Amerikaanse Stafford Roemenie

maula
Chatstaff
Chatstaff

Re: Amerikaanse Stafford Roemenie

Berichtdoor maula » 18 Jul 2016, 14:58

[quote="Lollypop"]Dat mag Maula, ieder zijn eigen mening, daar zit ik niet mee. Overigens krijg ik wel de kriebels over opmerkingen dat het handel is en eraan verdiend wordt. Ik betaal hier vrijwel alles uit eigen zak, laat de honden inenten, steriliseren, heb ze soms een jaar in de opvang, ze krijgen goede voeding, speeltjes, kluifjes en komen niets tekort. Adoptanten betalen het transport naar Engeland of Nederland en op vrijwillige basis een donatie om andere honden te helpen ! En zo ken ik meerdere opvangs, ja ongetwijfeld zullen er ook slechte tussen zitten, net zoals er slechte fokkers zijn etc etc[/quote]

Het is indd gewoon hondenhandel wat er plaats vind waarin een heleboel geld in om gaat... En vooral zolang de honden nog niet op transsport zijn gaat er al een hoop geld in om. Heb het van zeer dichtbij gezien hoe belangrijk geld en ego's zijn..... Dus mij hoef je niks wijs te maken.

Maar dit is een Staffordforum en geen Roemeense honden forum dus ga het verder hierbij laten,voor mij een wereldje waar ik totaal niks mee te maken wil hebben. Heb daarvoor teveel ellende gezien wat niet in het belang van honden is...
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 18 Jul 2016, 14:59

[quote="Daven"][quote="maula"]Mijn liefde voor me honden gaat heel erg ver. In de ogen van sommige ben ik niet wijs :lac[/quote]

Eindelijk mijn verloren zus gevonden :D :lac :lac :lac :lac :lac :lac :lac[/quote]

Denk dat me broers mij met liefde afstaan :lac
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

Daven
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor Daven » 18 Jul 2016, 15:06

[quote="maula"][quote="Daven"][quote="maula"]Mijn liefde voor me honden gaat heel erg ver. In de ogen van sommige ben ik niet wijs :lac[/quote]

Eindelijk mijn verloren zus gevonden :D :lac :lac :lac :lac :lac :lac :lac[/quote]

Denk dat me broers mij met liefde afstaan :lac[/quote]

Zag je laats op marktplaats staan ,je broers hadden je erop gezet de koper kreeg nog 100 euro toe :D :lac :lac :lac :lac :lac

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 18 Jul 2016, 15:33

Dat zou me niet verbazen. Maar zelfs met geld toe komen ze niet van me af :lac

Daven

Berichtdoor Daven » 18 Jul 2016, 15:35

[quote="maula"]Dat zou me niet verbazen. Maar zelfs met geld toe komen ze niet van me af :lac[/quote]

Eindelijk mijn meerdere gevonden :D :lac :lac :lac :lac

Terug naar “Herplaatsers zonder stamboom”