aan de poets thuis, ik loop naar boven om de wasmachine aan te zetten. Terwijl ik boven was hoorde ik een klap.. Denk nou ja het zal wel, kinderen van de buren waren buiten aan het spelen.

Ik kom beneden, kijk in de tuin en zie dat er een plank uit de schutting is gevallen. Ik loop naar buiten, raap de plank op en ik kijk om me heen.. Bailey weg :( :( :(

Ik ren naar binnen, roep hem, maar helaas niks.. Ik ren naar boven, ook niks.. Terug naar buiten, achterom de poort uit, de straat drie keer doorgerend.. Niks!!

Bij de overburen stonden mensen buiten. Ik gevraagd of ze een loslopende hond gezien hadden.. Maar natuurlijk niks.. Terug de tuin in, nog maar een keer met koekjes gerammeld in de hoop dat hij kwam.. Niks, fiets gepakt. Heb elke straat 3x doorgefietst, geen spoor te bekennen van hem.

Ik begon me natuurlijk steeds meer zorgen te maken. Een paar straten van huis kwam ik m'n man tegen, die van z'n werk af kwam. Hij met de auto overal zoeken, maar weer niks.. Ik was inmiddels meer dan een uur aan het zoeken. Politie en dierenambulance gebeld om te melden dat hij uit de tuin ontsnapt was.

Even later gaat de telefoon.. De overbuurvrouw, er was een hond aangereden in de stad. De grond zakte werkelijk onder m'n voeten weg..

Man gebeld dat ik doorfietste naar de plek waar de hond aangereden was. Hij zei meteen, ik kom ook die kant op. Onderweg gaat weer m'n telefoon.. Mijn man wilde zijn fiets gaan pakken, maakt de deur van het tuinhuis open en toen kwamen er twee treurige oogjes om het hoekje kijken..

Bailey was dus al die tijd in het tuinhuis. Doordat de plank van de schutting was gevallen was de deur op een klein kiertje na dicht gevallen.....

Wat een blunder :oops: :oops: :oops:

Maar ben zo blij dat hij terecht is!!

Bomba
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Re: Wat een dag.....!

Berichtdoor Bomba » 03 Mei 2013, 22:02

Happy ending :cool

Criminalmindz

Berichtdoor Criminalmindz » 03 Mei 2013, 22:03

Hahaha, maar ben blij dat het is goedgekomen.

jesje
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor jesje » 03 Mei 2013, 22:05

Pfff dat is schrikken word je spontaan een paar jaar ouder van.

Maar gelukkig is het met bailey wel goed
[img]http://i46.tinypic.com/351v9kg.jpg[/img]

[color=#BF0080][i]It’s never too late[/i][/color]

Bailey

Berichtdoor Bailey » 03 Mei 2013, 22:10

Ja echt, ik heb weer een bos grijze haren erbij gekregen vandaag :roll:

Ik snap ook echt niet hoe ik zo over hem heen heb kunnen kijken en dat hij niet uit het tuinhuis gekomen is toen ik met die koekjes in de tuin stond te rammelen. Normaal als er koekjes zijn staat hij vooraan :D

sveta
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor sveta » 03 Mei 2013, 22:14

Oh mij god, wat zullen jullie je vreselijk hebben gevoeld vandaag.

Gelukkig is Bailey weer veilig en ongedeerd thuis.
[img]http://i1320.photobucket.com/albums/u521/3sveta0/b9e63da3-d02c-459d-bb3a-cea4f9dfd08b_zps2fcfdda5.jpg[/img]

[b][color=#BF00BF] "R.I.P Luna & Easy" Voor altijd in mijn hart, bedankt voor alles. [/color][/b]

Bailey

Berichtdoor Bailey » 03 Mei 2013, 22:24

Ja echt verschrikkelijk.. Normaal ben ik de rust zelve maar nu kreeg ik het toch wel heel benauwd! :oops:

Ziva
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor Ziva » 03 Mei 2013, 22:27

gelukkig !!!!!

wat zal je hem geknuffeld hebben :cool
[img]http://i1049.photobucket.com/albums/s382/regina712/ZivaAbby4_zps7e2758b4.jpg[/img]

sveta
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor sveta » 03 Mei 2013, 22:28

Kan ik me goed voorstellen. Jammer genoeg ook zelf meegemaakt.

Kater gesprongen van 3 hoog en 2 weken weg. Wat een ellende die

je dan voelt pff vreselijk.
[img]http://i1320.photobucket.com/albums/u521/3sveta0/b9e63da3-d02c-459d-bb3a-cea4f9dfd08b_zps2fcfdda5.jpg[/img]

[b][color=#BF00BF] "R.I.P Luna & Easy" Voor altijd in mijn hart, bedankt voor alles. [/color][/b]

Bailey

Berichtdoor Bailey » 03 Mei 2013, 22:45

[quote="sveta"]Kan ik me goed voorstellen. Jammer genoeg ook zelf meegemaakt.

Kater gesprongen van 3 hoog en 2 weken weg. Wat een ellende die

je dan voelt pff vreselijk.[/quote]

Jeetje.. Is dat ook goed afgelopen uiteindelijk?

Ik zou echt gek worden volgens mij als een van mijn huisdieren zo lang weg zou zijn! :(

Terug naar “Stafford en Pitbull Stories”