Hier is ze....Djaila!

Hier kan je je stafford of pitbull voorstellen met een foto, omschrijving en afstamming.
Forumregels
ramona.n.d
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Hier is ze....Djaila!

Berichtdoor ramona.n.d » 15 Jun 2013, 09:28

Blijft ze toch niet bij je? Want zag dat vandaag de advertentie van djaila weer niet geplaatst is op marktplaats..
[img]http://i1171.photobucket.com/albums/r545/Ramona_Floor/onderschrift1_zpsf32ec871.jpg[/img]

Iedere hond verdient een thuis, maar niet iedere thuis verdient een hond!

Siggy 09-08-2007

Marley 13-05-2014

Zara *13-05-2011 / † 10-07-2014

Marysia1982
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Marysia1982 » 15 Jun 2013, 23:52

Ik zie de advertentie nog steeds op marktplaats staan?!

Is ze niet wat je ervan verwachtte? Of staat de advertentie er gewoon nog steeds op?

Criminalmindz

Berichtdoor Criminalmindz » 16 Jun 2013, 06:52

[quote="Marysia1982"]Ik zie de advertentie nog steeds op marktplaats staan?!

Is ze niet wat je ervan verwachtte? Of staat de advertentie er gewoon nog steeds op?[/quote]

Meen je niet?

Janne92

Berichtdoor Janne92 » 16 Jun 2013, 08:01

Nee ik had er uiteindelijk een heel slecht gevoel bij.

Volgens mij was ze gewoon niet gezond ze was best mager je kon haar ribben zien, en de eigenaren zeiden ja dat zijn spieren ( zelfs ik kon zien dat dat geen spieren waren ) en ze zag er gewoon best slecht uit verder. Ik wil wel een goede keus maken en niet uit medelijden helaas!

Criminalmindz

Berichtdoor Criminalmindz » 16 Jun 2013, 11:01

[quote="Janne92"]Nee ik had er uiteindelijk een heel slecht gevoel bij.

Volgens mij was ze gewoon niet gezond ze was best mager je kon haar ribben zien, en de eigenaren zeiden ja dat zijn spieren ( zelfs ik kon zien dat dat geen spieren waren ) en ze zag er gewoon best slecht uit verder. Ik wil wel een goede keus maken en niet uit medelijden helaas![/quote]

Ja, maar je kon haar nog terugbrengen toch?

Janne92

Berichtdoor Janne92 » 16 Jun 2013, 20:29

Ja klopt ik kon haar nog terug brengen dus dat heb ik gedaan.

Xena
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Xena » 16 Jun 2013, 21:23

[quote="Janne92"]Ja klopt ik kon haar nog terug brengen dus dat heb ik gedaan.[/quote]

Een ritje da om zekerheid te krijgen over gezondheid en lekker bijvoeren waren geen uitdaging / optie? Of begrijp ik t verkeerd :hum
[img]http://i43.tinypic.com/2ih3qcn.jpg[/img]

beetjevaren

Berichtdoor beetjevaren » 16 Jun 2013, 21:56

[quote="Xena"][quote="Janne92"]Ja klopt ik kon haar nog terug brengen dus dat heb ik gedaan.[/quote]

Een ritje da om zekerheid te krijgen over gezondheid en lekker bijvoeren waren geen uitdaging / optie? Of begrijp ik t verkeerd :hum[/quote]

Jah ben ik ook wel benieuwd naar..!

Jayda

Berichtdoor Jayda » 16 Jun 2013, 22:27

[quote="Xena"]Een ritje da om zekerheid te krijgen over gezondheid en lekker bijvoeren waren geen uitdaging / optie? Of begrijp ik t verkeerd [/quote]

x3. Sneu voor t beestje, na 2 dagen alweer terug te moeten en 1 deze dagen waarschijnlijk weer naar een ander...Jammer dat je haar niet kon houden, een wat te magere hond zie ik nou niet echt als een groot probleem.

Criminalmindz

Berichtdoor Criminalmindz » 16 Jun 2013, 22:27

[quote="Jayda"][quote="Xena"]Een ritje da om zekerheid te krijgen over gezondheid en lekker bijvoeren waren geen uitdaging / optie? Of begrijp ik t verkeerd [/quote]

x3. Sneu voor t beestje, na 2 dagen alweer terug te moeten en 1 deze dagen waarschijnlijk weer naar een ander...Jammer dat je haar niet kon houden, een wat te magere hond zie ik nou niet echt als een groot probleem.[/quote]

x4

Terug naar “Staffords en Pitbulls van leden”