Huh? Wat doet hij nou?

Hier staan verhalen gemaakt voor en door Stafford en Pitbull liefhebbers
Forumregels
Calina
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Huh? Wat doet hij nou?

Berichtdoor Calina » 13 Mei 2013, 22:30

Zo reageerde mijn vriend vorige week toen ons Vito (bijna 7 mnd) opeens op tafel sprong om zo de oversteek naar de bank te maken.

Helemaal verbouwereerd :hm was hij, geen tijd om boos te worden. Vito had besloten om op bank X te gaan zitten, en daarvoor moest hij langs de herderreu....

Wetende dat dit de kortste weg was én het passeren van de reu hem dat een snauw zou kunnen kosten, besloot hij dan maar om van bank Y via de tafel naar bank X te gaan. Slim.

Ik zeg nog.. elke pup, de herders en JR inclusief, hebben hier 1x op tafel gestaan en daarna nooit weer.

Maar Vito zou Vito niet zijn als hij vandaag niet in de herhaling zou gaan :wink

Het vliegen- en dus jachtseizoen is geopend! Vito kent vliegende insecten nog niet zo, het is een winterpup, dus dat is machtig interessant.

De hele middag al zat hij achter een vlieg aan, vanaf de bank zat hij ze te begluren en ineens sluipt ie van de bank af... kijkt even in de lucht en springt zo weer op de salontafel! Met de voorpoten in de lucht dacht hij toch minimaal die enorme prooi te kunnen bemachtigen!

Groot was zijn teleurstelling toen de vlieg vloog en hij bijna ook :wink Het is dat ik bijna in m'n broek deed van het lachen, maar met m'n zo boos mogelijke stem (/grinnik) zei ik NEEEHEEEE en schoof hem van tafel. Het arme beest snapt er helemaal geen ene drol van! Heb maar gauw de vliegenlamp achter in de serre gezet, hopelijk blijven ze dan uit de kamer....

Blijft lachen, zo'n pup :D

rinaldo
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Huh? Wat doet hij nou?

Berichtdoor rinaldo » 13 Mei 2013, 22:37

Lachen :lac

Je zegt dat is lachen zo`n pup met vliegen.

Nou...

Boika doet het nog steeds, en soms schrik je je kapot...

Ze doet het gelukkig alleen met motjes, vliegen is wat minder, wespen en hommels helemaal niet ( komt denk ik door mijn harde stem )
[img]http://www3.picturepush.com/photo/a/13518131/640/13518131.jpg[/img]

Calina
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Calina » 13 Mei 2013, 22:41

Ja het is lachen maar het is ook zeker schrikken als ze dat met wespen of zo gaan doen.

Ik vrees ook voor m'n tv en zo.... als daar wat op zit, zou het me niet verbazen als ie daar gewoon boven op springt, zo lomp is ie wel.

Dit was de eerste keer dat hij dit deed en dus weet je ook even niet hoe te reageren. Echt afleren zal niet meevallen, maar het is uiteraard niet de bedoeling dat hij het huis doorsjeest en alles in z'n pad mee neemt :wink

Beetje beter opletten en tijdig corrigeren dus, daar ligt een schone taak voor vriendlief die hele dagen thuis is :D

Als hij buiten is in de tuin zijn wij er vaak wel bij, dus als hij dan ergens achter aan gaat, dan moet die harde stem ook maar opgezet worden.

Ons Eilish (herder) deed dat als pup ook... wespen proberen te vangen brrrrrrrrr, doodeng! Zij doet dat gelukkig niet meer, maar die had niet meer nodig dan een zachte correctie (zij is nogal gevoelig t.o.v. een stafford).

Django_Mexx
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Django_Mexx » 13 Mei 2013, 23:27

Haha geweldig!! ik zie het al helemaal voor me! :hihi

En dat afleren van vliegen vangen valt hier helaas ook niet te doen, en wespen enzo ook niet. Hebben er relatief weinig last van, dus dat maakt het lastiger... ahja, goed blijven opletten :blij
[color=#000080][u]Groetjes Danielle en een :paw van Mexx & Django [/u] [/color]

[img]http://i1204.photobucket.com/albums/bb408/Django_Mexx/december/jpegonderschrift-1.jpg[/img]

Xena
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Xena » 14 Mei 2013, 08:09

Ja daar krijg je beelden bij :hihi Max nu 5 mnd is buiten ook heel geinteresseerd in alles wat om zijn oren vliegt... Gelukkig nog niet in huis iets vliegends gehad....
[img]http://i43.tinypic.com/2ih3qcn.jpg[/img]

sveta
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor sveta » 14 Mei 2013, 08:20

Erg grappig die onwetende streken :cool :cool

Op tafel springen heeft mijn reu ook wel es gedaan uit enthousiasme. Hij schrok

zich rot want helemaal gepland was het niet. Op zo'n moment moet je erg je best

doen om niet om te vallen van het lachen.

Nyah jaagt ook op vliegjes als ze heel vervelend voor haar neus blijven vliegen.

En maar fanatiek om der heen happen en scheel kijken ook hilarisch gezicht.
[img]http://i1320.photobucket.com/albums/u521/3sveta0/b9e63da3-d02c-459d-bb3a-cea4f9dfd08b_zps2fcfdda5.jpg[/img]

[b][color=#BF00BF] "R.I.P Luna & Easy" Voor altijd in mijn hart, bedankt voor alles. [/color][/b]

Criminalmindz

Berichtdoor Criminalmindz » 14 Mei 2013, 08:57

Hahaha super!

Calina
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Calina » 14 Mei 2013, 20:45

Leuk de reacties te lezen, wat zijn het toch komedianten he!

Nu hebben ze al heerlijk veel expressie, maar dit soort dingen blijven hilarisch.

Stelletje clowns :D

johnenmarian
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor johnenmarian » 16 Mei 2013, 15:57

:hihi :hihi
[img]http://i232.photobucket.com/albums/ee260/johnenmarian/100_4008-2-1.gif[/img]

Terug naar “Stafford en Pitbull Stories”