goed huisje gezocht

lambo
Rookie Staff
Rookie Staff

goed huisje gezocht

Berichtdoor lambo » 19 Okt 2015, 21:34

Met veel verdriet en pijn in het hart zoek ik een nieuw huisje voor mijn lieve vriendje. Uiteraard wil ik alleen het beste van het beste voor hem vandaar dat ik een warm huisje voor hem zoek. Soms moet je keuzes maken in het leven waarbij je niet egoistisch mag zijn op dat punt sta ik nu. Lambo is een tophond kent de basis commando's. Kan met kinderen hij is opgegroeid met ons kleine toen ze net geen jaar was. Echter moet je altijd opletten met kinderen en honden dat is niet meer dan logisch. Het is een hond die dominant gedrag vertoond naar reuen. Hij speelt hier met een reu en een teef waar het wel goed mee gaat. Het is aflezen van zijn houding hoe hij iets vind. Kan niet met katten. Hij kan alleen thuis blijven. Hij sloopt niks en is zindelijk in huis. Lambo is een echte knuffelbeest het liefst ligt hij bij je op de bank te knuffelen. Buiten trekt hij wel aan de lijn. Dus je moet stevig in je schoenen staan. Lambo is bijna 3 jaar hij is gezond en heeft geen medicijnen nodig.lambo heeft zijn minpuntjes dat is dat als hij naar buiten gaat kan gaan piepen uit blijdschap. Als hij op tv dieren en bepaalde gezichten ziet reageert hij daarop met piepen. Ik heb geen flauw idee waarom hij dit doet. Ik ben er echter wel van overtuigd dat dit kan worden afgeleerd maar je moet er geduld voor hebben. Buiten is hij energiek je kan heerlijk wandelen met hem. Binnen is hij rustig en zoals ik al zei ligt hij het liefst bij je. De reden dat hij weg moet ligt absoluut niet aan hem mocht er serieuze interesse zijn of overige vragen pb mij dan.

Marco88
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Re: goed huisje gezocht

Berichtdoor Marco88 » 21 Okt 2015, 09:35

Ik denk dat als je een leuke foto plaatst, en hem leert netjes naast je te lopen met wandelen i.p.v een trekterrier te zijn aan de riem, dat herplaatsen makkelijker zal zijn

Nick's Mate
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Nick's Mate » 21 Okt 2015, 22:44

Vraag me eigenlijk af waarom dat tophondje weg moet.

Alleen maar positieve berichten lees ik over het hondje op een paar hele kleine makkelijk af te leren "minpuntjes" na.

Zou mijn erg trekkende piepende altijd ruziemakende Sbt zo inruilen voor deze topper!

Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Berichtdoor Inge en Bono » 22 Okt 2015, 10:10

Omdat baasje denkt dat het hondje ergens anders beter af is ws? [quote]Soms moet je keuzes maken in het leven waarbij je niet egoistisch mag zijn op dat punt sta ik nu.[/quote]

Sterkte met de herplaatsing ts. Een foto toevoegen kan idd helpen
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

lambo
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor lambo » 01 Nov 2015, 12:30

Bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad een topper. Hij is altijd goed voor ons geweest vooral voor onze kleine meid. Dat waren 2 handen/pootjes op 1 buik. De situatie is er helaas niet meer naar dat we hem konden houden. Soms moet je keuzes maken die lastig en pijn doen maar hij verdiend beter dan wat we hem konden bieden. Hij is nu op proef bij een vriend van ons en als ik hem zo hoor praten gaat dat helemaal goed komen.

Ik wil het forum bedanken dat ik het bericht mocht delen. Daar kan een ander forum een voorbeeld aan nemen die weigerde mijn advertentie. Ik wou hem niet op mp zetten en dat werd ook gezegd dat dat geen goed idee was. Toen ze mijn hond hadden besproken en er werd besloten dat ik hem niet mocht plaatsen werd er gezegd dat er genoeg plaatsen waren om hem te herplaatsen zoals MP...beetje krom. Dus ondanks mijn smeekbedes (en geloof me dat heb ik bij hun gedaan) hebben ze me in de kou laten staan. Dus nogmaala bedankt aan de moderator/s die mij deze kans niet ontnomen hebben.

Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Berichtdoor Inge en Bono » 01 Nov 2015, 13:43

Hopelijk blijft het zo goed gaan en kan hij blijven :goed

Gelukkig kon je iemand in de omgeving vinden, want er zijn zoveel staffords/pitbullachtigen die herplaatst worden, dat de kans verder erg klein is, denk ik

Veel geluk Lambo, en voor jullie nogmaals sterkte
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

Terug naar “Herplaatsers zonder stamboom”